וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התותחנים ישתו תה עם המלכה

15.2.2007 / 17:15

ארסנל תתארח בבקינגהאם לאחה"צ משכר של המשקה האנגלי. פיינטסיל התבקש למצוא לעצמו קבוצה. לארסון אומר כי יחזור לשבדיה במרץ

קבוצת ארסנל תתארח בארמון בקינגהאם ותארח חברה למלכה בשתיית תה. הוד מעלתה, אליזבת השנייה, הייתה אמורה לחנוך את איצטדיון האמירויות של התותחנים, אך נבצר ממנה להגיע עקב כאב גב והיא שלחה את הנסיך פיליפ במקומה. לפני מפגש התה, ייערכו הקפטן תיירי הנרי, המנג'ר ארסן ונגר ומספר חברי הנהלה סיור למלכה ברחבי האיצטדיון המהודר.

דובר הארמון אמר: "המלכה הייתה מאוכזבת מכך שלא יכלה להגיע למשחק הפתיחה של הקבוצה. לפיכך החליטה הוד מעלתה לארח את הקבוצה בארמונה, לאחרי צהריים של תה בחברתה על מנת להודות לעוסקים במלאכה על בניית האיצטדיון ".

פיינסטיל ינדוד, לארסון ישוב על עקבותיו

ווסטהאם הודיעה היום (חמישי) לג'ון פיינטסיל לחפש לעצמו קבוצה. המגן הגנאי נקנה מהפועל ת"א בתחילת העונה תמורת כמיליון פאונד, אחרי שהרשים במונדיאל, על ידי קבוצת הרוכשים שהביאה את חאבייר מסצ'ראנו וקרלוס טבז. בינתיים מסצ'ראנו עזב לליברפול ונראה כי פיינטסיל, שפתח בשלושה משחקי ליגה בלבד, ילך בדרכו.

* הנריק לארסון, חלוצה השבדי של מנצ'סטר יונייטד, עומד על כך שישוב על עקבותיו לארץ מולדתו, שם שיחק לפני שחבר לשדים האדומים, חרף ההנאה שהוא מפיק באנגליה.

השבדי בן ה-35, הושאל למוליכת הפרמיירליג בחלון ההעברות בינואר, מקבוצת הלסינגבורג. "אני מרוצה כאן ומופתע לטובה ששיחקתי בהרבה משחקים. זו הייתה הנאה צרופה. אבל הגעתי לכאן בינואר ואני חוזר לשבדיה במרץ".

* בסקר שנערך בקרב 18 קבוצות הבונדסליגה, אף לא אחת מהקבוצות אמרו כי הן רוצות את יינס להמאן כשוער בעונה הבאה. השוער הגרמני בן ה-37, שפתח בשער נבחרתו במונדיאל האחרון, מזנק כרגע בקבוצת ארסנל, אולם החוזה של להמאן עם הקבוצה יפוג בתום העונה.

השוער טען כי הוא עשוי לחזור לארץ מולדתו בסוף העונה או לעבור לספרד. אחרי הסקר של הבילד, כדאי לו לעשות חושבים שוב.

* נונו ולנטה, בלמה הפורטוגלי של אברטון, יישאר להמשך העונה בקבוצה, אחרי שהמועדון הפעיל את האופציה שלו לשנתיים נוספות במרסיסייד.

* מנצ'סטר סיטי מתכננת להשלים את החתמתו של אמיל אמפנזה עד סוף העונה. החלוץ הבלגי בן ה-28 שיחק במשחק שהתקיים אמש (רביעי) באיצטדיון הביתי של הקבוצה והרשים את ראשי המועדון. הסיטיזנס סובלים ממחסור בחלוצים אחרי שדריוס ואסל ופול דיקוב מושבתים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully