וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שעמום המחץ: 0:0 בחיפה

18.2.2007 / 22:37

מכבי חיפה לא ניצלה את יתרון הביתיות וגם יתרון מספרי מול מכבי ת"א בדקות האחרונות והמשחק הסתיים בתיקו 0:0

אולי המשחק הזה לא הבטיח כל כך הרבה, אבל מי ציפה שהוא יקיים כל כך מעט, או שלא יקיים כלל. מכבי חיפה, מעודדת מתוצאת התיקו במוסקבה ומכבי ת"א המעודדת ממקומה בטבלה, נפרדו בתיקו 0:0, ללא ספק אחד המאכזבים העונה, בקרית אליעזר.

בדרך כלל אנחנו מדברים על מה שהיה במשחק. הערב לא היה יותר מדי בקרית אליעזר. לא מהירות, לא טכניקה, לא הזדמנויות מסוכנות וממש לא משהו שמזכיר את הכדורגל האמיתי של נציגתנו בגביע אופ"א והנציגה לשעבר בליגת האלופות.

מה כן היה? פציעה של יניב קטן שנחתך בעינו ופונה לבית החולים עוד בשלהי במחצית הראשונה, פציעה נוספת של ליאור ז'אן ממכבי ת"א, שהותירה את מכבי ת"א ב-10 שחקנים ברבע השעה האחרונה, כי אלי כהן השתמש לפני כן בכל החילופים שלו. תאמינו או לא, אלו היו שני האירועים המרכזיים של המשחק. אה כן, ועוד חזיז משודרג שנזרק לדשא לקראת סיום המשחק.

הקבוצות שירתו נאנמנה את המוליכה בית"ר ירושלים, ששמרה על פער של 6 נקודות משתי התל אביביות בצמרת. מכבי ת"א, אגב, ירדה בחזרה למקום השלישי. מכבי חיפה נותרה במקום השביעי והיא הולכת ומתרחקת מהמקום שמוביל לאירופה בשנה הבאה.

מהלך המשחק

דקה 8 - בוקולי באיום ראשון על שערה של מכבי ת"א, בעט שטוח מ-25 מטרים, קאלה קלט.

דקה 32 - חיפה יצאה למתפרצת, הכדור הגיע לקטן בצד ימין, זה העביר כדור רוחב, אבל קאלה הקדים בשנייה את מסודי ומנע שער.

דקה 36 - יניב קטן נפצע מעל עינו מנעליו של מרטינוביץ' אחרי שהשניים נלחמו על כדור. ארבייטמן החליף אותו.

דקה 42 - אלן מסודי זיהה חור בהגנה של מכבי ת"א ובעט בין שני מגינים מ-16 מטר, לידיים של קאלה.

דקה 66 - הזדמנות לחיפה. אייל משומר שלח מסירה מדויקת לקולאוטי, שהסתובב במרחק של 20 מטר מהשער ובעט החוצה.

דקה 69 - אלן מסודי קיבל מסירה במרכז הרחבה ובעט מקרוב החוצה.

דקה 73 - משה ביטון חטף כדור ממגרלשווילי והתקדם לכיוון השער כשרק דוידוביץ' עמד בדרכו. ביטון ניסה להקשית והכדור היה רחוק מהמסגרת.


דקה 82 - רוברטו קולאוטי פרץ מימין והעדיף לנסות ולכבוש מזווית קשה במקום למסור לארבייטמן החופשי. הכדור יצא החוצה.

דקה 86 - בעיטה חופשית למכבי ת"א 16 מטר אלכסונית מהשער. אבי נמני סובב לידיים של דוידוביץ'.

מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', אייל משומר, שאבייר אנדרסון, אלון חרזי, חיים מגרלשווילי, חאבייר דירסאו, עבאס סואן (ליאור רפאלוב, 53), אלן מסודי (מאור מליקסון, 78), גוסטבו בוקולי, יניב קטן (שלומי ארבייטמן, 40), רוברטו קולאוטי.

מכבי ת"א: טברטקו קאלה, שירן ייני (ליאור ז'אן, 46), אבי יחיאל, מילאן מרטינוביץ', אורי שטרית, משה מישאלוב, דיאן איליץ', ג'ובאני רוסו, יוסי שבחון (אבי נמני, 66), עומר פרץ (מיליאן מרדיקוביץ', 72), משה ביטון.

אלי כהן ממשיך לפנטז על השחקנים של חיפה

מאמן מכבי חיפה רוני לוי אמר בסיום: "היינו מאוד לא חדים, נכנסו ליותר מדי נבדלים והיינו רעים עם הכדור, לא הסתדרו לנו פעולות פשוטות וחבל. יכול להיות שזה קשור גם לריכוז של חלק מהשחקנים, למרות שאני לא אוהב תירוצים. גם יכולת יותר טובה מזה עלולה שלא להספיק מול צסק"א ביום חמישי, אבל זו מסגרת שונה לגמרי".

מאמן מכבי ת"א אלי כהן המשיך ב"ריב המתוקשר" שלו עם רוני לוי ואמר: "אנחנו לא מבקיעים שערים וזאת הבעיה. יש לי פחות מחץ כשאני רוצה לעשות חילופים שישנו את המשחק. להם יש למשל את ארבייטמן ורפאלוב". כהן הוסיף: "לא היה לנו את המזל לתפוס את מכבי חיפה כמו שבית"ר ירושלים תפסה אותם. זאת הקבוצה שיש לנו ונעשה את המיטב כדי להגיע כמה שיותר גבוה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully