וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק טועמה נשאר ער

17.2.2007 / 16:53

הפועל ת”א חזרה לליגה בצליעה, אבל מול אשדוד החלשה זה הספיק ל-0:1 משעמם משער של טועמה (17). לוין: ”עכשיו אפשר להתכונן לגלזגו”

הפועל תל אביב חששה מהמשחק מול מ.ס אשדוד, כי זכרה שאחרי הניצחון 2:4 בפריז היא שבה לארץ וקיבלה מהם בראש. אבל אחרי ה-1:2 על ריינג'רס, החששות מנפילת מתח (שם קוד: מנטליות ישראלית) התבדו בעיקר בזכות היכולת המבישה של האשדודים, שאחרי מחצית ראשונה אנמית הציגו מחצית שנייה עם רצון ומוטיבציה על בלי שום יכולת.

האדומים, מצידם, פתחו מצוין, הגיעו לכמה הזדמויות. בדקה ה-16 הם השיגו פנדל אותו החטיא וואליד באדיר, ודקה מאוחר יותר התקפה מהירה הובילה לשער נאה של הגיבור מיום חמישי, סלים טועמה. מאותו רגע הפועל לא עשתה דבר, פשוט כי לא הייתה צריכה. היא יצאה פה ושם למתפרצות, אבל נדבקה בחולשה של יריבתה והמשחק רק הפך משעמם יותר ויותר. שביט אלימלך עלה לחימום, אך משלא חש בטוב, החליט ניר לוין לא לסכן את שוערו, כדי שיהיה כשיר למשחק החשוב של הפועל באייברוקס נגד ריינג'רס, ושלח את גליל בן שאנן לעמוד בן הקורות.

בסך הכל היה זה המשחק השביעי ברציפות בו חניכיו של אלון חזן לא ניצחו, ונראה שהשהות בצמרת היא באופן רשמי בזמן עבר. ברוכה הבאה למרכז הטבלה. יש לנו מקום טוב בשבילכם, בדיוק באמצע. ניר לוין רשם ניצחון ליגה ראשון, אבל באמתחתו שתי תצוגות בלתי מרשימות בעליל במסגרת הזו. מן הסתם זה לא מעניין כרגע אף אחד בבלומפילד, שם חושבים על הגומלים באייברוקס בחמישי.

מהלך המשחק

דקה 13: פרץ פרץ לרחבה מאגף שמאל, וחיפש את הפינה הקרובה, אבל אג'יי קלט את הכדור.

דקה 16: איבוד כדור של אופיר במרכז המגרש הוביל להתקפה מהירה בצד השני. אוגבונה קיבל כדור באגף ימין, החזיר לדגו, שהכניס קטנה לוורמוט. האחרון פילס את דרכו לרחבה בסלאלום מצוין, והוכשל. באדיר ניגש לבעוט את הפנדל, וחיפש את הפינה הימנית, אבל זינוק מצוין של אג'יי השאיר את התוצאה מאופסת.

דקה 17: גול! האוהדים האדומים עוד לא הספיקו לתפוס את הראש בגלל ההחמצה של באדיר, והם כבר חוגגים. עוד איבוד כדור של אופיר במרכז המגרש, עוד התקפה מהירה בצד השני. דגו הלך קדימה, הכניס את טועמה לרחבה, וזה בעט בעוצמה לפינה הרחוקה, וגם ניסיון הדיפה של אג'יי לא מנע מהכדור לחדור פנימה. 0:1 להפועל.

דקה 19: הגבהה של אשדוד הגיעה להולצמן החופשי, שבעט חלש מהאוויר, וההגנה האדומה עצרה על הקו.

דקה 49: דגו ניסה בעיטה מרחוק, אבל אג'יי לא התקשה לעצור את הכדור החלש.

דקה 52: מתפרצת של אשדוד מגיעה להולצמן, שמשתהה קצת בתוך הרחבה, והבעיטה שלו נבלמת לקרן.

דקה 67: ניסיון לדאבל פס בתוך רחבת הפועל נבלם, אבל הכדור הגיע לשריקי, שבעט בנגיעה אחת הישר לידיו של בן שאנן.

דקה 78: בעיטה חופשית של הולצמן עולה גבוה מעל למשקוף, ונוחתת בידיו של שביט אלימלך החולה, שעמד מתחת ליציע שמאחורי השער.

דקה 90: מתפרצת של הפועל ת"א עברה דרך דה ברונו, שמצא את ברדה ברחבה, אבל אג'יי היה זה שאמר את המילה האחרונה והרחיק לקרן.

הרכבים:

הפועל ת"א: גליל בן שאנן; טל חן, רמי דואני, וואליד באדיר, יגאל אנטבי; וולינגטון דה סילבה, שי אבוטבול, ברוך דגו, סלים טועמה (יוסי אבוקסיס, 84), גילי ורמוט (לוסיאנו דה ברונו, 70); זיטו אוגבונה (אליניב ברדה, 61).

אשדוד: סמי אג'יי; תומר חליבה, גורה טל, כריסטיאן גונזאלס, אדיר טובול; יוסי אופיר (יניב עזרן, 28), ז'אן ז'אק גוסו גוסו, רחמים צוקול, מסאי דגו (אושרי אלפסי, 77); עידן שריקי (משה בן לולו, 70), שי הולצמן.

"המקום הראשון לא רחוק מאיתנו" (לי בוץ)

מאמן האדומים, ניר לוין, אמר בסיום: "היה משחק ממש לא טוב, אבל אנחנו מרוצים מהתוצאה כי זאת היתה המטרה שלנו. ראיתי בהרבה מקומות שבהפועל אוהבים לנצח 0:1, אז זה מה שעשינו. היינו צריכים למצוא אנרגיות מחודשות, עם חיסורים והחמצת פנדל, ומול יריבה מול אשדוד היה חשוב לנו לנצח. לקחנו בחשבון שתהיה עייפות מסויימת, ושיחקנו נגד יריב טוב שצמוד אלינו בצמרת. נכון שהדרך לא מרשימה אבל צריך לדעת לנצח גם בדרך הזאת. הניצחון חשוב גם להמשך הדרך ולביטחון של הקבוצה. אני מאמין שגם הדרך תהיה טובה יותר בהמשך. עכשיו אפשר להתכונן לגלזגו".

בקשר לזלזול שהפגינו בימים האחרונים שחקני ריינג'רס כלפי קבוצתו, אמר לוין: "הפועל תגיב לדברים הללו בזמן ובמקום המתאים".

סלים טועמה, שספג במהלך המשחק מכה יבשה ברגלו והוחלף, מיהר להרגיע את האוהדים המודאגים וסיפר כי הוא מרגיש יותר טוב ולא יחמיץ את הגומלין מול הסוקטים ביום חמישי. על המשחק עצמו אמר כובש השער: "יכול להיות שהמחצית השניה היתה פחות טובה כי היינו קצת עייפים. ביום רביעי באמת שנתנו את כל כולנו והעייפות הורגשה קצת לקראת סוף המשחק היום. לפחות שמרנו על התוצאה ואני שמח שבסוף ניצחנו כי זה מה שחשוב. אני אישית נמצא בכושר טוב, ואני מקווה שזה יימשך".

טועמה התייחס לזלזול של ריינג'רס: "הם לא ספרו אותנו עוד מההתחלה, ולמרות זאת באנו וניצחנו אותם. אנחנו בינתיים יושבים בשקט, נעשה את העבודה שלנו ביום חמישי. אנחנו נותנים להם שידברו, ושיעשו מה שהם רוצים. זה טבעי שהם מתלוננים, כי תמיד כשמפסידים מנסים למצוא כל מיני תירוצים. שהם ימשיכו לתרץ ואנחנו נמשיך לעבוד. ביום חמישי ניתן את הכל ואני מקווה שנצליח לעבור אותם".

על המצב בליגה אמר טועמה: "המקום הראשון לא רחוק מאיתנו. אבל אנחנו לא רוצים בינתיים לדבר, כי כל פעם שמדברים על דברים כאלה פתאום נקלעים לרצף של תוצאות תיקו או הפסדים. אנחנו לא מוותרים על שום דבר, הכל יושב לנו בראש. אנחנו עושים את העבודה שלנו ומחכים לראות מה בית"ר ומכבי תל אביב יעשו בהמשך".

שי אבוטבול סיכם: "אני חושב שהיה משחק לא ממש טוב שלנו, אבל הכי חשוב היה להוציא שלוש נקודות, ואנחנו שמחים שעשינו את זה. אחרי ריינג'רס היה חשוב להשיג ניצחון. זכרנו שבסיבוב הקודם אחרי אירופה באנו לאשדוד והפסדנו, היה חשוב לכפר על זה היום". על ריינג'רס אמר הקשר: "שהם ידברו לפני המשחק, אנחנו מתרכזים רק בעצמנו. בטח שאני מאמין שאפשר לעבור אותם".

בצד השני, אלון חזן, שספג קללות רבות מאוהדי קבוצתו, לא ניסה לייפות את המצב: "קיוויתי שנביא את החצי השני מול בני יהודה, ואף נשפר אותו, אבל זה לא קרה. אנחנו מפגינים כדורגל לא טוב. יש הרבה חוסר בטחון, והרבה אנוכיות. אין לי מה להגיד מלבד לקוות לשיפור במשחק הבא. הכל אצלנו היה מגושם". שחקני אשדוד נקנסו בפרמיות של חמש נקודות.

חאבייר פאאס הוביל את העידוד בשער 5

בלם האדומים חאבייר פאאס, שלא התלבש למשחק היום בעקבות הכרטיס האדום שספג מול מכבי נתניה, העדיף לצפות במשחק משער 5 ולא מיציע הכבוד כנהוג. פאאס לקח חלק פעיל בעידוד הקבוצה ואף נצפה מוריד את חולצתו לכמה דקות תוך שהוא עומד על הגדרות ושר, דבר שהוביל לתשואות רמות מהקהל. עם פתיחת המשחק נרגע הבלם ועודד את חבריו לקבוצה בישיבה.

לקראת סיום המשחק נרשמה תקרית לא נעימה בין מאמן הכושר של הפועל תל אביב, רון ציבלין, לאחד מאוהדי הקבוצה. האוהד התלונן על הכושר הירוד של השחקנים, ועל כך שאין להם כח לרוץ. ציבלין כעס ואמר לאותו אוהד שיתעסק בעניינים שלו וימשיך לעודד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully