וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסבר פניך לתייר: קרית שמונה ניצחה את סכנין

17.2.2007 / 16:30

קרית שמונה הגיעה לדוחא ולא ספרה את בני סכנין, שנראתה רע, בדרך לניצחון שני עליה בתוך 4 ימים. נגמר 0:1 משער נהדר של תומר תייר

בני סכנין הפסידה היום (שבת) 1:0 באיצטדיון דוחא לעירוני קרית שמונה במסגרת המחזור ה-21 של הליגה הלאומית.

הכול היה מוכן וערוך לקראת קרב הפסגה של שתי מוליכות הליגה. האוהדים הססגוניים של סכנין, ביחד עם קברניטי הקבוצה נישאו על גלי האופוריה, לאור העובדה שהם מרוחקים 9 נקודות מהשלישית בטבלה, הפועל עכו. מאזן גנאיים, יו"ר הקבוצה, אף הצהיר כי אם קבוצתו תנצח, הם ייפתחו כבר מחר בהכנות לליגת העל. הדברים חלחלו לשחקניו, שפשוט שכחו להופיע על המגרש.

ארבעה ימים אחרי שניצחה קרית שמונה את סכנין בגמר גביע הטוטו בלאומית בפנדלים, השיגה הקבוצה של רן בן שמעון ניצחון שני והוכיחה להם שלמרות המיקום בטבלה היא קבוצה לא פחות טובה.

ההכנה הטקטית והמנטאלית של האורחים הביאו אותם לידי כך שהם שלטו ללא עוררין בהתמודדות. עשר דקות בתוך המשחק, שהתנהל בכיוון אחד, נשרקה בעיטת עונשין מ-11 מטרים לזכות האורחים. גיא צרפתי ניגש לבעוט, אך כשל. גם הפנדל לא הוציא את סכנין מהשאננות הלא מובנת. תומר תייר המשיך לחמם את הרגל ובדקה ה-44 איפס אותה עם טיל אדיר לחיבורים של מאיר כהן. גם במחצית השנייה המשיך המשחק הלא מאוזן. הגדיל לעשות קולמה מסכנין, שהורחק, 6 דקות מפתיחת המחצית השנייה.

סכנין אמנם ראויה להימנות על קבוצות ליגת העל, אבל תצוגה כזאת לא מתאימה. לא לה ולא לאלפי אוהדיה שגדשו את המגרש. לקראת הסיום התחממו הרוחות ביציעים. הקבוצה של בן שמעון, שמצמצת את הפער לשלוש נקודות, עושה שמחה ומאושרת את הדרך חזרה לקרית שמונה.

מהלך המשחק

דקה 8 - קרית שמונה פתחה חזק ולחצה את הביתיים אל שערם. רן קוז'וק נהנה מהפקרות בהגנת סכנין, אבל בעט חלש לידיו של מאיר כהן. חצי דקה לאחר מכן שלח תייר בעיטה חזקה, שנהדפה לקרן.

דקה 10 - מאיר כהן הדף פנדל רשלני של גיא צרפתי. מהלך שהחל בבעיטה של תייר. מאיר כהן הדף לא טוב, וגבע ברקאי רץ בנונשלנטיות לכדור. נימבה כמעט חטף ובלם סכנין הכשיל אותו ברחבה.

דקה 25 - קרית שמונה המשיכה ללחוץ על הדוושה. סאלח חסארמה, אקס בני סכנין, שלח טיל מהאוויר לפינה השמאלית של מאיר כהן, שהתעופף מצוין והדף לקרן.

דקה 44 - גול!! תומר תייר הידוע ברגל האימתנית שלו, שלח בעיטה אדירה מזווית קשה. מאיר כהן מתח את איבריו, אך לשווא. 0:1 גדול לקרית שמונה.

דקה 50 - חסארמה הזין את נימבה בכדור מצוין. מאיר כהן יצא מחוץ לרחבה וחלוץ קרית שמונה לא הצליח לנתב את הכדור לרשת החשופה.

דקה 52 - סכנין קיבלה עוד מכה על הראש כשנשארה בעשרה שחקנים. קולמה שלח מרפק היישר לפרצופו לסאלח חסארמה. לבוחבוט לא נוותר, אלא לשלוף את האדום.

דקה 63 - סוף סוף הזדמנות ראויה לסכנין. בעיטה חזקה של עומר סאני לפינה, סחטה הדיפה לא טובה של בצלאל. קדוסי רץ לכדור, ניסה לצלול כדי לקבל פנדל, אבל בוחבוט לא קנה את הנפילה התיאטרלית.

דקה 67 - גיא צרפתי חדר לרחבה, חתך למרכז ובעט, אבל לא מספיק חזק. כהן, שלא יודע מנוחה במשחק, קלט.

דקה 77 - תומר תייר ניסה שוב את מזלו בבעיטה, אבל מאיר כהן המצוין עצר את הכדור ללא מאמץ.

הרכבים:

בני סכנין: מאיר כהן; עבר רבאח, בוז'אק ארתור, גבע ברקאי, חמודי בריק; בני חדד (54, חאמד גנאיים), חיירו קולמה (הורחק, 52), ליאוניד קרופניק (אופיר חלוואני, 73), עומר סאני; לירון וילנר (54, באסם גנאיים), אוהד קדוסי.

הפועל קרית שמונה: יוסי בצלאל; יניב לביא, יולבדיו, רן קוז'וק, רם סטי (בני בן זקן, 46); גיא צרפתי (אבי אבינו, 79), תומר תייר, עומר נוסבאום, סאלח חסארמה; פטי נימבה (ברק בכר, 85), איליה יבוריאן.

כהן: "אני מבטיח שלא יהיה אפקט להפסד"

מן הצד המפסיד אמר המאמן, אלישע לוי: "בחצי הראשון שיחקנו רע. במחצית השנייה לחמנו עם עשרה שחקנים, אבל גם לא שיחקנו טוב. קרית שמונה ניצחו עם הלב. צריך לשכוח את המשחק ולהסתכל קדימה. נצטרך לתקן במשחק הבא".

רן בן שמעון היה מאושר בסיום, אבל נשאר עם הרגליים על הקרקע: "שתי הקבוצות ברמה שווה כשביום נתון כל אחת יכולה להתעלות. זה המשחקים הכי מסוכנים שיכולים להיות, בגלל זה בסוף היה רפיון, אבל התוצאה היא מה שקובע. השחקנים הראו לב גדול .עשינו משחק חכם מאוד עם לב גדול".

תומר תייר, מבקיע השער: "אני עובד על הבעיטות האלה. זה לא קל, אבל אני שמח על הגול. תודה רבה למומי זעפרן, שנתן לי את ההזדמנות הראשונה שלי" תייר התייחס גם למאמנו הנוכחי: "המאמן קובע. רן אומר, אני עושה. קרית שמונה ובני סכנין הכי טובות". לגבי העונה הבאה אמר הקשר: "אני אשחק בקרית שמונה איפה שהיא לא תהיה, אני מקווה שזה יהיה בליגת העל".

מאיר כהן, שוער סכנין, שהיה מצוין, אך נכנע לשער של תייר אמר: "זה לא מנחם אותי שהייתי טוב. קרית שמונה פתחו טוב ואנו לא נכנסו למשחק. אנחנו לא שבעים. נגיע שבוע הבא במטרה לנצח. אנחנו הקבוצה הכי טובה בליגה. לא צריך להוריד את הראש".

לגבי השער שספג אמר השוער: "האמת, שלא האמנתי שהוא יבעט כי זה היה רחוק והלכתי קצת לאמצע. הוא הפתיע אותי והכדור נכנס. לא יהיה להפסד אפקט. אני יכול להבטיח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully