וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחד בוסטון, שניים מיאמי

18.2.2007 / 7:05

ג'ראלד גרין זכה בתחרות ההטבעות, דווין וויד הגן על תואר המיומנות וג'ייסון קאפונו ניצח בקליעות ל-3. סקוטי פיפן כבר החל את הקאמבק

מיאמי היט מדשדשת, אולי, בליגה העונה, אבל יש לה לפחות שחקן אחד שהוא אלוף בנשמתו ומסרב להעביר את התואר שלו. דווין וויד הגן לפנות בוקר (בין שבת לראשון) על תוארו בתחרות המיומנות של הליגה, כשזכה בפעם השניה ברציפות. הוא גבר על קובי בריאנט מהלוס אנג'לס לייקרס לאחר שחצה את המגרש בצורה יסודית וחלקה ב-26.4 שניות. וויד ובריאנט הדיחו את לברון ג'יימס מקליבלנד וכריס פול מניו אורלינס/אוקלהומה סיטי בסיבוב הראשון.

הכשל של בריאנט היה בהעברת מסירה פשוטה דרך חישוק. הוא כשל חמש פעמים, בעוד וויד לא התקשה. שיא התחרות שייך למנצח 2005, סטיב נאש, שגמא מסלול שלם ב-25.8 שניות.

והייתה גם תחרות קבוצתית, ובה ניצחה קבוצה משולבת של דטרויט את זו של שיקגו. הפיסטונס, מורכבים משחקני העבר סווין קאש וביל ליימביר ומרכז ההווה צ'ונסי בילאפס, ניצחו את בן גורדון, כוכבת ה-WNBA קנדיס דופרי ("שיקגו סקיי") וסקוטי פיפן, שהצהיר בסוף השבוע שהוא מתכוון לעשות קאמבק. בתחרות צריך כל טריו לקלוע במשולב שישה סלים משש נקודות שונות על המגרש בזמן הקצר ביותר. פיפן כבר קלע סל מחצי מגרש ונראה היה ששיקגו עומדת בלוח הזמנים מהר יותר, אבל לשופטים התברר שגורדון ודופרי קלעו שלא לפי הסדר כמה שניות לפני כן, מה שהעניק את הניצחון לדטרויט.

לפחות במקום אחד הסלטיקס מנצחים

ההיילייט של הערב היתה, כמובן, תחרות ההטבעות. ג'ראלד גרין מבוסטון סלטיקס קפץ מעל שולחן ורשם את ההטבעה שזיכתה אותו בתואר. גרין בן ה-21 רשם שתי הטבעות עצומות בסיבוב הראשון והגיע לשיאו בגמר, כשזינק מעל שולחן בגובה של מטר ודפק חתיכת דאנק בהטבעת "ווינדמיל" (תנועה סיבובית כמו של טחנת רוח). הוא קיבל את הציון המקסימלי 50 על ההטבעה.

"תמיד חלמתי לזכות בתחרות ההטבעות, אבל אף פעם לא חשבתי שזה יקרה", אמר גרין, שרק לפני שנתיים היה תלמיד תיכון בטקסס. "לבוא לכאן, ללאס וגאס, ולעשות את זה בפני האוהדים שלי מבוסטון ומיוסטון זה לא נורמלי".

גרין לא התקשה לקחת את התואר, לאחר שנייט רובינסון, אלוף השנה שעברה, החטיא תשע פעמים בשלב הסופי לפני שהצליח להשחיל את ההטבעה שלו.

בתחרות הקליעות לשלוש נקודות זכה ג'ייסון קאפונו, הגארד של מיאמי, שניצח את דירק נוביצקי מדאלאס ואת גילברט ארינס מוושינגטון. קאפונו רשם 24 נקודות בסיבוב האחרון, רק נקודה פחות משיא התחרות של קרייג הודג'ס משיקגו. הוא השווה את שיאו של מארק פרייס לסיבוב האחרון. "אתה רואה כילד את לארי בירד עושה את זה ואתה חושב 'וואו', ופתאום זה אתה", אמר קאפונו, שבשנתו הרביעית בליגה פורח העונה בהיט.

בארקלי מבטיח, מקיים ומנצח

צ'רלס בארקלי הבטיח לפני התחרויות להתחרות בריצה עם השופט בן ה-67 דיק בווטה. בארקלי בן ה-44, שכבר לא נמצא, בלשון המעטה, באותו כושר שבו היה בעבר והשמין אמר כי "אין אדם בן 67 שינצח אותי בריצה". בארקלי הציע 10 אלפים דולר תרומה לצדקה אם יפסיד, בווטה הפתיע, נענה בחיוב והציע 5,000 משלו.

בארקלי אכן ניצח, אבל לא בקלות. למעשה הוא עשה את זה בפוטו פיניש, כשהקדים רק במעט את בווטה. כבארקלי, מהמר כבד, הסתכל על הצ'ק ואמר: "אלה בסך הכל שתי ידיים בבלק ג'ק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully