וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר מארסיי: באגדאטיס בחצי הגמר

16.2.2007 / 23:40

גבר על מיכאל יוז'ני בשלוש מערכות והצטרף לסימון הצרפתי ונימינן הפיני. טורניר אטוורפן: מוראסמו וקלייסטרס בחצי הגמר

שלב רבע הגמר של טורניר מרסיי שוחק היום (שישי) ובמשחק המרכזי בין המדורג שביעי, מרקוס באדגאטיס לרוסי מיכאל יוז'ני, היתה ידו של הקפריסאי על העליונה עם 6:2, 6:7, 5:7.

הצרפתי ז'יל סימון ניצח את השבדי יונאס ביורקמן 6:7, 2:6. צרפתי אחר, ג'וליאן בנטאו, לא הצליח לחקות את הישגו של סימון והפסיד לפיני ירקו נימינן 6:3, 1:6, 6:2. את שלב חצי השלים הבלתי מדורג רובין סודרלינג (שבדיה) שניצח את חביב הקהל, הצרפתי רישאר גאסקה בשתי מערכות, 1:6, 6:7.

טורניר אטוורפן: מוראסמו וקלייסטרס בחצי הגמר

המדרגת שנייה קים קלייסטרס העפילה היום (שישי) לחצי גמר טורניר אטוורפן אחרי ניצחון קליל, 2:6, 1:6, על הסרבית אנה איבאנוביץ'.

הבלגית, שנמצאת בשנת פרישה הודתה לקהל הביתי בסיום: "נהדר לשחק כאן ואני מרגישה היטב את הקהל במגרש. אני צריכה להמשיך ולשמור על הריכוז כדי להגיע ביום ראשון לגמר". יריבתה של קלייסטרס בחצי הגמר תהיה טאטיאנה גולובין (צרפת) שניצחה את אלנה ליקובטסבה (רוסיה) 6:7, 5:7.

קלייסטרס הצטרפה בחצי הגמר לצרפתייה אמילי מוראסמו, שניצחה מוקדם יותר את הרוסייה דארינה סאפינה, 1:6, 3:6. מוראסמו תפגוש בחצי הגמר את המדורגת 12 בעולם, הרוסייה אנה צ'אקווטאדזה שגברה על זוכת טורניר פריס (2007), בת ארצה נדיה פטרובה, 3:6, 4:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully