וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמוז חוזר לסגל הנבחרת הצעירה

לי בוץ

15.2.2007 / 22:50

חלוץ בית"ר ירושלים, שטרם הסדיר את נושא האזרחות, חוזר ללבוש את המדים הלאומיים. גם שחקני פרשיית הקלפים בסגל למחנה האימונים בשבוע הבא

הנבחרת הצעירה של ישראל תתכנס בשבוע הבא לשני ימי אימונים לראשונה מאז נחשפה פרשת משחקי הקלפים ערב משחק הידידות מול אוקראינה. מאמן הנבחרת, גיא לוי, זימן 18 שחקנים בלבד כששחקני הפועל ת"א ומכבי חיפה שוחררו בהתאמה עם קבוצותיהם שיתמודדו מול גלזגו ריינג'רס וצסק"א מוסקבה במשחק הגומלין של גביע אופ"א.

מן הראוי לציין שפרט לרמי דואני וליאור רפאלוב, ששוחררו מהמחנה, כל ששת השחקנים שהוזכרו כמעורבים בפרשיית הקלפים נקראו לדגל גם הפעם. קשר קבוצת הנוער של בית"ר ירושלים, חן עזיראל, קיבל זימון בכורה לנבחרת, יחד עם שמות חדשים נוספים כמו שירן ייני ואורי שטרית ממכבי ת"א.

שם מפתיע נוסף ברשימה הוא חלוץ בית"ר ירושלים, טוטו תמוז. תמוז, שטרם הסדיר את נושא האזרחות שלו, לא נכלל בסגל הנבחרות לקראת משחקי הידידות מול אוקראינה מאחר ולא לקח את תעודת המעבר שלו. כזכור, במהלך השבוע אמר סוכנו של השחקן, רונן קצב, לוואלה! ספורט כי הוא יעשה כל שביכולתו על מנת שתמוז יעמוד לרשותו של דרור קשטן במשחק מול אנגליה. למרות שבסביבתו של החלוץ הכחישו כי יש כוונה לקבל את תעודת המעבר, שתעכב את מתן האזרחות, נראה כי העניין מול משרד הפנים יוסדר כבר בתחילת השבוע הבא.

החניכים של גיא לוי יתכנסו ביום שלישי לאימון במתקן האימונים הצמוד לאצטדיון ר"ג, ולמחרת יקיימו שני אימונים שיהיו פתוחים לתקשורת אך ללא ראיונות.

סגל הנבחרת הצעירה:
שוערים: אוהד לויטה (הפועל כפ"ס), יוסי שקל (מכבי הרצליה). הגנה: נאור פסר (מכבי פ"ת), שי מימון (מכבי הרצליה), עודד אלקיים (הפועל חיפה), אלירן דנין (הפועל כפ"ס), איתן טיבי (בית"ר ירושלים), אורי שטרית (מכבי ת"א). קישור: ליאור ג`אן, שירן ייני (מכבי ת"א), אמיר טגה (מכבי נתניה), עידן סרור (הפועל פ"ת), אבירם ברוכיאן, חן עזריאל (בית"ר ירושלים). התקפה: טוטו תמוז, עמית בן שושן (בית"ר ירושלים), עומר פרץ, רועי דיין (מכבי ת"א).

נמשכת מכירת המנויים למשחקי הנבחרת

מכירת המנויים לארבעת משחקי הבית של נבחרת ישראל במסגרת בית ה` של מוקדמות יורו 2008 נמצאת בעיצומה, ונכון להיום (חמישי) נותרו עוד 12,400 מנויים בקופת הכרטיסים "לאן".

כ-9,000 אוהדים כבר רכשו מנויים והבטיחו את מקומם ביציע המזרחי, בנוסף למספר זהה בצד המערבי, סך הכול 18,000, למשחקי נבחרת ישראל נגד אנגליה (24 במארס), אסטוניה (28 במארס), רוסיה (17 בנובמבר), מקדוניה (21 בנובמבר).

ביציע המערבי (שערים 1 עד 4) נותרו רק 400 מנויים. ביציעים המזרחיים נותרו עוד 12 אלף מנויים, לפי הפירוט הבא:

* יציעים 6-7: 4,000 מנויים.
* יציעים 8-10: 2,500 מנויים.
* יציעים 11-12: 1,000 מנויים.
* יציעים 13-16: 4,500 מנויים.

ההתאחדות לכדורגל תאפשר לאוהדים לרכוש כרטיסים בודדים למשחק נגד אנגליה מתוך המנויים שלא יימכרו. שמכירת הכרטיסים תחל בקופת הכרטיסים של לאן מיום ראשון, ה-11 במארס.

עדכון ראשון: 13:08, 15/02/07
עדכון אחרון: 22:50, 15/02/07

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully