וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצליה-כפ"ס: "הפסד להרצליה הוא אסון"

חניכיו של אוחנה הפנימו את מצבם העגום. השחקן החדש של פרדי דוד, גיא שמיר, צפוי לערוך הופעת בכורה בקבוצה שרוצה לברוח מהתחתית

מכבי הרצליה תפגוש ביום שבת הקרוב (18:15) את הפועל כפר סבא למשחק ביתי, שיכול לשאוב את השכנה מהשרון למאבקי התחתית במקרה של ניצחון הרצליאני.

אחרי מכת פציעות שפקדה את הקבוצה של פרדי דוד במהלך השבוע, יצטרך המאמן להתמודד עם בעיות נוספות לקראת המשחק החשוב, זאת בגלל שהקשר דייהו דייויס והבלם יא יא פטי, ייעדרו בשל צהובים.

את מקומם של שחקני ההרכב צפויים לתפוס חיים מלכה בהגנה וגיא שמיר, בהופעת בכורה. כמו כן ארז אליאב ואיתן עזריה הפצועים לא יטלו חלק במשחק. לפיכף עשוי חי בן לולו לפתוח בעמדת המגן הימני. בחוד עדן בן בסט יקבל ככל הנראה את הקרדיט, לצידו של יאניק קאמנאן, שהצטיין כשכבש צמד מול מכבי נתניה בגביע הטוטו.

בהרצליה היו מאוד מרוצים מההעפלה לחצי הגמר, שכן סכומי הכסף שיכנסו בעקבות כך יהוו תוספת יפה לתקציב, במיוחד לאור מסע הרכש שערכה הקבוצה לאחרונה. החלוץ הקרואטי איגור מוסטרליץ' יהיה בסגל ועשוי לקבל מספר דקות.

הרכב משוער: סקוט היגינס; חי בן לולו, חיים מלכה, שי מימון, אייל טרטצקי; גיא שמיר, מהראן ראדי, כפיר אדרי, עומר בוקסנבוים; יאניק קאמינן, עדן בן בסט (שלומי טולדו).

"אוחנה משדר רוגע, זה לא עושה אותנו טובים יותר"

בהפועל כפר סבא דרוכים לקראת משחק התחתית החשוב. "המשחק הזה ייקבע אם ניאבק השנה על ההישרדות או נקבל מעמד של קבוצת מרכז טבלה טיפוסית", אמרו שחקנים בקבוצה. "ברור שבמקום מסוים יש לחץ. בתחילת העונה אלי דיבר על הצמרת הגבוהה, אמר שנהיה הפתעת העונה, אבל פתאום התחלנו לחשוב כמו קבוצת תחתית. הפסד להרצליה במשחק הקרוב הוא אסון לקבוצה. זה שאלי משדר רוגע זה טוב, אבל זה לא עושה אותנו טובים יותר".

אוחנה, מצדו, מתלבט האם לשלב את המגן עמנואל פאפו בהרכב הקבוצה. "אלי מאמן שמרן ולא נוטה לעשות רוטציה", הסביר שחקן אחר שלא לייחוס. "מקומו של פאפו היה בצד שמאל והוא עשוי להישאר כזה, אלא אם כן עופר טלקר יאכזב אותו". פאפו שיחק בהרכב הקבוצה נגד בית"ר ירושלים בגביע הטוטו, אך לפי האימונים טלקר מועמד לפתוח.

אוהדי הקבוצה, שקראו לאוחנה להתפטר לאחר ההפסד להכח, מתכננים להעניק למאמן שקט יחסי במשחק הזה. "אין ברירה אלא ליישר קו עם רצון ההנהלה. אבל אם נפסיד במשחק הזה, אין ספק שזה יחזיר את המערכת ואותנו ללחץ", אמר אחד האוהדים. גורמים בקבוצה יזמו היום שיחה עם ראשי חוג האוהדים וביקשו מהם "לרדת מעופר טלקר", כלשונם. כזכור, המגן ספג מהאוהדים ביקורת קשה במשחקים האחרונים והם קראו לאוחנה להחליפו בפאפו.

הרכב משוער: אוהד לויטה; עופר טלקר, דגלאס דה סילבה, לירון זרקו (אלון חלפון), אלירן דנין; אביחי ידין, יעוזה אבובקרי, בן לוז, גיז'רמו ישראלביץ'; סמואל יבואה, ז'וז'ה דוארטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully