וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוסון לא יעמוד לדין על סמך צילומי הטלויזיה

לי בוץ

16.2.2007 / 19:58

באופ"א צפו בצילומים של קפטן גלזגו ריינג'רס פוגע בטל חן ללא כדור ולא התרשמו מהאירוע. הפועל ת"א טרם הגישה תלונה. סמית': "אנחנו מרוצים"

קפטן גלזגו ריינג'רס, בארי פרגוסון, לא יועמד לדין משמעתי באופ"א בעקבות הפגיעה ללא כדור בטל חן, כך מפרסם הערב (שישי) הגרדיאן האנגלי. כזכור, במהלך המשחק בין הפועל ת"א לסקוטים ביום רביעי האחרון בבלומפילד, הוכשל פרגוסון על ידי לוסיאנו דה ברונו ובעודו שרוע על כר הדשא איגרף את פניו של טל חן, שבא לכיוונו. שופט המשחק לא ראה את האירוע ופרגוסון סיים את 90 הדקות על המגרש.

לאחר המשחק כעסו אנשי הפועל ת"א על השופט וטענו כי פרגוסון היה צריך לקבל כרטיס אדום. האדומים אף שקלו להגיש תלונה לאופ"א, תוך מטרה שפרגוסון יושעה ממשחק הגומלין באייברוקס בשבוע הבא.

אמש אף מסרו גורמים באופ"א לוואלה! ספורט כי למרות שעדיין לא התקבלה תלונה מהפועל ת"א, אין מן הנמנע שתיפתח חקירה נגד פרגוסון על סמך צילומי הטלויזיה. עם זאת, לאחר שצפו בתקרית החליטו כי הקשר לא ייענש על הפגיעה בחן.

"ההגיון ניצח בסופו של דבר", אמר מנג'ר גלזגו, וולטר סמית'. "אחרי שראיתי את האירוע בטלויזיה לא חשבתי שהיה שם יותר מידי. השחקן של הפועל היה זה שהתגרה בבארי - הוא דחף לו אצבע לפנים כשהוא שכב על הרצפה ובארי בסך הכל הגיב. אנחנו מרוצים מההחלטה של אופ"א ושמים את האירוע מאחורינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully