וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו רייקארד מועמד לעזוב

16.2.2007 / 17:20

אחרי שברצלונה הכריזה שאטו או רונאלדיניו לא יישארו לעונה נוספת, טוען ה"אס" שגם המאמן בדרכו החוצה. בריאל: רוביניו מתלונן

החלוץ הברזילאי רוביניו דורש ממאמן ריאל מדריד פאביו קאפלו לשתף אותו יותר או לשחרר אותו. רוביניו הובא לקבוצה בתחילת העונה שעברה ע"י המאמן הברזילאי וונדרליי לושמבורגו, והעונה אצל קאפלו פתח 9 פעמים בלבד (שער אחד) ועלה עוד 9 פעמים מהספסל, לעומת 31 משחקים בהרכב ועוד 7 כמחליף בעונה שעברה.

בינתיים הספיק הברזילאי לדחות את הרעיון שיעבור לטוטנהאם בעונה הבאה. לדבריו: "אני אעבור רק לקבוצה גדולה, וטוטנהאם אינה כזאת".

המאמן פאביו קאפלו הודיע שהוא מתלבט לגבי החזרתו של אנטוניו קסאנו לסגל הקבוצה: "הוא מתאמן איתנו כל יום, וכשיהיה בכושר משביע רצון אז כמו במקרה עם דיוויד בקהאם, הוא יחזור לקבוצה". המאמן האיטלקי כנראה כל כך מרוצה מחזרתו של בקהאם לכושר, שהוא קרא לסטיב מקלרן, מאמן נבחרת אנגליה להחזיר את קינג דיוויד לנבחרת: "הוא מתנהג בצורה מקצוענית והוא יוכל לתרום רבות לנבחרתו. אני יודע שאם ישוב לשורותיה, הוא יהיה מאושר".

וא כבר נגענו באנגליה, אז שם חם שמועמד לריאל הוא כריסטיאנו רונאלדו. בינתיים גילה מאמן הנוער של ספורטינג ליסבון, לואיס מרטינס, שרונאלדו נדחה ע"י ריאל מדריד ב-2003 ושאלכס פרגוסון החליט להמר עליו.

קסיאס לא מתרשם מהמשבר בברצלונה

"מה שקורה בברצלונה זה בעיקר סיבה למסיבה בשביל התקשורת, אבל לא מדובר בחדשות טובות בשבילנו". כך נדרש שוער ריאל מדריד, איקר קסיאס, לסוגיית המשבר בברצלונה.

השוער הבינלאומי לא רצה לדבר יותר מדי על הסכסוך המתוקשר של סמואל אטו את רונאלדיניו את פרנק רייקארד וכו', והסכים רק לומר: "סמואל הוא בנאדם מבוגר. הוא יודע מה הוא אמר ומה הוא עשה. אני לא הולך לשפוט אותו או את המעשים שלו. יש לי דעה בנושא, אבל אני שומר אותה לעצמי".

עוד אמר השוער: "אם ברצלונה במשבר, אז אנחנו בכלל בצד האפל. זה מצחיק בכלל להגיד שהם במשבר. עשו מזה יותר ממה שיש שם באמת. בכל סגל שחקנים יש בעיות מדי פעם, ככה זה בקבוצת כדורגל".

ה"אס": "רייקארד יעזוב בתום העונה"

העיתון הספרדי "אס" מדווח שמאמן ברצלונה פרנק רייקארד יעזוב את התפקיד בתום העונה. רייקארד מכהן בתפקיד מאז 2003 וזכה עם הקבוצה בשתי אליפויות ובליגת האלופות.

לדברי העיתון, המופיע במדריד ומסתמך על "מקורות אמינים בסביבת המאמן", הסיבה היא חילוקי דעות בין רייקארד להנהלה, שדברי סמואל אטו השבוע ("הוא איש רע") נתנו לכך ביטוי. בפרץ של דברים אמר אטו כי מנסים להכניס אותו לסכסוך בין שני אנשים וכעת אולי אפשר התחיל ולהפעיל את הדמיון מי הם השניים.

חיזוק לפירסומו של ה"אס" נתן קשר הקבוצה צ'אבי שקרא למאמנו, במהלך ראיון בתחנת רדיו, להישאר במועדון. "אני וחבריי לקבוצה רוצים שהוא ישאר. הוא שולט לגמרי בקבוצה ויש לו את תמיכתנו המלאה", אמר השחקן והוסיף, "הוא מסוג המאמנים שתמיד דלתו פתוחה ואפשר לסמוך עליו. זכינו עימו בתארים, ויחד נוכל להמשיך בכך". לסיכום אמר צ'בי: "רייקארד הוא מאמן אידיאלי ואישיות גדולה".

ה"אס" הוסיף וציין כמועמדים לאימון ברצלונה את ברנד שוסטר הגרמני, מארקו ואן באסטן, רונאלד קומאן, ומרצ'לו ליפי.

עדכון ראשון: 13:30, 16/02/07
עדכון אחרון: 17:20, 16/02/07

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully