וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראובן עטר: "הסגל שלי ראוי למקום גבוה"

17.2.2007 / 16:00

מכבי נתניה וראובן עטר עלו למקום הרביעי אחרי ניצחון 0:1 על הכח עמידר ר"ג בחוץ. שכטר כבש בדקה ה-16, מלמיליאן ממשיך להסתבך

אחרי שתי תוצאות תיקו, מכבי נתניה חזרה הערב (שבת) לגל של הניצחונות ורשמה משחק תשיעי ללא הפסד, הפעם עם ניצחון 0:1 על הכח עמידר ר"ג, בדרך למקום הרביעי בטבלה.

הכח עמידר ר"ג , שניצחה במחזור הקודם את הפועל כפ"ס, ממשיכה להסתבך בתחתית וגם הפעם היא פיספסה הזדמנות לעלות אולי אל מעל לקו האדום.

מלבד כמה בעיטת מסוכנות מצד חניכיו של אורי מלמיליאן, זה היה לגמרי משחקה של נתניה, שהייתה צריכה לצאת מוינטר עם עוד שער או שניים. בסופו של דבר, ראובן עטר הסתפק בשער יפה של איתי שכטר בדקה ה-16, שהספיק לו לבצע את המשימה השבועית שלו. מכבי נתניה עקפה את מ.ס אשדוד המאכזבת וגם את מכבי פ"ת ודהרה אל המקום הרביעי, זה שמוביל בסוף השנה לגביע אופ"א.

מהלך המשחק

דקה 16 - גול! הגנת הכח הרחיקה כדור רע מאוד מתוך הרחבה. איתי שכטר השתלט עליו ובעט מ-18 מטר, הכדור נכנס דרך הקורה לשער. 0:1 למכבי נתניה.

דקה 20 - שכטר קיבל כדור במרכז הרחבה, הסתובב וניסה לבעוט, אלא שהכדור הגיע בטעות לאמיר טגה שהחמיץ מקרוב.

דקה 26 - כדור חופשי לנתניה מ-25 מטר אלכסונית. בונדאה סובב לידיים של פילוסוף.

דקה 30 - הזדמנות ראשונה להכח כשמור גולן השתחרר מצד ימין, אבל בעט לידיים של שטראובר.

דקה 35 - אוקוצ'ה ושכטר נהנו מחופש פעולה ברחבה של הכח, אלא שהדאבל-פס בינהם יצא החוצה.

דקה 50 - דודי ליברמן ניסה להפתיע את שטראובר בבעיטה מ-30 מטר, אבל הכדור יצא החוצה.

דקה 52 - בעיטה חופשית להכח מ-30 מטר. שוקי נגר בעט מעל למשקוף.

דקה 56 - בעיטה חופשית להכח מ-25 מטר מצד ימין. אבי תקוה הפציץ לקורה.

דקה 60 - שכטר מסר רוחב לאוקוצ'ה שבעט מקרוב. פילוסוף עצר את הכדור וסאנוגו ניסה להוציא אותו מהידיים של השוער וביצע עליו עבירה.

דקה 70 - מתפרצת של מכבי נתניה הסתיימה אצל סאנוגו, שהתקדם לשער מימין והחמיץ מקרוב.

דקה 79 - אמיר טגה חטף כדור במרכז המגרש ושלח ימינה לסאנוגו, שפרץ מימין ובעט לקורה.

הרכב הכח עמידר ר"ג: ישראל פילוסוף: ליאור ראובן, סביטי ליפניה, איציק כהן, שוקי נגר: דן רומן (מנור חסן, 64), אדריאן גמאן, דודי ליברמן (קאבונגו, 81), אבי תקוה: מור גולן (אשרי גיטא, 46), פפי קימוטו.

הרכב מכבי נתניה לירן שטראובר; אורי אוזן, לואיס מרין, אבי סטרול, דדי בן דיין; מזואה אנסומבו, אמיר טגה, מריו זאנו בונדיאה, איתי שכטר (שי בירוק, 88), מוסא סאנוגו (אופיר חיים, 81), סאמד אובודו אוקוצ'ה (תמיר כהן, 74).

"ההתקפה שלנו היא אחת המאיימות בליגה"

מאמן מכבי נתניה ראובן עטר אמר בסיום: "אמרתי שאם נמשיך ביכולת שלנו אז גם הנקודות יגיעו. לא היה לנו ספק שהקבוצה שלנו היא חזקה. אנחנו מגיעים להמון מצבים וזה מה שחשוב. ההתקפה שלנו היא אחת המאיימות ואנחנו בתהליך, קודם מגיעים למצבים ובשלב הבא גם נכבוש את השערים. הסגל שיש לי ראוי למקום גבוה יותר ואני מארתי את זה מהיום הראשון. אני ידעתי למה אני נכנס ולמה השחקנים מסוגלים להגיע, אני שמח שהם עושים את זה על הצד הטוב ביותר".

לירן שטראובר: "היום הצלחנו לשמור על שער היתרון בניגוד לשני המשחקים הקודמים. המשכנו להחמיץ הרבה אבל טוב שאנחנו מגיעים להרבה מצבים. ניטרלנו את הכח, שהגיעו לכמה מצבים רק מהאגפים".

מאמן הכח עמידר ר"ג אורי מלמיליאן: "בכדורגל יש טעויות אבל הטעות שבגללה קיבלנו את הגול לא מתאימה אפילו לשחקנים מתחילים, זה היה חוסר ריכוז. בכדורגל תמיד יש אירוע חדש וצריך להתכונן לשבוע הבא. יהיה מאבק עד סוף העונה. אנחנו צריכים ללמוד מכל הטעויות ולדעת שבכדורגל לא צריך להיבהל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully