וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכח-נתניה: יוסי רוזן מושבת

יואב ויכסלפיש ורומן רוזנבלט

16.2.2007 / 12:15

מתיחה בשריר תמנע מהקשר לשחק. הסגולים רוצים להמשיך במומנטום. אחרי 2 תיקו הקבוצה של עטר שואפת לחזור למסלול הניצחונות

קשר הכח יוסי רוזן סובל ממתיחה חזקה בשריר, ולכן יחמיץ את משחק הבית בשבת (17:15) נגד מכבי נתניה. דניאל היידמן ומנור חסן מועמדים להחליף אותו.

בעיה אחרת שצצה השבוע היא פציעתו של השוער השלישי רמי שיימן, שהגיע לפני שבועיים מהפועל הרצליה. זה קרה דווקא במשחק האימון הבלתי מחייב אתמול (רביעי) נגד דינמו קייב (7:0). שוער הנוער יותם זיגדון אמור לשבת על הספסל כמחליפו של ישראל פילוסוף. אם זיגדון ישחק, הוא יהיה השוער החמישי העונה של הקבוצה, יחד עם ניר רחמין, פילוסוף, מרשל אודה וג'וליאן ריינהרד.

אודה אמור לחזור להתאמן בשבוע הבא לאחר שהקרע בשריר חייב אותו למנוחה של עשרה ימים. חסן ושלומי אדרי נקנסו בתחילת השבוע אחרי ויכוח עם מאמן הכושר יניב מרגוליס. חסן איבד פרמיה של נקודה וחצי אבל החזיר עם צמד בגביע הטוטו בניצחון 1:4 על הפועל פ"ת, שהעלה את הקבוצה לחצי הגמר.
הגרלת חצי המר תיערך ב-27 בחודש, והכח תשחק נגד מכבי הרצליה, בית"ר ירושלים או הפועל כפ"ס.

המגן השמאלי שוקי נגר: "צימצמנו בכפ"ס מרחקים ובעטנו הרבה לשער. לשמחתי הצלחנו לנצח, אבל אנחנו חייבים המשכיות ועוד במגרש הביתי לפני שני משחקי חוץ. אנחנו עובדים באימונים למנוע שערים ממצבים סטטיים כי זה קורה יותר מדי".

הרכב משוער: ישראל פילוסוף: ליאור ראובן, סביטי ליפניה, איציק כהן, שוקי נגר: אדריאן גמאן, מנור חסן (דניאל היידמן), דודי ליברמן, אבי תקוה: מור גולן, פפי קימוטו

עטר: "כל המשחקים קשים באותה מידה"

מכבי נתניה משלימה את הכנותיה לקראת המשחק מול הכח עמידר רמת גן בשבת. הקבוצה של ראובן עטר תגיע לוינטר אחרי שפספסה פעמיים הזדמנות לנצח בשבועיים האחרונים מול שתי התל-אביביות – בני יהודה והפועל ובכך להתקרב לצמרת הגבוהה.

ראובן עטר אמר לוואלה! ספורט לקראת המשחק: "אני מאוד מרוצה מהמוטיבציה של השחקנים. אם הם יישמרו את היכולת הנקודות יגיעו. המשחק נגד הכח קשה באותה מידה כמו כל המשחקים בליגה. לראייה, את כפ"ס ניצחנו בקושי בבית ושבוע שעבר היא הפסידה בביתה להכח".

ביום חמישי התאמנו השחקנים תחת גשם שוטף. מהאימון נעדר דלה ימפולסקי (טירונות) ואבישי ז'אנו (סיבות אישיות). השוער השני גל ניר ספג אתמול באימון מכה בלסתו והתלונן בתחילת האימון היום על סחרחורות. ניר פרש אחרי זמן קצר, אך צפוי להיות בסגל לשבת. גם לירן שטראובר ודדי בן דיין חזרו להתאמן ויפתחו מול הסגולים. אבי סטרול נפצע בקרסולו בתחילת האימון, אך התאושש לקראת סיומו וישחק בשבת.

עטר עבד בעיקר על תרגילי התקפה לשחקני החוד. המאמן לא תרגל באימון את ההרכב, אך נראה כי ימשיך עם אותו הרכב שפתח מול הפועל תל אביב עם איתי שכטר, אוקוצ'ה ומוסא סאנוגו. האחרון חזר להרכב לאחר שריצה את עונש ההרחקה משבת במהלך השבוע במשחק גביע הטוטו.

הרכב משוער: לירן שטראובר; אורי אוזן, לואיס מרין, אבי סטרול, דדי בן דיין; מזואה אנסומבו, אמיר טגה, מריו זאנו בונדיאה, איתי שכטר; מוסא סאנוגו (תמיר כהן), סאמד אובודו אוקוצ'ה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully