וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטן כועס על רוני לוי

רומן רוזנבלט

16.2.2007 / 12:35

החלוץ נפגע מהמאמן, שבשיחה הקבוצתית ביקש ממנו להזמין את הקבוצה לארוחה כעונש על צורת יציאתו מהמשחק מול צסק"א

"אני מרוצה מאוד מהיכולת שלכם במשחק שלשום, אבל עשינו רק חצי עבודה, נשלים אותה בשבוע הבא. יש לנו משחק מאוד חשוב ביום ראשון, שכל אחד יחשוב עם עצמו איך הוא מביא את היכולת באירופה גם לליגה. הוכחנו שכשאנחנו משחקים כקבוצה, אנחנו מגלים יכולת מצוינת". כך פתח רוני לוי את אימון הבוקר (שישי) של מכבי חיפה לקראת המשחק ביום ראשון מול מכבי ת"א. לוי הוסיף ואמר כי הוא לא אהב את הצורה בה יצא יניב קטן מהמשחק וביקש ממנו להזמין את הקבוצה לארוחה. קטן לא אהב את דבריו של לוי ועזב מיד בתום האימון.

לכלי התקשורת אמר לוי: "זה משחק עם משקל מאוד חשוב מבחינתנו. אנחנו צריכים להמשיך את היכולת והמומנטום מול קבוצה שלא הפסידה כבר 15 משחקים. ישנה יריבות ספורטיבית ארוכה בין שני המועדונים. כשקבוצה משחקת טוב, אז גם השחקנים נראים טוב וכך הדברים לגבי קטן, אנדרסון, מסודי ומגרלשווילי, שהציגו יכולת טובה באירופה". על יחס הקהל כלפיו בתקופה האחרונה אמר: "קהל מטבע הדברים רוצה הצלחות וחבל שיש קיצוניות בתגובות שלו".

המגן השמאלי, חיים מגרלשוילי, שהצטיין מול צסק"א אמר לפני האימון: "ישנה תחושה טובה מאוד, היה לנו משחק טוב ביום רביעי ואני מקווה שנמשיך כך גם מול מכבי ת"א. אירופה זה סיפור אחר מהליגה, הגענו מוכנים ודרוכים ואנחנו צריכים לעשות את זה גם בליגה. השגנו תוצאה טובה מול הפועל פתח תקווה ואנחנו רוצים להמשיך ברצף. אני לא מסתכל רק על היכולת שלי, אם הקבוצה תהיה טובה - כולם יהיו טובים".

אדורם קייסי התאמן בנפרד מהקבוצה, והמשיך בחזרה ההדרגתית שלו מהפציעה הטורדנית בירך ממנה הוא סובל. מאור מליקסון, שנפצע בתחילת השבוע, עדיין בספק לסגל הקבוצה למשחק ביום ראשון. רפאל אולארה נפגע במהלך האימון בתיקול עם אחד מחבריו, פרש מהאימון וכשירותו תתברר לקראת האימון המסכם מחר. רוני לוי יחליט רק מחר על ההרכב, כשככל הנראה ההרכב ששיחק מול צסק"א ימשיך לקבל את הקרדיט על הופעתו, מלבד דקל קינן שעדיין מורחק. ניר דוידוביץ' לעומתו יחזור לשער בראשון.

הרכב משוער: ניר דוידוביץ'; אייל משומר, אלון חרזי, שאבייר אנדרסון (רפאל אולארה), חיים מגרלשוילי; עבאס סואן, חאבייר דירסאו, גוסטבו בוקולי, אלן מסודי; יניב קטן, רוברטו קולאוטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully