וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לסי ברבע, ארסנל והיונייטד נגררו למשחק חוזר

17.2.2007 / 21:03

המיליונרים גברו על נוריץ' 0:4 בשמינית גמר הגביע האנגלי. השדים האדומים סיימו ב-1:1 עם רדינג. בלקבורן סחטה 0:0 נגד התותחנים

הגביע האנגלי, טורניר הכדורגל הוותיק בעולם, נכנס לשלב שמינית הגמר עם שישה משחקים בשבת, ועוד שניים ביום ראשון. במוקד משחקי היום עמדו שני מפגשים. בראשון, נפרדו ארסנל ובלקבורן בתיקו 0:0. גם במפגש השני לא נפלה הכרעה כשמנצ'סטר יונייטד שיחקה באולד טראפורד נגד רדינג ונפרדה ממנה בתיקו 1:1.

צ'לסי גברה ללא בעיות מיוחדות בסטמפורד ברידג' על נוריץ' 0:4 וטיפסה לרבע הגמר. ווטפורד גם היא ברבע הגמר אחרי ניצחון דרמטי על איפסוויץ', 0:1. פליימות' עשתה זאת מול דרבי, 0:2. מידלסברו תחכה למפגש החוזר בגלל שלא הצליחה לנצח בביתה את ווסט ברומיץ'.

מנצ'סטר יונייטד - רדינג 1:1

השדים האדומים ניצחו בעשרת משחקיהם האחרונים באולד טראפורד, אבל היום מול הלהיט החם של הפרמיירליג, רדינג, זה לא הספיק.

מייקל קאריק העלה את הקבוצה של אלכס פרגוסון ליתרון סמוך לסיום המחצית הראשונה בבעיטה חזקה מכ-25 מטרים, אבל היתרון השביר של המקומיים החזיק מעמד עד הדקה ה-67 כשבריניאר גונארסון הדהים את אולד טראפורד. שחקנה של רדינג נגח מאזור נקודת העונשין כדי לקבוע שיוויון 1:1. השדים האדומים יחכו למשחק החוזר באיצטידון מדייסקי.


מידלסבורו - ווסט ברומיץ' 2:2

הבורו אירחו באיצטדיון הריברסייד את הקבוצה מליגת המשנה, אך לא השכילו לנצח אותה ולברומיץ' יש הזדמנות מצויינת לעשות את זה במגרשה. למידלסברו כבשו חוליו ארכה (29), ואיגביני יעקובו (45 פנדל) לווסט ברומיץ': דיומאנסי קאמרה (41) וקווין פיליפס (58).

צ'לסי - נוריץ' 0:4

אלופת אנגליה רואה באופק את מפגש ליגת האלופות מול פורטו. היום אירחו חניכיו של ז'וזה מוריניו את הקנריות. שון רייט-פיליפס קיבל את הקרדיט בהרכב הראשון וגמל לפורטוגלי עם שער ראשון בדקה ה-37. 5 דקות בתוך המחצית השנייה ודידייה דרוגבה, מי אם לא הפנומן מחוף השנהב, שהבקיע את שערו ה-26 העונה. בדקות הסיום התפרקו האורחים ואיפשרו למיקאל אסיין הגנאי ולאנדריי שבצ'נקו, אחרי מסירה של קאלו, לקבוע תבוסה לנוריץ' 4:0.


ווטפורד - איפסוויץ' 0:1

נועלת טבלת הפרמיירליג יכולה להתנחם במסע גביע מוצלח. 88 דקות לא הצליחו הצרעות להבקיע את שער האורחים עד אשר דמיאן פרנסיס עשה לזה סוף. האורחים לא ביקרו ברבע הגמר מאז 2001, ולא ניצחו את ווטפורד בשלוש השנים האחרונות והם ימשיכו להישאר עם הסטטיסטיקה, המאכזבת מבחינתם.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

ארסנל - בלקבורן 0:0

בארסנל קיוו לחגוג היום (שבת) העפלה לרבע גמר הגביע האנגלי. על הנייר, בלקבורן ממרכז הטבלה לא הייתה אמורה להוות איום גדול מדי, במיוחד אחרי ההפסד 3:2 ללברקוזן השבוע בגביע אופ"א. בפועל. תיירי הנרי שפתח בהרכב וחבורתו לא הצליחו למצוא את הרשת של פרידל. המשחק הסתיים בתיקו 0:0 והעולה לרבע הגמר תיקבע במשחק חוזר שיתקיים באיצטדיונם של הרוברס.

שוערה האמריקאי של בלקבורן לקח חלק גדול בתיקו המרשים הזה והציל את קבוצתו מהתפרקות שתי דקות לסיום הזמן החוקי, כשהדף שני נסיונות של תיירי הנרי וג'סטין הוייט מקרוב.


במשחק נוסף:

פליימות' - דרבי 0:2
לפליימות' : קווין גאלן 14 פנדל. סקוט סינקלייר 83. דארן מור מדרבי הורחק בדקה ה-65.

  • עוד באותו נושא:
  • בלקבורן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully