וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אחרי הבאזר" חוזר

17.2.2007 / 11:44

בשל הדלילות בענפי הספורט האמריקאי, וואלה! ספורט תעביר בשבועות הקרובים מבזקים משולבים בבייסבול, פוטבול והוקי קרח

קית' פולק, המגיש שעבר מבוסטון לקליבלנד אינדיאנס בתחילת החורף, הודיע על פרישה. פולק, שהיה הקלוזר של הרד סוקס בעונת האליפות ב-2004, חתם על חוזה לעונה אחת ב-5 מיליון דולר, אבל עקב הפציעות והניתוחים הרבים שעבר בשנתיים האחרונות, העדיף לא לחזור. מי שיהיה, נכון לעכשיו, הקלוזר של קליבלנד הוא ג'ו בורובסקי, שעשה את זה בהצלחה יחסית בעונה האחרונה בפלורידה.

ניק ג'ונסון, שחקן הבסיס הראשון של וושינגטון, ששבר את רגלו בסיום העונה שעברה, לא יודע מתי יחזור לשחק. כרגע ההערכה היא שזה יקרה רק ביוני.

רקס גרוסמן - העתיד?

שיקגו ברס תחליט בשבועות הקרובים האם רקס גרוסמן ימשיך להיות הקוורטרבק הפותח שלה לשנים הקרובות. גרוסמן, שהראה יכולת ירודה שהגיעה לשיאה במשחק נפל בסופרבול האחרון, לא אהוד במיוחד בעיר הרוחות כרגע.

ניו אינגלנד פטריוטס שמה את תג הפרנצ'ייז על אסאנטה סמואל, מגן הפינה המוכשר שלה. סמואל בן ה-26 הוא טוב שחקני הקו האחורי של הקבוצה.

מגן פינה אחר, נייט קלמנטס מבפאלו, עומד להיפרד מהקבוצה, מאחר שזו לא תוכל לעמוד במחירו הגבוה.

ביל קווהר, מאמן פיטסבורג סטילרס עד העונה, הצטרף לצוות הפרשנים של CBS. הוא עשה זאת יממה לאחר שטיקי בארבר הודיע על הצטרפותו ל-NBC.

פורסברג יערוך בכורה בנשוויל

פטר פורסברג, החלוץ השבדי שהועבר בטרייד מפילדלפיה לנשוויל, יערוך הלילה (שבת) בכורה בשורות הפרדאטורס נגד סט. לואיס בלוז. הטרייד הזה היה הגדול ביותר לפני הדדליין, וכלל שני שחקנים ושתי בחירות דראפט מנשוויל תמורת פורסברג בן ה-33. הפרדאטורס עמוק במרוץ לאליפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully