וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילאן ניצחה, רונאלדו כבש צמד

17.2.2007 / 17:41

הבקיע את שער הבכורה ב-3:4 על סיינה. אינטר גברה על קליארי 0:1 ופתחה פער של 14, אחרי הפסד רומא. שלושער לדל פיירו בניצחון יובה

המחזור ה-24 בסרייה A נפתח היום (שבת) עם שלושה משחקים. שתי בשורות משמחות הגיעו מהעיר מילאנו. הראשונה היא שרונאלדו כבש לראשונה העונה במדי מילאן. הברזילאי לא הסתפק בשער אחד, אלא כבש צמד והוביל את מילאן לניצחון חוץ דרמטי 3:4 בסיינה. הבשורה השנייה המשמחת היא לצד הכחול-שחור של העיר. אינטר רשמה ניצחון 16 ברציפות, שיא אירופי חדש, הפעם 0:1 קטן על קליארי, שגם סידר לה יתרון של 14 נקודות בטבלה לפני רומא.

הג'ילארוסי יצאו למשחק חוץ נגד הפתעת הליגה, אמפולי, ולא יכלו לה כשנוצחו 1:0.

סיינה - מילאן 4:3

משחק מדהים התקיים היום בחבל טוסקאנה. הביאנקונרי אירחו את הרוסונרי, שחוזרים לעצמם בשבועות האחרונים ומטפסים במעלה הטבלה. במשחק הניצחון של הקבוצה במחזור הקודם נגד ליבורנו נכנס רונאלדו כמחליף ובעט שלוש פעמים למסגרת. היום אנצ'לוטי נתן לחלוץ הברזילאי את הקרדיט וזה גמל לו עם צמד, בניצחון הדרמטי.

הראשון שלו הגיע בנגיחה כבר אחרי רבע שעה. אבל סימונה ורגאסולה קלקל לו את החגיגה אחרי ארבע דקות. ההגנה המבולבלת של מילאן לא הצליחה להרחיק כדור רוחב ו-ורגאסולה הרשית. לא עברו 10 דקות והמשחק הקצבי הניב שער נוסף, אחרי שיתוף פעולה ברזילאי. קאקא החליף מסירות עם רונאלדו. האחרון שלח לאוליביירה שהבקיע והחזיר למילאן את היתרון. שסיינה תוותר? 2 דקות אחר כך הישווה מאסימו מאקרונה בוולי יפהפה.

בדקה ה-77 כריטסיאן ברוקי הורחק משורות מילאן והותיר את חבריו בעשרה שחקנים. אבל האורחים ורונאלדו לא נשברו. החלוץ כבש את השני שלו והשלישי של מילאן כ-10 דקות לסיום אחרי בישול של קאקא. סיינה לא אמרה נואש ומאקרונה בשערו השני במשחק הישווה דקה לסיום. מאסימו אמברוסיני, הקשר האנרגטי של הרוסונרי, כבש עמוק בתוך תוספת הזמן את שער הניצחון. 3:4 מדהים למילאן, שממשיכה לצבור נקודות.

אינטר - קליארי 0:1

הנראזורי אירחו בסן סירו את הקבוצה מסרדיניה.11 דקות במשחק הספיקו לניקולאס בורדיסו כדי לכבוש את שער הניצחון. אינטר ממשיכה לשעמם, משיגה את ניצחונה ה-16 ברציפות (!) ששובר אאת השיא האירופי של ניצחונות רצופים ומגדילה את הפער מרומא ל-14 נקודות בפסגת הסרייה A.


אמפולי - רומא 1:0

הביתיים, שעושים חיל השנה בליגה וממוקמים במקום הרביעי, אירחו את הג'ילארוסי. 5 דקות בתוך המשחק ואמפולי נטלה את היתרון משער נדיר של ניקולה פוצי. עד הסיום לא הצליחו חניכיו של לוצ'יאנו ספאלטי להבקיע והקבוצה מעיר הבירה כבר יכולה להתחיל לשבח את אינטר על זכייה בתואר האליפות.

נסיך עם 3 יהלומים בכתר

יובנטוס ממשיכה להוכיח לכל מי שחשב אחרת שהיא לא שייכת לליגה השנייה באיטליה, כשהפעם הקורבן הייתה קרוטונה. קבוצת התחתית האומללה ספגה חמישיה מהגברת הזקנה, כשהנסיך לבית דל פיירו מבקיע שלישייה בעצמו.

פאבל נדבד השחיל את הראשון בדקה ה-17, בלזארטי הוסיף את השני 6 דקות אחריו.

דקה לפני סיום המחצית הראשונה נכנס אלסנדרו דל פיירו לפעולה, הבקיע את הראשון שלו והשלישי של יובה. אחרי העלייה מחדרי ההלבשה הקפטן לא עצר, השלים צמד בדקה ה-65 וקינח בדקה ה-79 עם השלישי. 0:5 לביאנקונרי בסיום. יובה מובילה את טבלת הליגה השנייה, ולא נראה שיש כוח שימנע ממנה לעלות בחזרה לליגה הבכירה בתום העונה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully