וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה: עוד משחק פוצץ. בוקה נעצרה

19.2.2007 / 7:10

אוהדי ניואלס פיגרו 2:1 מול ריבר והחלו להשתגע, השופט הפסיק את המשחק. אסטודיאנטס סיימה ב-0:0 מול חימנסיה, רק 1:1 לבוקה

נמשכת האלימות בכדורגל הארגנטינאי. אתמול (שבת) פוצץ משחק נוסף בליגת הקלאוסורה, לאחר שנזרקו חזיזים למגרש במהלך המשחק מול ניואלס אולד בויס לריבר פלייט. השופט, הקטור בולדאסי, פוצץ את המשחק בדקה ה-86.

ריבר, שספגה עונש רדיוס לחמישה משחקים, הובילה 1:2 כשאוהדי ניואלס החלו לזרוק אבנים מעבר לגדר שהפרידה ביניהם לבין אוהדי ריבר. עוד לפני הגדירה המשטרה את המשחק כבעל סיכון גבוה, מאחר שלפני ארבע שנים נהרגו שני אוהדי ניואלס בתגרה עם אוהדי ריבר.

בוקה קרעה את בנפילד במחזור הראשון, אבל כשלה להשיג ניצחון שני דווקא בבומבוניירה וסיימה ב-1:1 מול רוסאריו סנטראל. לרוסאריו, כמו לבוקה, 4 נקודות אחרי שני מחזורים. אמיליו זליאה העלה את האורחים ליתרון מפתיע בדקה ה-39, אבל רודריגו פלאסיו, שמחזיק בדרכון ספרדי ולא כל כך ברור מה הוא עדיין עושה בליגה הארגנטינאית, הישווה בדקה ה-55.

האלופה אסטודיאנטס סיימה ב-0:0 את משחקה מול חימנסיה, והגדילה את רצף המשחקים שלה ללא הפסד ל-15.

ארסנאל ניצחה את משחקה השני העונה, 1:2 על חוחוי קרוז. ראסינג קלוב ו-ולז סארספילד סיימו בתיקו 2:2. גוסטבו ברגסיו (71) ופאקונדו סילבה (75) כבשו לראסינג, מאורו צראטה (25) ואיבן פביאנסי (90) הבקיעו לולז.

שאר המשחקים

המחזור השני בליגת הקלאוסורה נפתח אתמול (שבת) בלילה עם שני משחקים. לאנוס, קבוצתו של כריטסיאן פביאני, שהפסידה באכזריות במחזור הפתיחה, השיגה ניצחון ראשון על באנפילד 1:2. במשחק נוסף שנערך בקורדובה נפרדו בלגראנו, ואינדפנדיינטה בתיקו ללא שערים.

במחזור הראשון יצאה לאנוס למונומנטאל, מגרשה של ריבר פלייט. 90 דקות היא הצליחה להחזיק מעמד נגד המיז'וניירס, עד אשר הוכרעה.

הפעם הצליחה קבוצתו של פביאני לכפר קמעה על ההפסד האכזר. דניאל קווינטרוס, משורות האורחים, הורחק בדקה ה-24. כ-10 דקות לאחר מכן כבש חאבייר סאנגוינטי מבאנפילד, אך לשער הלא הנכון. דריו קביטאניץ' איזן את התוצאה בדקה ה-51, אבל אגוסטין פלטיירי כבש את שער הניצחון לזכות לאנוס בדקה ה-71.

בלגראנו - אינדפנדיינטה 0:0

ארחנטינוס ג'וניורס - נואבה צ'יקגו 0:3

לארחנטינוס: ליאנדרו דסבאטו 43, לאונל נונייז 67, גונזלו אבאן 90. פדריקו היגואין (נואבה צ'יקגו), אחיו של שחקן ריאל מדריד, גונזלו היגואין, הורחק בדקה ה-45.


קילמס - חימנסיה לה פלאטה 2:2

השתיים, שהפסידו במחזור הפתיחה, חילקו את הנקודות. גוסטבו איבאנז כבש צמד לזכות קילמס (40, 61). איגנאסיו פיאטי (9) ואנטוניו פיירגודי (83) הבקיעו לזכות האורחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully