וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזן: "אם לא נשנה את המצב, אנחנו גם טיפשים וגם פושעים"

יואב ויכסלפיש

18.2.2007 / 17:34

"שחקנים צריכים להתייחס לקבוצה כמו בית לכל דבר, ומי שלא יעשה את זה ימצא לו בית אחר", אומר מאמן אשדוד. אלפסי עלול להיענש

ההפסד אתמול (שבת) בבלומפילד להפועל ת"א הותיר את מ.ס. אשדוד עם שלוש נקודות מ-21 אפשריות בשבעת המחזורים האחרונים ועשר נקודות בלבד בסיבוב השני לעומת 21 בראשון.

התקרית בין אושרי אלפסי לאוהד בסיום המשחק לא נעלמה מעיניהם של ראשי הקבוצה, שיבדקו את העניין ויחליטו אם לנקוט צעדים נגד השחקן. הבוס ג'קי בן זקן החליט בצעד נדיר לקנוס את השחקנים בפרמיות של חמש נקודות לאור היכולת החלשה וחוסרהרצון לשחק.

בקבוצה יודעים שחסרונו של דוד רביבו במרכז המגרש קריטי. אמנם רביבו חסר גם לאורך זמן בסיבוב הראשון, אבל מנור חסן החליף אותו והנצחונות הגיעו. ז'אן ז'אק גוסו גוסו לא מהווה תחליף הולם. על החולשה של גורה טל במרכז ההגנה לא צריך להרחיב. עידן שריקי הבקיע לאחרונה בדצמבר בתיקו הביתי נגד מכבי חיפה, 1:1.

המאמן אלון חזן רומז שיהיו שינויים בהרכב. חזן: "כשאתה נמצא במערכת עם הרבה אנשים, חלק ימשיכו להתנהג כרגיל גם במצב קשה. צריך להצליח למרות שחקנים כאלה, ואנחנו נצליח לזהות ולבודד אותם. שחקנים צריכים להתייחס לקבוצה כמו בית לכל דבר, ומי שלא יעשה את זה ימצא לו בית אחר".

"יש לנו את הכלים לשנות את המצב", ממשיך חזן. "אם לא נשנה, אנחנו גם טיפשים וגם פושעים. אין ספק שגם לי יש אחריות, והאחריות שלי גדולה משל השחקנים". חזן לא מתכוון לשנות את תוכנית האימונים ומחר יהנו השחקנים מיום חופש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully