וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן פלמנגו: "לא נשחק יותר בגובה רב"

15.2.2007 / 18:32

הקבוצה הברזילאית התארחה בבוליביה ושחקניה התקשו לתפקד. בנבחרת פרו, לעומת זאת, רוצים להתחיל לארח בעננים

קבוצת פלמנגו מברזיל החליטה שהיא לא תשחק יותר בגובה רב, יממה לאחר שהקבוצה מריו דה ז'ניירו התנסתה בחוויה הלא נעימה במשחק נגד ריאל פוטוסי מבוליביה.

בקבוצה סיפרו כי השחקנים התנשפו ורצו ליד הקו כדי לקחת חמצן. בהודעה שנמסרה מהמועדון ונחתמה על ידי הנשיא, מרסיו בראגה נאמר: "פלמנגו הוציאה תיקו הירואי נגד ריאל פוטוסי בתנאים לא אנושיים. אנו מצהירים בזאת שאנו לא ניטול יותר אף פעם חלק במשחק מעל הגובה המומלץ. יש בגובה רב סכנה גדולה לבריאות השחקנים. לא לאסור משחקים בגובה רב, שקול לאי אכיפת נטילת סמים".

פלמנגו סיימה בתיקו 2:2 בגביע הליברטדורס בבית ה' של המפעל כששיחקה בעיר המכרות של בוליביה, שנמצאת בגובה של כ-4,000 מטר מעל פני הים. האיצטדיון הוא אחד הגבוהים בעולם.

פרו עולה למונדיאל, תרתי משמע

פרו רוצה לשחק את משחקי הבית שלה בגובה רב, מתוך מחשבה שאולי זה מה שיעזור לה להעפיל למונדיאל.
הפרואנים לא הגיעו לגביע העולם מאז 1982, ועכשיו בכיר בהתאחדות המקומית הודיע שנמאס לו לראות את הנבחרת שלו מפסידה בהתמודדויות שנערכות בלימה, בגובה פני הים.

במקום זה מציע מר סילבה להעביר את המשחקים הביתיים לקראת מוקדמות מונדיאל 2010 לקוסקו, שממוקמת ברום של 3,300 מטר מעל הים, אי שם בהרי האנדים.

"במשך 20 שנה אני רואה נבחרות דורכות עלינו בלימה", שח סילבה הממורמר לעיתון מקומי."'אם הגבהים של קוסקו יעזרו לנו להשיג תוצאות טובות יותר, עלינו לנצל את זה".

פרו השיגה רק 3 נצחונות ב-9 משחקי הבית שלה במוקדמות המונדיאל האחרון, אז אולי זה מה שיעזור לה להשתפר.

על טעויות משלמים

מרקיניוס, מגן בקבוצת קורינתיאנס מהליגה הברזילאית, טוען שהוא קיבל איומים על חייו בעקבות השטויות שעשה בהפסד 3:1 לסאן פאולו בסוף השבוע.

לדבי מרקיניוס בן ה-24, הוא מתכנן לעזוב את המועדון לאחר שאיומים טלפוניים התקבלו בביתו ובבית אימו לאחר המשחק, שבו איבד כדור ברחבה של קבוצתו ובנסיון להצילו ביצע עבירה על חלוץ יריב שהובילה לבעיטת פנדל שנתנה לסאן פאולו את שערה השני.

"אין לי את השקט הנפשי כדי להישאר כאן", אמר לעיתונאים. "אני יכול לדאוג לעצמי, אבל מה על אימי, אשתי ובתי? הן לא יכולות ללכת למאפיה או להראות את פניהן בחלון. זה יצא מכלל שליטה".

לקורינתיאנס יש קהל אוהדים גדול ופנאטי, אולם הם ידועים בנטייתם לזעום על הקבוצה כאשר הדברים לא הולכים לשביעות רצונם. הקבוצה זכתה באליפות ברזיל ב-2005, אולם ב-2006 עברה עליה שנה קשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully