וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חושבים שבית"ר לבד בליגה"

17.2.2007 / 21:22

יוסי מזרחי הודף שוב את הביקורת אחרי 0:1 חלש ועם הרבה מזל בפ"ת. קורנפיין: "קודם אליפות, אחר כך הדרך". לחמן: "אני מצדיע לשחקנים שלי"

ברני ארדוב

צילם וערך: דרור פיקלני

אם לא החילוף המנצח של יוסי מזרחי, כנראה שבית"ר ירושלים הייתה סוגרת שבוע שני ברציפות עם תיקו ללא שערים מול קבוצה פתח תקואית. למזלו של המאמן, יש לו את הפריבילגיה לג'וקרים מהסוג של עמית בו שושן על הספסל. הערב הוא עלה בדקה ה-58 וחיכה פחות מארבע דקות כדי לכבוש את שער הניצחון לבית"ר ירושלים.

חוץ מהחילוף ומהחלוץ הפורח, קשה להחמיא לבית"ר ירושלים על המשחק שלה באורווה. המחצית הראשונה הייתה אחת המשעממות שראינו מבית"ר השנה. השחקנים של יוסי מזרחי נכנעו ללחץ של חבורת לחמן ולא ממש מצאו את עצמם במשחק ההתקפי. בתחילת המחצית השניה הם כבר נראו יותר רעניים, אבל רק עד שהגיע שער היתרון. בהמשך, הם יכלו לברך על כמה הזדמנויות מסוכנות של היריבים (במיוחד שתי בעיטות של מאור בוזגלו במאני טיים), שלא מצאו את הרשת של קורנפיין.

בסופו של דבר, הבית"רים מתעניינים יותר בעובדות ואלה אומרות שהם שמרו על פער של 6 נקודות על הפועל ת"א במקום הראשון, שיכול לרדת ל-4 במקרה ומכבי ת"א תנצח מחר בקרית אליעזר. הפועל פ"ת רשמה את הפסדה ה-13 העונה, אבל הפער בינה לבין מכבי הרצליה שמעל לקו האדום נותר על 6 נקודות.

מהלך המשחק

דקה 1 - אלנתן סלמי כבש מקרוב אבל השופט פסל את השער בטענה לעבירת תוקף.

דקה 22 - יואב זיו הגביה כדור לעברו של טוטו תמוז, שנגח מקרוב החוצה.

דקה 28 - יניב לוזון הרים קרן משמאל, מקאסי נגח החוצה.

דקה 31 - דרק בואטנג שלח כדור עומק לשוונקי, שמצא את עצמו חופשי מול רפי כהן, אלא ששוערה של פ"ת יצא מצויין ועצר.

דקה 45 - הזדמנות מצויינת לפ"ת. מקאסי שלח כדור לסילה, שפרץ מצד שמאל והחמיץ מקרוב.

דקה 50 - טוטו תמוז השתלט על כדוטר שנהדף מהגנת הפועל פתח תקוה ובעט מהאוויר ממרכז הרחבה, רפי כהן הדף.

דקה 62 - גול! מיכאל זנדברג פרץ מצד שמאל והגביה לעמית בן שושן, שנגח ממרכז הרחבה פנימה. 0:1 לבית"ר ירושלים.

דקה 77 - מאור בוזגלו פרץ משמאל וספק הגביה ספק בעט לשער. הכדור פגע ברשת החיצונית.

דקה 86 - הזדמנות נהדרת להפועל פ"ת כאשר מאור בוזגלו בועט מספרת ממרכז הרחבה החוצה.

דקה 90 - ההזדמנות הטובה של פ"ת במשחק. בוזגלו שוב מקבל כדור במרכז הרחבה, הפעם הוא בועט עם הפנים לשער, אלא שקורנפיין הודף למשקוף.

הרכב הפועל פ"ת: רפי כהן, עמרי קנדה, הרצל לוי (מעוז סמיה, 64), מהראו אבו ריא, רמי עאמר, צ'ק גדיאגה, יניב לוזון, זאב חיימוביץ', אברימה סילה (מוטי קקון, 75), סעיד מקאסי, אלנתן סלמי (מאור בוזגלו, 64).

הרכב בית"ר ירושלים: איציק קורנפיין, רוני גפני, שמעון גרשון, תומר בן יוסף, יואב זיו, דרק בואטנג, ז'וזה ראמליו (עמית בן שושן, 58), מיכאל זנדברג, מילובן מירוסביץ', שוונקי (גל אלברמן, 67), טוטו תמוז (אבירם ברוכיאן, 85).

לחמן: "אני מסיר את הכובע בפני השחקנים שלי"

מאמן בית"ר ירושלים יוסי מזרחי אמר בסיום: "פתחנו טוב את המשחק והחמצנו כמה הזדמנויות במחיצת הראשונה. היריבים קיבלו אמביציה ושיחקו טוב. בחצי השני שלטנו ביכולת האישית בחלק ההתקפי, ניצחנו וזה מה שחשוב. חבל מאוד שלא נתנו את השני כי הם היו מאוד מסוכנים בסיום". על המאבק הצמוד בצמרת הליגה אמר מזרחי: "אף אחד לא הבטיח לנו גן של שושנים".

מאמן הפועל פ"ת אייל לחמן: "זו לא פעם ראשונה שאנחנו מחמיצים הזדמנויות נגד הגדולות. הפועל פ"ת הוכיחה שהיא קבוצת התקפה טובה מאוד. השקענו המון בלמידת היריב במטרה לתקוף, אפשר היה לראות את המגמה ההתקפית שלנו. כמובן שהתחושה היא תחשוה גדולה של אכזבה, כי אני לא מתנחם ביכולת טובה. בכל מקרה, להפועל פ"ת יש בסיס טוב של השחקנים ואני מסיר את הכובע בפני השחקנים שלי. מה שלא עובד אצלינו זה הנגיעה האחרונה. אנחנו מגיעים לכמות מכובדת של מצבים ועשינו את זה היום נגד ההגנה הכי טובה בישראל. אנחנו רק צריכים להמשיך ולתקוף כי הפועל פ"ת היא קודם כל קבוצת התקפה".

מיכאל זנדברג: "זה היה משחק לא טוב שלנו, אבל בדרך לאליפות ומי כמוני יודע, אני זוכר המון ניצחונות קשים. הפועל פ"ת באו להילחם על החיים שלהם, הם שיחקו באגרסיביות ולא היה כאן הרבה כדורגל. חבל לי על המצב של הפועל פ"ת, אבל אני מתרכז רק בבית"ר ירושלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully