וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א בהסגר לקראת חיפה

לי בוץ

16.2.2007 / 16:49

בצעד חריג החליטו במועדון לסגור גם את האימון המסכם לקהל ולתקשורת. השחקנים מגבים את מאמנם: "כל הזמן מחפשים את אלי"

ההכנות בקרית שלום לקראת המשחק המרכזי של הסיבוב מול מכבי חיפה ביום ראשון בשיאן. הבוקר (שישי) ערכו חניכיו של אלי כהן את האימון השני הסגור לתקשורת ולאוהדים השבוע, ובצעד חריג החליטו במועדון לסגור גם את האימון המסכם שיתקיים מחר.

כידוע, בדרך כלל באימונים מסכמים לפני משחקים גדולים כמו דרבי, חיפה או בית"ר, נוהגים האוהדים הצהובים להגיע בהמוניהם אל מתחם האימונים בקרית שלום על מנת להטריף את השחקנים. גם הפעם לא מתכוונים האוהדים לוותר על המסורת וגם השערים הסגורים בקרית שלום לא יעצרו אותם מלדרבן את אליליהם.

בקבוצה מסרבים לדבר על לחץ כלשהו לקראת המשחק ואפילו לשחקנים נמאס שמבקרים את מאמנם. "כל הזמן מחפשים את אלי", אמר אחד מהם לוואלה! ספורט. "הבנאדם עושה חיל במכבי ובמקום לשבח אותו עושים סיפור מכל דבר קטן שהוא אומר באימון או בחדר הלבשה".

באימון הבוקר עמד לרשות המאמן סגל השחקנים המלא פרט ליובל שפונגין, שסובל מקרע חלקי בשריר הארבע ראשי ומצוי בספק למשחק ביום ראשון. שפונגין, שקיבל זריקה במקום, עבר היום טיפולים ועשוי לנסות לחזור לפעילות קלה כבר ביומיים הקרובים. במידה והמגן הצעיר לא יוכל לשחק מול חיפה, יתחרו על מקומו קובי מוסא ושירן ייני. החדשות הטובות מגיעות מכיוונם של מיליאן מרדקוביץ' ואבי נמני, שערכו אימון מלא ויכללו בסגל לקרית אליעזר.

מספר מועט של כרטיסים נותרו לאוהדי מכבי לקראת המשחק בחיפה. הצהובים רכשו כבר למעלה מאלף כרטיסים ומחר תימשך המכירה במתחם האימונים בקרית שלום בין השעות 12:00 ל-15:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully