וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורסמו זכתה במחבט היהלומים

18.2.2007 / 17:05

הצרפתייה גברה על קלייסטרס בגמר אנטוורפן 4:6, 6:7, וזכתה בתכשיט בשווי מיליון יורו. מארי יפגוש את קרלוביץ' בגמר סן חוזה

אמלי מורסמו גברה היום (ראשון) 4:6, 6:7 (6:8) על קים קלייסטרס בגמר אנטוורפן, והשלימה זכייה שלישית ברציפות בטורניר. ההישג של הצרפתייה העניק לה לראשונה בתולדות הטורניר את מחבט היהלומים, "תכשיט" בשווי מיליון יורו, שמוענק לטניסאי שזוכה בטורניר לפחות שלוש פעמים בחמש שנים.

מורסמו, שדורגה ראשונה בטורניר, הייתה צריכה לגבור לא רק על קלייסטרס המצוינת, אלא גם על התמיכה של הקהל הביתי, שרצה להיפרד מקלייסטרס (בשנת הפרישה שלה) עם תואר נוסף, במשחקה הביתי האחרון.

אבל כנראה שהבלגית הייתה נרגשת מדי, כי הרבתה לשגות, והייתה רחוקה מכושרה האמיתי. מורסמו גברה על קלייסטרס גם בשנה שעברה. קלייסטרס הודיעה מאוחר יותר כי בחרה שלא להשתתף העונה בטורניר הרולאן גארוס ולהתרכז בטורניר ווימבלדון, שאחריו היא מתכוונת לפרוש. "תמיד סבלתי על החימר וטורניר ווימבלדון הוא המטרה הגדולה שלי", אמרה הבלגית, שמתכוונת להתחתן השנה עם הכדורסלן האמריקאי בריאן לינץ' ולפרוש ממשחק פעיל.

* ז'יל סימון הצרפתי, המדורג 58 בעולם, זכה בטורניר מארסיי אחרי ניצחון 4:6, 6:7 על מרקוס בגדאטיס הקפריסאי תוך שעה ו-40 דקות. סימון בן ה-22, שלא דורג בתחרות, לא הפסיד מערכה לכל אורכה. בגדאטיס, שזכה לפני שבועיים בטורניר זאגרב, כשל להשיג תואר שני ברציפות.

מארי העיף את רודיק

הטניסאי הבריטי אנדרו מארי, שזכה בשנה שעברה בטורניר סן חוזה בקליפורניה, בדרך לעשות זאת שוב. מארי ניצח לפנות בוקר (בין שבת לראשון) את המדורג 1 בטורניר, אנדי רודיק האמריקאי - 6:7 (6-8), 4:6 והעפיל לגמר הטורניר (על סך פרסים של 416 אלף דולר). הוא יתמודד עם הקרואטי איבו קרלוביץ', שניצח לאחר קרב קשה את הגרמני בנג'מין בקר 6:7, 5:7. קרלוביץ' הגיש 27 אסים במשחק הזה.

ברבע גמר טורניר ברזיל (סך פרסים של 456 אלף דולר) הודחו המדורג 2, הארגנטינאי אגוסטין קאלרי, והמדורג 3, הספרדי ניקולאס אלמגרו. קאלרי הפסיד לבן ארצו גיירמו קניאס - 7:6 (7-3), 6:1, אלמגרו הודח על ידי הברזילאי פאביו סארטה - 6:4, 6:4. הספרדי חואן פררו, המדורג 1, ניצח את האיטלקי פוטיטו סטארסה - 7:5, 2:6, 2:6, והארגנטינאי המדורג 6, חואן איגנסיו צ'לה, גבר על בן ארצו חואן מונקו - 4:6, 6:2, 5:7.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully