וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א - אשדוד: ברוכים הבאים לישראל

יואב ויכסלפיש ולי בוץ

14.2.2007 / 16:52

אחרי ההצגה מול ריינג'רס, האדומים, חוזרים בהרכב חסר לקרקע, עם משחק בית מול אשדוד. אז, אחרי פ.ס.ז', זה נגמר בהפסד

הפועל ת"א טרם התאוששה מהמשחק מול גלזגו ריינג'רס בגביע אופ"א וכבר מצפה לה משוכה קשה לא פחות בליגה – מ.ס. אשדוד. כזכור, לאחר הניצחון הגדול על פריז סן ז'רמן בשלב הבתים (2:4), הגיעו חניכיו של יצחק שום דאז לאצטדיון הי"א וקיבלו בראש מהאשדודים, שלא נתנו יותר מידי כבוד לנציגה הישראלית באירופה. גם מחר, יודעים האדומים, שחניכיו של אלון חזן לא באים לשמש תפאורה בבלומפילד.

"תשכחו מגלזגו ותתרכזו רק באשדוד", ביקש ניר לוין מהשחקנים באסיפה הקבוצתית. עם זאת, פרט לאופוריה ולעייפות שעלולים לפגום ביכולת של הפועל ת"א מחר, התווספו חמש סיבות שיקשו על הקבוצה – חאבייר פאאס ודני בונדר ירצו עונשי הרחקה, יגאל אנטבי ושביט אלימלך חולים בשפעת ובספק גדול למשחק, ואליניב ברדה ויוסי אבוקסיס סובלים מעייפות ואמורים לקבל מנוחה.

בונדר, החולה אף הוא, אלימלך ואנטבי לא הגיעו כלל לאימון ההמסכם הבוקר (שישי) ובמקומם תורגלו בהרכב השוער השני גליל בן שאנן, מאור פרץ באגף השמאלי של ההגנה וטל חן בימני. למרות שנראה היה כי לוין יעדיף לפתוח עם עמר מנצור, המגן הימני הטבעי היחיד של הקבוצה פרט לבונדר, קיים סיכוי רב שחן יפתח בצד ימין של ההגנה. כמה אירוני שדווקא במפגש הראשון מול האקס תומר חליבה, עליו ויתרו האדומים, סובלת הפועל מבעיה בעמדת המגן הימני.

בקישור האחורי וולינגטון דה אוליביירה, שהציג יכולת טובה בגביע אופ"א, צפוי להמשיך ולקבל את הקרדיט, כשלצידו ישחק שי אבוטבול, דבר שיאפשר מנוחה לקפטן אבוקסיס לקראת הגומלין מול ריינג'רס. בהתקפה צפוי לחזור להרכב גילי ורמוט, שישחק באגף ימין של הקישור, כשאיבזיטו אוגבונה יוסט לחוד. ברדה, ששיחק 90 דקות מול ריינג'רס לאחר שבועיים של פציעה, צפוי לפתוח את המשחק על הספסל.

הרכב משוער: שביט אלימלך (גליל בן שאנן), טל חן (עמר מנצור), ואליד באדיר, רמי דואני, מאור פרץ (יגאל אנטבי), שי אבוטבול, וולינגטון דה אוליביירה, ברוך דגו, סלים טועמה, גילי ורמוט, איבזיטו אוגבונה.

יניב עזרן בספק למפגש מול הפועל ת"א

בסיבוב הראשון ניצחה מ.ס. אשדוד 1:2 בבית את הפועל ת"א במשחק היחיד שבו גברה על אחת מהגדולות. מאז הספיקה אשדוד לנצח ולרוץ בצמרת אבל בחודש האחרון היא צברה רק נקודה אחת, שלמרות הכל הותירה אותה במקום הרביעי.

אם בעבר דובר על בעיה מנטלית מול הגדולות, עכשיו מדובר על בעיות מקצועיות שהובילו לשלוש נקודות בלבד מ-18 אפשריות. אשדוד תנסה לנצל את העייפות ו/או השאננות של הפועל אחרי הניצחון על ריינג'רס כדי להמשיך לרוץ בצמרת בלי להיות תלויה במועדון ה-"30" - מכבי נתניה, מכבי פ"ת, ומכבי חיפה.

באשדוד יודעים שהפסד יכול לגרום לנפילה למקום השביעי. להרכב יחזרו כריסטיאן גונזאלס ואדיר טובול. יניב עזרן עלול להיעדר בגלל מתיחה באימון של יום חמישי. רחמים צוקול אמור להמשיך בקישור במקום דוד רביבו הפצוע.

המאמן אלון חזן: "אני מעודד מהניצחון של הפועל על ריינג'רס וחיפה מול צסק"א. הם באו עם המון התלהבות ומשמעת ואין סיבה שלא נלמד מהם. הפועל קבוצה מצוינת וצריך לשחק מולם עם אחריות. בינתיים רק בית"ר מצליחה מול הגדולות, כך שהמנטליות לא אמורה להיות תירוץ"

הרכב משוער: סמי אג'יי: תומר חליבה, גורה טל, כריסטיאן גונזאלס, אדיר טובול: יוסי אופיר, רחמים צוקול, ז'אן ז'אק גוסו גוסו: יניב עזרן (אמיר אלקריף), שי הולצמן, עידן שריקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully