וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כדורסל הוא לא מלחמה"

18.2.2007 / 14:09

פיני גרשון ואולימפיאקוס חגגו ניצחון חוץ על פאו, אבל היו עדים להשתוללות של הקהל הירוק שזרק מטבע שפגע במאמנו אובראדוביץ'

אחרי 8 שנים של הפסדים ב"אואקה" בליגה הרגילה, ושניים שכבר צברה העונה תחת הדרכתו של פיני גרשון, הצליחה אולימפיאקוס לנצח אמש (שבת) בדרבי את פנאתינייקוס (84:89) במשחק שסימל את התפנית החיובית שעוברת עליה.

אבל כמו שקורה באולמות הכדורסל היווניים כשהתוצאה לא משביעה את רצונם של האוהדים הביתיים, הגיעה מטווח של חפצים מהקהל, שגרם בשלב מסוים להפסקת המשחק. מאמן פנאתינייקוס זלימיר אובראדוביץ' ירד מהפרקט עם כאב ראש, ולאו דווקא בגלל הפסד לפיני גרשון. ככה זה כשאתה חוטף מטבע במצח, ועוד במשחק ביתי.

"היתה אוירה מדהימה רוב המשחק, אבל לצערי מהפרקט אין לנו אפשרות למנוע את התופעה הזו", אמר אובראדוביץ', שהבהיר שמדובר רק בקומץ מ-15 אלף הצופים באולם. "שהאיש שפגע בי יסתכל במראה ויגיד לעצמו 'כל הכבוד', כי הוא קבע שיא עולמי כשפגע בקבוצה שלו".

מאמן אולימפיאקוס פיני גרשון, שחגג ניצחון ראשון על הירוקים באדום כשהוא מוקף בכמאה שוטרים, הוסיף: "אני מעריך את האוהדים השרופים שבאים לתמוך בקבוצה שלהם, אבל כשזורקים חפצים כאלה זה פוגע בכולם. אני מגיע ממדינה בה יש מלחמה מדי יום, אז בואו נשחק כדורסל ולא נילחם. פאו חזרה למשחק ואז הוא הופסק - מי יודע מה היה קורה אלמלא ההפרעה של קהל".

והיה, כאמור, גם משחק. וכך, כמה שבועות אחרי הליחשושים על חוסר שביעות מתפקודו, עומד פיני גרשון עם אולימפיאקוס במקום השני (מאזן 3:14), הפסד אחד יותר מפאו של אובראדוביץ', כשבמקרה של מאזן שווה היתרון יהיה של האדומים, שנוצחו רק בנקודה במשחק הליגה הקודם בין הקבוצות.

"זה ניצחון גדול לקבוצה, והוא חשוב כדי להראות לעצמנו שאנחנו יכולים לזכות במשהו", אמר גרשון. "שני המשחקים האחרונים מול פרטיזן ופאו נותנים לנו מוטיבציה להמשך, אבל ברמות הגבוהות אסור לחגוג יותר מיום אחד. אני לא קוסם – לפני שישה חודשים אספתי שחקנים והשקעתי מאה אחוז כדי להעמיד את הקבוצה. אני רק מצטער ששחורציאניטיס לא יכול לשחק מעל 20 דקות", אמר המאמן על ילד הפלא השמנמן שלו, שמתאושש מתקופת ייבוש ארוכה ותרם 12 נקודות ב-11 דקות.

לאובראדוביץ', שרק ביום חמישי חגג ניצחון גדול על אפס פילזן ביורוליג (57:84), נשאר רק להצטער על היממה שחסרה לקבוצתו, בהשוואה ליריבה האדומה ששיחקה במפעל האירופי ביום רביעי. "היה לנו הרבה רצון, אבל ידענו שיהיו סימני עייפות מאפס פילזן. הבדל של יום אחד במקרים האלה הוא מאוד חשוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully