וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוין מתלבט אם להחזיר את פאאס להרכב

לי בוץ

18.2.2007 / 19:22

שיתוף הפעולה המוצלח בין באדיר לדואני גורם למאמן הפועל ת"א לשקול להשאיר את הבלם הארגנטינאי על הספסל בסקוטלנד

24 שעות אחרי הניצחון על מ.ס. אשדוד, 48 שעות לפני ההמראה לגלזגו ומה שעניין את שחקני הפועל ת"א היה דווקא המשחק המרכזי של המחזור בין מכבי חיפה למכבי ת"א בקרית אליעזר. החניכים של ניר לוין, שכבר עשו את הסוויץ' ופתחו בהכנות לקראת משחק הגומלין באייברוקס, מסרבים לוותר על הליגה.

"אנחנו עדיין יכולים לעשות משהו גם פה, שום דבר עדיין לא סגור", אמר אחד משחקני הקבוצה לוואלה! ספורט עוד טרם המשחק בקרית אליעזר, "תיקו בין חיפה למכבי יהיה הכי טוב בשבילנו, אבל אנחנו מחזיקים אצבעות לחיפה כי הגיע הזמן שמכבי תפסיד כבר".

מאימון הערב (ראשון) נעדרו דני בונדר ושביט אלימלך החולים. השניים, שנעדרו גם מהמשחק אמש - בונדר ריצה עונש של חמישה כרטיסים צהובים, בעוד שאלימלך כבר עלה לחימום אך חש ברע והוצא מהסגל למשחק ברגע האחרון - צפויים לחזור לאימונים כבר מחר. השניים אמורים להיות כשירים למשחק הגומלין ולחזור ל-11 הפותחים.

מחר יערכו האדומים אימון אחרון בארץ לפני ההמראה לגלזגו ביום שלישי בבוקר. יוסי אבוקסיס ואליניב ברדה, שקיבלו אמש מנוחה ועלו מהספסל במהלך המחצית השנייה, צפויים להיות כשירים ולקבל באייברוקס את חולצת ההרכב. גם חאבייר פאאס, שסובל מפציעה במפשעה, אמור להיות כשיר למשחק, דבר שייצור כאב ראש חיובי למאמן.

ההתלבטות הגדולה של לוין לקראת הגומלין מול ריינג'רס היא האם להחזיר את פאאס למרכז ההגנה ולהסיט את ואליד באדיר לקישור על חשבונו של וולינגטון דה אוליביירה, או שמא לשחק באותו הרכב כמו במשחק הראשון בבלומפילד. אופציה נוספת שנלקחת בחשבון היא מערך של שלושה קשרים אחוריים עם אבוקסיס, דה אוליביירה ובאדיר, כשפאאס ימשיך לשתף פעולה עם רמי דואני מאחור.

"זה טוב שלמאמן יש צרות כאלה", אמר הערב אחד השחקנים, "וזה עוד לפני שדיברנו על לוסיאנו דה ברונו, גילי ורמוט וטל חן, שבכל קבוצה בארץ יכלו להיות שחקני הרכב מובילים. בסופו של דבר זו החלטה של ניר ומי שיהיה הכי טוב יפתח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully