וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל שוב לא מנצחת

17.2.2007 / 22:55

המדרידאים העצבנים סיימו ב-0:0 ביתי מול בטיס, ונראו רע לפני המפגש מול באיירן בצ'מפיונס. בקהאם הורחק. סראגוסה גברה על ויאריאל

ריאל מדריד ממשיכה להסתבך. היום (שבת) היא שוב לא הצליחה להרשים את האוהדים באיצטדיונה הביתי, וסיימה ב-0:0 מאכזב מול ריאל בטיס מהתחתית. חניכיו של קאפלו גברו בשבוע שעבר על סוסיאדד בחוץ, ובריאל הרגישו כי הקבוצה עולה חזרה על הדרך הנכונה, אבל מול האוהדים הנרגנים בברנבאו, ימים ספורים לפני המפגש מול באיירן מינכן בגביע האלופות, נראה שהבעיות בריאל רחוקות מלהיפטר.

אין ספק שמשהו לא דופק בריאל. בשבוע שעבר היה זה בקהאם בתפקיד השפן, אבל הפעם גם האנגלי לא יכול היה לעזור לקבוצתו העצבנית. בסיום המשחק הוא אף הורחק בכרטיס אדום (בהחלטה מוזר מעט של השופט), שחשף את התסכול וחוסר השקט במועדון.

בחודש הקרוב ריאל תיאלץ להתמודד עם כמה משחקים קריטיים: הדרבי המדרידאי, הסופר קלאסיקו מול בארסה, ושמינית גמר גביע האלופות. אם מחר (ראשון) ברצלונה תנצח את ולנסיה, הפער בפסגה יגדל ל-7 נקודות, ואז בזירת הליגה נראה שהסיפור של ריאל יהיה גמור.

במשחק נוסף שנערך הערב גברה סראגוסה 0:1 על ויאריאל משערו ה-15 העונה של דייגו מיליטו בדקה ה-32. סראגוסה ממשיכה לאיים על המקום לליגת האלופות, והיא רחוקה רק 4 נקודות מריאל מדריד ונקודה אחת מהמקום שמוביל לצ'מפיונס. ויאריאל המידרדרת, לעומת זאת, ספגה את הפסדה השלישי ברציפות. מתברר שלא רק ריקלמה אשם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully