וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תל אביב עדיין לא על מפת ה-NBA

18.2.2007 / 16:02

גם הקיץ לא תגענה קבוצות NBA למחנות אימון בישראל. ספרד, איטליה, טורקיה ואנגליה יארחו את הראפטורס, הגריזליס, הוולבס והסלטיקס

גם הקיץ, מסתבר, לא תנחת קבוצת NBA בתל אביב. לפחות לא במסגרת העונה השנייה של פרויקט "NBA Europe Live". בארה"ב פורסם כי נבחרו ארבע הקבוצות שימריאו הקיץ למסעות משחקי ראווה באירופה וייצגו את דיוויד שטרן מעבר לים: טורונטו ראפטורס תבקר בטרוויזו וברומא, ומשם תמשיך למדריד; ממפיס גריזליס תתארח במלאגה ובמדריד; מינסוטה תהנה מהבזארים המובחרים של איסטנבול, ותמשיך ללונדון; בוסטון תפתח את המסע ברומא, ותסיים אותו בתה וביסקוויטים עם המלכה אליזבת'.

טורונטו היא קבוצה בעלת אוריינטציה אירופאית מובהקת, ויעדי המסע שלה לא נבחרו במקרה: כידוע, אנדראה בראניני, בחירה מס' 1 בדראפט 2006, הוא איטלקי, ובשורותיה משחקים גם חוסה קלדרון וחורחה גארבחוסה הספרדים. גם לאנתוני פארקר זיקה ישירה לעיר – הוא כידרר במדי רומא בעונת 2003. ספרדי נוסף שעשוי לחזור לביקור במולדתו הוא הפורוורד פאו גאסול, שמשחק בממפיס, אבל הוא מועמד לעזוב את הקבוצה בטרייד. בקיץ שעבר היו אלו פיניקס סאנס, פילידלפיה 76', סן אנטוניו ספרס ולוס אנג'לס קליפרס שביקרו בבירות האירופאיות השונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully