וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאקיל מגן על ההומואים

17.2.2007 / 19:53

הדיזל מבהיר שהוא ייכנס במי שיתקוף שחקנים הומוסקסואלים בקבוצה שלו. פיל ג'קסון, כריס מאלין ודיק ויטאל בדרך להיכל התהילה

שאקיל אוניל שוב יצא גדול, הפעם מחוץ למגרש. בעקבות הסערה שעוררו דבריו של טימי הארדווי נגד הומוסקסואלים, הכריז הסנטר של מיאמי שהוא יגן על כל שחקן הומו בקבוצה שלו, אם מישהו ייצא נגדו.

"חינכו אותי לא לשפוט אנשים", הסביר הדיזל. סנטר גדול אחר, ביל ליימביר, הגיב כמו ישראלי טוב ואמר: "למה מי זה טים הארדאווי?" כשנשאל על העניין.

עם זאת, רוב השחקנים בליגה חוששים להתבטא בנושא הטעון, וכמו שהסביר דיימון ג'ונס מקליבלנד, "שחקנים יכולים להסתבך כשהם מדברים על עניינים חברתיים והעדפות מיניות, עדיף להימנע מנושאים כאלה".

פיל ג'קסון וכריס מאלין בדרך להיכל התהילה

מאמן הלייקרס פיל ג'קסון, מנהל הגולדן סטייט ווריורס כריס מאלין ושדר המכללות האגדי דיק ויטאל מובילים את רשימת המועמדים להיכל התהילה השנה.

רשימת הפיינליסטים כוללת 15 שמות, והיא פורסמה אתמול (שישי) במהלך אירועי האולסטאר בלאס וגאס. ועדה של 24 אנשים תבחר את מי שיזכה לכבוד, והתוצאות יוכרזו במהלך הפיינל פור של המכללות, שייערך באטלנטה בתחילת אפריל.

פיל ג'קסון, שהחל את הקריירה כפורוורד בניקס, הוא המאמן המצליח ביותר של הדור הנוכחי. יש לו 9 טבעות אליפות על החגורה, שהגיעו בשלושה רצפים של 3. 6 מהן הגיעו עם שיקאגו של מייקל ג'ורדן, ועוד 3 עם הלייקרס של קובי את שאק. השנה הלייקרס מפתיעים לטובה ומשחקים מעבר לפוטנציאל שלהם, הישג שנזקף בעיקר לזכות איש הזן.

מאלין, שהקריירה המפוארת שלו החלה במדי הקולג' של סט. ג'ון, היה חמש פעמים אולסטאר במהלך 16 העונות שלו באינדיאנה וגולדן סטייס שבהן גם קלע 17,911 נקודות. מי שעומד כעת בראש פעילויות הכדורסל של הווריורס וזכה במדליות זהב במדי נבחרת ארה"ב בשתי אולימפיאדות אמר: "זה הכבוד האולטימטיבי להיכנס, אבל אפילו להופיע ברשימת המועמדים זה מרגש. קיבלתי הרבה דברים טובים בקריירה שלי, מהרבה אנשים שעזרו לי" פירגן מי שהיה 3 פעמים שחקן השנה בביג איסט.

דיק ויטאל מוכר בארץ בעיקר לחובבי המכללות, מהשידורים בהם הוא משמש פרשן של ESPN. ויטאל נחשב לאחד ממומחי הכדורסל הגדולים בארה"ב, ובקרב האוהדים המטורפים של הקולג'ים הוא אהוב במיוחד.

עוד ברשימת המועמדים: השחקנים אדריאן דנטלי וריצ'י גוארין, המאמנים רוי וויליאמס אדי סאטון ובוב הארלי, הבעלים של הפיסטונס ביל דייוידסון, והסגל של קבוצת טקסס ווסטרן, אלופת המכללות של 1966.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully