וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אחרי אנגליה, ישראל תהפוך למועמדת לעלייה"

16.2.2007 / 10:10

יוסי בניון צוטט ב"מירור" הבריטי כשהוא מלא ביטחון לקראת המפגש מול מקלארן וחניכיו. מכוניתו של אנטון פרדיננד הושחתה

יוסי בניון צוטט ב"מירור" הבריטי כשהוא מלא בביטחון לקראת המשחק בין אנגליה לישראל באצטדיון רמת גן, ב-24 במרץ. בניון שיחק עם הנבחרת הישראלית לפני שבוע וחצי נגד אוקראינה, קצת לפני שאנגליה הפסידה לספרד במשחק רעים משלה, אבל כנראה שהוא הספיק לראות את הנבחרת החלשה של סטיב מקלארן ולהבין שלישראל אולי יש צ'אנס.

"אני מאמין שאחרי שישראל תשחק מול אנגליה, כולם פתאום יגידו שישראל מועמדת לעלייה לאליפות אירופה", רמז הקשר הישראלי על זהות המנצחת לדעתו.

העיתונות הבריטית מדווחת הבוקר כי מכירת הכרטיסים שהוקצו לאוהדים האנגלים, מתנהלת בקצב איטי וכי רק 3,500 כרטיסים מתוך ה-4,500 שנשלחו לאנגליה, נמכרו.

ומי הבא בתור?

מכוניתו של בלם ווסטהאם, אנטון פרדיננד, הושחתה, אך פרדיננד משוכנע שלא מדובר במעשה של אוהדי קבוצתו. חלון המיני בנטלי של הבלם הצעיר נשבר כשזו חנתה מחוץ לביתו והאסוציאציה הראשונה הייתה זכרון לחלוץ הפטישים, מרלון הארווד, שהותקף על ידי הקבוצה לפני כשבוע.

"זה קרה מחוץ לבית שלי", סיפר פרדיננד, "בדרך כלל אני מחנה את הרכב בחנייה נעולה, אבל הלכתי רק לרגע וכשחזרתי החלון כבר היה שבור. אני לא מאמין שאוהדים של ווסטהאם עשו את זה. זה בטח ילדים משועממים או משהו".

גם נייג'ל ראו-קוקר, אחד מהשחקנים שסומנו כסמלים הבאים של ווסטהאם, התעמת עם האוהדים המאוכזבים של הקבוצה לפני מספר שבועות.

נוויל נגד סוכני השחקנים

גארי נוויל הוא לא כדורגלן ממוצע. קפטן מנצ'סטר יונייטד תמיד היה אדם עם ראש על הכתפיים. תמיד היה דוברם של השחקנים, קפטן אמיתי, בנאדם. כעת מביע המגן הימני הותיק את דעתו על סוכני השחקנים, דבר שתפס את מרבית כותרות הספורט של בוקר יום שישי באנגליה.

"הייתי רוצה שסוכני השחקנים ייעלמו מהכדורגל. הייתי רוצה לראות ששחקנים לא נשענים כל כך על סוכניהם", אמר נוויל, המיוצג על ידי אביו במשך כל קריירה שלו, "השינויים לא יקרו עד שהכדורגלנים יהפכו לאחראיים למעשיהם".

"כדורגלנים חושבים שהם צריכים סוכנים, אבל הם לא. שחקנים צריכים עצה טובה ורואי חשבון מיומנים, אבל לא אנשים שלוקחים מהם מאות אלפי ליש"ט", הוסיף נוויל, "זה מטריד אותי. בנאדם חותם על עסקה והוא צריך לתת מאות אלפי והיום אפילו מיליונים לסוכן שלו. המועדונים לא צריכים להוציא את הכספים האלו כדמי עמלה לסוכן, ואם השחקנים מקבלים את הכסף, הם לא צריכים להוציא את העמלה הזו".

גורדון טיילור, נשיא איגוד השחקנים, הצטרף לדעתו של נוויל בצורה חלקית: "הסוכנים כבר פורשים את הרשתות שלהם על שחקנים מאוד צעירים, אבל בוחרים מתוכם רק כמה ומהשאר לא ממש אכפת להם. 5 מתוך 6 שחקנים שעוד פעילים בסביבות גיל 16, לא ישחקו כדורגל עד שהם יגיעו לגיל 21. מעניין אם הסוכנים שהחתימו אותם בגיל צעיר גם דואגים שהם יילכו לאוניברסיטה או יחפשו עבודה אחרת"

מצד שני, טיילור אמר כי לאיגוד השחקנים יחסי עבודה טובים עם מספר שחקנים. "גארי נוויל תמיד אמר את שעל ליבו", הוסיף טיילור, "מותר לו להגיד את מה שהוא רוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully