וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן ניסטלרוי שוב תוקף את פרגוסון

17.2.2007 / 12:27

ההולנדי מבכה את הידרדרות היחסים עם מאמנו לשעבר: "הוא הרס לי את הנשמה". הנרי לא ישחק בגמר גביע הליגה, אמפנזה הושאל לסיטי

כנראה שהזמן לא תמיד עוזר, ופצעים מסוימים מסרבים להגליד, כפי שמלמד אותנו חלוץ ריאל מדריד ואקס מנצ'סטר נייטד רוד ואן ניסטלרוי.

כזכור, ההולנדי לא שותף בגמר גביע הליגה האנגלי בעונה שעברה, והתקשה להתמודד עם ההחלטה של המאמן, מה שהוביל לעזיבתו לסנטיאגו ברנבאו בקיץ האחרון. "זעמתי כשפרגוסון הודיע לי על ההחלט שלו, וקיללתי אותו, כי הרגשתי שהוא הורס לי את הנשמה", התוודה. "זה היה הרגע בו מערכת היחסים שלנו מתה, ואי אפשר היה להחזיר את הגלגל לאחור".

ואן ניסטלרוי עלה לגדולה בפ.ס.וו איינדהובן, ובדיוק כשנראה היה שיגיע לאולד טראפורד הוא סבל מפציעה קשה בברך, מה שהעמיד את המהלך בסכנה. אבל המנג'ר הסקוטי לא ויתר, והאמין בחלוץ גם בזמנים הקשים ביותר. "פעם הסתדרנו בצורה נפלאה, ואני חושב שמה שקרה בינינו היה די טרגי", המשיך ואן ניסטלרוי. "הוא בא לבקר אותי בבית החולים אחרי הפציעה הקשה שהייתה לי ב-PSV, ורצה להחתים אותי בכל מחיר. זה מה שהפך את זה לכל כך כואב".

הנרי לא ישחק בגמר גביע הליגה

מאמן ארסנל ארסן ונגר הודיע באופן רשמי כי תיירי הנרי לא ישחק בגמר גביע הליגה נגד צ'לסי, משחק שיתקיים בקרדיף ב-25 בפברואר. "הנרי לא יעלה לשחק כי זה לא יהיה הוגן לשתף את השחקנים הגדולים בגמר", אמר הצרפתי. "אשתמש בשחקנים שהשתתפו בכל הקמפיין הזה. תיירי ידע לאורך כל הדרך שלא ישחק בגביע הליגה".

ונגר נתן לצעירים שלו את ההזדמנות בגביע הליגה, ואלו החזירו לו, כאמור, בהעפלה לגמר. "צעירים כמו דנילסון למדו הרבה מהדקות שלהם בגביע הליגה, והפכו מנוסים יותר. מצד שני, אם יהיו לנו פציעות אצטרך לשקול מחדש".

חדשות נוספות:

* חלוץ נבחרת בלגיה אמיל אמפנזה הצטרף למנצ'סטר סיטי בהשאלה עד לסיום העונה, כך הודיע המועדון. בן ה-28 התחיל את העונה באל ראיאן הקטארית, אבל יגיע לאנגליה. על שמו של בן ה-28 רשומים 17 שערים ב-47 משחקים בינלאומיים. הוא שיחק בעבר בשאלקה, סטאנדארד ליאז' והמבורג.

* צ'לסי הגיעה לסיכום עם אתר הווידאו הסופר פופולרי YouTube, שיכלול מעתה ערוץ מיוחד (www.youtube.com/chelseafc) שיתעדכן בכתבות וידאו למיניהן יום יום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully