וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה-NBA מגיע הביתה

גיל קדרון

16.2.2007 / 11:00

האירוע הנוצץ ביותר ועם הכי הרבה מסיבות מאז הסופרבול הגיע - סוף שבוע האולסטאר 2007, שיתקיים הפעם בלאס וגאס. המדריך המלא

דייויד שטרן יושב כל שנה ורואה את הסופרבול. את הזיקוקים, את ההפקה, את הקיטש, את המסחור, ואת כל הבלגאן שמסביב שמשכיח שהסיבה שלשמה התכנסנו כאן היא ספורט - רואה, ומקנא. מזל שכמה שבועות מאוחר יותר הוא יכול להפיק אירוע נוצץ, גרנדיוזי ומפואר, שמלא במסיבות שמלאות בכוכבי היפ הופ, מוזיקה, טלוויזיה, קולנוע, וגם כמה כוכבי כדורסל (אם יהיה להם מקום). ולא תמצאו מקום יותר נוצץ, גרנדיוזי, מפואר ומלא יותר במסיבות שמלאות בתורן בכוכבי היפ הופ, מוזיקה, טלוויזיה, קולנוע, וגם כמה כוכבי כדורסל (אם יהיה להם מקום) מלאס וגאס, בירת ההימורים והחטאים העולמית, והמארחת של סוף שבוע האולסטאר 2007. איכשהו, בין כל הפארטיות למיניהן הצליחו לדחוס גם כמה ענייני כדורסל, ככה שלא יגידו שאין שום קשר אמיתי לענף.

על המדריך למי ומי שיופיעו באי אלו מסיבות נשאיר לפעם אחרת, ונתמקד בתפל - בכדורסל. אם משהו באולסטאר יכול להיחשב ככדורסל, כמובן.

משחק הרוקיס נגד הסופמורס (4:00, בלילה שבין שישי לשבת, ESPN)

סגל הרוקיס: רנדי פוי (מינסוטה), ברנדון רוי (פורטנלד), רודי גיי (ממפיס), אנדראה בארניאני (טורונטו), אדם מוריסון (שארלוט), חורחה גרבאחוסה (טורונטו), מרכוס וויליאמס (ניו ג'רזי), ג'ורדן פארמר (לייקרס), ופול מילסאפ (יוטה).

סגל הסופמורס: כריס פול (ניו אורלינס), ריימונד פלטון (שארלוט), דרון וויליאמס (יוטה), מונטה אליס (גולדן סטייט), לות'ר הד (יוסטון), דני גריינג'ר (אינדיאנה), דייויד לי (ניו יורק), אנדרו בוגוט (מילווקי), ואנדרו ביינום (לייקרס).

כל עונה מגיעים שחקני השנה השנייה ונותנים בראש לצעירים שכרגע יצאו מהבקו"ם, ואין שום סיבה שנראה תוצאה שונה גם השנה. הייתי ממליץ לכם להמר על כך, אבל אחד התנאים לאירוח וגאס את האולסטאר היה שלא יהיו הימורים על האירועים.

המשחק הזה תחרותי עוד פחות מאחיו גדול שביום ראשון, עם אפס מאמץ ומינוס הגנות. באחת הפעמים השחקנים מהקבוצות "היריבות" אף התמסרו ביניהם. מה שכן, מי שאוהב דאנקים חופשיים לחלוטין, מיליארד אלי אופים, מסירות מאחורי הגב, מעל לראש או מתחת לרגליים - זה האירוע בשבילכם. רק חבל שאין שידור, אז תאלצו להסתפק בתקצירים.

תחרויות השלשות, ההטבעות והסקילז (3:00 בין שבת לראשון, 5+)

המשתתפים בתחרות השלשות: דירק נוביצקי, גילברט ארינס, דיימון ג'ונס, ג'ייסון טרי, ג'ייסון קפונו, ומייק מילר.

סביב קשת השלוש ישנם חמישה מתקנים עם חמישה כדורים בכל אחד. הכדור החמישי הוא צבעוני, ושווה שתי נקודות. לכל משתתף יש דקה אחת בלבד לזרוק 25 פעמים לסל. נוביצקי הוא אלוף השלשות מאשתקד, וכנראה הפייבוריט לזכות שוב. סטיב קר, שניסה ארבע פעמים וזכה פעם אחת, כותב "ניסיון הוא מרכיב חשוב בחלוקת הזמן. אנשים שזו ההופעה הראשונה שלהם נוטים לזרוק מהר מדי, לבדוק את השעון ולצאת מהגרוב". ג'ונס, קפונו וארינס (שנמצא בכושר מזעזע) הם רוקיס, אז סביר להניח שטרי ודירק יתחרו על תואר השלשיונר הטוב ביותר של המאבריקס, ושל הליגה כולה.

המשתתפים בתחרות ההטבעות: נייט רובינסון (ניו יורק), ג'ראלד גרין (בוסטון), טיירוס תומאס (שיקגו), דוויט הווארד.

אחרי שרובינסון החטיא 536987569 הטבעות באולסטאר הקודם ובכל זאת זכה בתואר, החוקים שונו כך שאפשר יהיה להחטיא רק מספר מועט של פעמים לפני שהתוצאה תהיה אפס. זה כנראה מוציא את רובינסון מהמירוץ. הווארד גדול מדי, תומאס לא מספיק יצירתי, ולכן הפייבוריט של וואלה! ספורט הוא ג'ראלד גרין המעופף, שבשתי העונות שלו בליגה הספיק להיכנס לא מעט פעמים לטופ 10 מהלכי השבוע עם דאנקים מהסרטים.

המשתתפים בתחרות הסקילז: דווין וויד, קובי בריאנט, לברון ג'יימס וכריס פול.

התחרות המצחיקה ביותר של האולסטאר היא גם זו שדייויד שטרן מתעקש להביא אליה את כל הכוכבים הגדולים. החוזה הקיבוצי בין ארגון השחקנים לליגה קובע חד משמעית שאסור להם לסרב, וזו הסיבה שתראו את לברון, קובי, ופול מנסים לנשל את וויד מהתואר היוקרתי שלו של זה שיודע לכדרר, למסור דרך החזה או הקרקע ולקלוע ליי אפים בצורה הטובה ביותר. אסור לפספס את קרב הענקים הזה.

בין לבין תהיה תחרות השוטינג סטארס המיותרת, ומשחק האולסטאר של ה-NBDL.

משחק האולסטאר (3:00, בין ראשון לשני, 5)

סגל המזרח: ארינס, וויד, לברון, כריס בוש, שאקיל אוניל; ג'ו ג'ונסון, קרון באטלר, צ'ונסי בילאפס, ריצ'ארד המילטון, וינס קרטר, דוויט הווארד וג'רמיין אוניל (ג'ייסון קיד פצוע).

סגל המערב: טרייסי מקגריידי, קובי, קווין גארנט, דירק נוביצקי, טים דאנקן; כרמלו אנתוני, ג'וש הווארד, טוני פארקר, אמארה סטודמאייר, שון מריון, ריי אלן ומהמט אוקור (פצועים: אלן אייברסון, יאו מינג, קרלוס בוזר וסטיב נאש).

והנה, הדובדבן (מפלסטיק) שמונח על הקצפת. וזו גם לא קצפת אמיתית, אז אל תבואו רעבים למשחק כדורסל אמיתי, אלא יותר לשואו, ניסיונות אלי אופים כושלים, השלכת שלשות חסרת הכרה, מסירות מרהיבות, ושחקנים שממורמרים שהמאמן לא נותן להם מספיק דקות (טקס שחוזר על עצמו כל שנה).

לקראת הרבע הרביעי השחקנים יתחילו לחשוב על הפרסום שיבוא להם אם יזכו בתואר ה-MVP, ואז יתחיל הקרב אמיתי, על כמה שיותר זריקות. כל פער שלא יהיה ניתן לסגירה עם כל כך הרבה כשרון וכל כך מעט הגנה על פרקט אחד.

משחק הכוכבים יהיה קצת שונה השנה, בגלל הפציעות הרבות של חבר'ה שאנחנו לא רגילים לא לראות באירוע, ולא פחות משש הופעות בכורה - כרמלו, אוקור, שני ההווארדים, ג'ו ג'ונסון ובאטלר. הם לבטח ירצו להוכיח שיש סיבה טובה שהם כאן, שאין לה שום קשר עם המעטפות והתמנות ששלחו למשרדו של הקומישינר בערב לפני שהכריז מי יתפסו את מקומם של הפצועים. כי זה יהיה לא ספורטיבי ולא מוסרי, שני דברים שאין להם מקום לא באולסטאר ולא בלאס וגאס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully