וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שושן: "הרבה לחץ השתחרר אצלי"

אסף שקד

18.2.2007 / 14:09

בן שושן פרק הרבה תסכול אחרי שער הניצחון בפ"ת, שרק חידד את השאלה: למה מזרחי כמעט לא נותן לו לשחק. לצוות המקצועי יש הסבר מקורי

שחקני בית"ר לא זוכרים את הקרחון עמית בן שושן נרגש כל כך, כמו בסיום משחק הניצחון מול הפועל פ"ת (0:1) באורווה. ממבט מרחוק נדמה אפילו כי בן שושן היה על סף דמעות. חלוץ בית"ר הצעיר, שפרץ בתחילת העונה וקוטלג אפילו כאלי אוחנה החדש, דעך, לא לגמרי בגללו. בן שושן כבש אמנם את שער הניצחון המדהים מול הפועל ת"א במחזור השני, אך התקשה לשמר את היכולת המצוינת שלו מנבחרת ישראל בבית"ר. מאמנו, יוסי מזרחי, מיעט להעלות אותו בהרכב, הגדיש את הסאה עם חלוצים זרים ובחר ללכת על טוטו תמוז בתור החלוץ המוביל שלו. בן שושן איבד את הביטחון, החמיץ שערים בטוחים, עד שאתמול (שבת) הדברים הסתדרו לו עם שער שאולי שווה אליפות מול הפועל פ"ת.

אז אולי בכל זאת ההשוואה לאלי אוחנה לא היתה מופרכת. "הרבה לחץ השתחרר אצלי", אומר בן שושן על השער. ""חיכיתי הרבה זמן לשער הזה ועבדתי קשה בשביל שהוא יגיע. רק האמונה עזרה לי לכבוש היום, אני מקווה להיכנס לתקופה טובה מעכשיו".

בן שושן אולי הבין שהוא היחיד שצריך לקחת אחריות על המצב שלו, ולא לצפות לגב מהמאמן. לפני המשחק מול הפועל פ"ת, למרות שידע שהוא לא פותח, הוא נראה דרוך ואמר לחבריו שהוא הולך להבקיע שער באורווה. "עמית עבר תקופה לא קלה", מספר אחד מחבריו, "אבל הוא לא הרים ידיים וידע שאם הוא יקבל את ההזדמנות הוא יקח אותה ב-2 ידיים. עוד לפני המשחק הוא דיבר על זה שאם הוא יעלה מהספסל הוא יתן הכל בשביל לכבוש וזה מה שהוא עשה. אתמול אני חושב שעמית הוכיח שהוא שחקן ווינר, כמו שהוא ידע לכבוש שערים חשובים מול הפועל ת"א בתחילת העונה ושער ניצחון מול סכנין בשנה שעברה, גם הפעם הוא היה זה שרשם לזכותו שער חשוב מאוד".

שחקן מכריע

לצוות המקצועי של בית"ר יש הסבר אחר לדעיכה של בן שושן. "צריך להבין שעמית עובר תקופה לא קלה בחיים שלו", מספר אחד מאנשי הצוות של בית"ר. "הוא הפך בן רגע משחקן רגיל בבית"ר לשחקן הרכב בנבחרת הבוגרת ולא כל שחקן יכול לעשות את הסוויץ' הזה בקלות. עמית, למרות גילו הצעיר, מתמודד בצורה יפה עם המצב שנוצר, הוא ממשיך להשקיע באימונים, נותן את המקסימום ואתמול היה אפשר לראות שהשער שכבש היה תוצאה של רעב למשחק".

"עמית הוא מסוג השחקנים שקשה היום למצוא בארץ", אומר עליו אחד מחבריו לקבוצה, "יש בו רצון גדול להצלחה, הוא אף פעם לא מתייאש ואתמול עם השער שהוא כבש - הוא הראה לכולם שהוא גם מסוג השחקנים שיודעים להכריע משחקים".

תמוז לטיימס: "עד שלא אקבל אזרחות לא אשחק בנבחרת"

בן שושן עצמו הדף הבוקר (ראשון) את הניסיונות לראיין אותו, מקפיד להגן על השקט הנפשי שלו ולא להיגרר לפינות אפלות שיחזירו אותו למקום בו הוא היה לפני המשחק. במקביל בבית"ר שמחו מאוד על הניצחון, למרות שהושג בדרך מפוקפקת. "אתמול גילינו הרבה אופי וזה היה חשוב מאוד", אמר היום אחד השחקנים בקבוצה, "הכי אידיאלי זה לתת הצגות ולנצח בתוצאה גבוהה, אבל לפעמים יש משחקים שבהם יותר קשה לשחק והדבר הכי חשוב זה להוציא את הנקודות מאותם משחקים".

על העובדה שהקבוצה השכילה סוף סוף לכבוש שער במחצית השנייה, אמר אותו שחקן: "אני שומע את כל הדיבורים על זה שבמחצית השנייה אנחנו נרדמים, אבל אני לא חושב שהטענה הזאת נכונה. אתמול בסיום המחצית הראשונה ידענו שאין מצב לצאת מהמגרש בלי נקודות, האמנו בעצמנו ורצינו לנצח ואני שמח שזה מה שקרה בסופו של דבר".

חלוץ אחר של בית"ר, טוטו תמוז, התראיין לעיתון הטיימס הבריטי והתייחס להחלטת שר הפנים שלא להעניק לו אזרחות: "מאוד התאכזבתי מההחלטה, אבל אני מקווה שעו"ד שלי יפתור את הבעיה ואוכל לחזור לנבחרת. גדלתי כאן, אני מרגיש ישראלי. אני יכול לשחק בנבחרת, אבל לא לשרת בצבא, דבר שאני מאוד רוצה לעשות. משרד הפנים הציע לי פתרון חלקי, אבל עד שלא אקבל אזרחות לא אשחק בנבחרת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully