וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואלרי גזאייב סופג אש רוסית

רומן רוזנבלט

15.2.2007 / 18:56

מאמן צסק"א מוסקבה אמר שהתיקו מול מכבי חיפה נגרם בגלל משחקי הנבחרת, והקים עליו ביקורת : "לא מאבדים כושר משחק ב-5 ימים"

אם בישראל חשבו שמתיחות בין התאחדות הכדורגל המקומית לאחת הקבוצות בליגה זה עניין ייחודי, הרי שהמשחק בין מכבי חיפה לצסק"א אמש (רביעי) גרם לעימות בין אלופת רוסיה להתאחדות הכדורגל הרוסית. כזכור, גם לפני המשחק מול חיפה, אך בעיקר מיד לאחריו, רמז מאמן צסק"א ואלרי גזאייב בצורה מאוד מפורשת כי משחק הנבחרת הרוסית לפני כשבוע והכנות אליו פגעו בשחקניו כשהציטוט החריף ביותר בתום משחק התיקו אמש מפיו היה: "שחקני הנבחרת חזרו אלינו במצב נורא, אין לי מושג מה הם כל הזמן הזה שם".

היום הוטחה על המאמן המתרץ, ביקורת מכל עבר, כולל הודעה רשמית של ההתאחדות לכדורגל ברוסיה בזו הלשון: "התאחדות הכדורגל הרוסית קיבלה בצער גדול ואי הבנה את דבריו של מאמן צסק"א, ואלרי גזאייב, מיד לאחר המשחק מול מכבי חיפה. מדבריו של גזאייב עולה מפורשות, כאילו תוצאת התיקו במשחק היא פועל יוצא מכושרם של שחקני הנבחרת שמשחקים בקבוצתו וששהו עם הנבחרת במהלך המפגש מול הולנד בשבוע שעבר. אם ההצהרות החריפות הללו אינם מסכימים לא התאחדות הכדורגל הרוסית, לא הצוות המקצועי של הנבחרת הרוסית ולא רבים מאוהדי הקבוצה עצמה".

אחד ה"אשמים", עוזרו של חוס הידינק בנבחרת , אלכסנדר בורודיוק, אמר:" כולנו מאחלים הצלחה לצסק"א ולגזאיב, אבל דבריו אינם קורקטיים. כולנו פועלים להצלחת הכדורגל הרוסי ודבריו פשוט פגעו באתיקה של המאמנים והכי חשוב חטאו לאמת".

ויקטור אונופקו בלמה לשעבר של הנבחרת הרוסית וכיום בכיר בהתאחדות הוסיף בעניין:"מדבריו של גזאייב משתמע שבמהלך שהותם בנבחרת השחקנים אינם מתאמנים, אלא עוסקים בהשד יודע מה, וזוהי עקיצה ישירה לעבר הצוות המקצועי של הנבחרת. אי אפשר לאבד כושר משחק ב-5 ימים בהם שהו עם הנבחרת". גם בתקשורת הרוסית ביקרו לא מעט את דבריו של גזאייב בנוגע לנבחרת, כשהזכירו לו שהוא עצמו היה מאמן נבחרת, וגם הוא היה לוקח שחקנים מקבוצות באירופה, וכן שדבריו אמש לא הוסיפו לו ולצסק"א הרבה כבוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully