וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרע בשריר לשפונגין

לי בוץ

15.2.2007 / 16:35

המגן שלא התאמן אמש עקב כאבים, קיבל זריקה והוא בספק לחיפה. הרציקוביץ' ממשיך לרדוף את האוהדים, ששוקלים לפתוח במחאה

מכבי ת"א ספגה היום (חמישי) מכה קשה לאחר שבבדיקה שעבר המגן הצעיר, יובל שפונגין, התברר כי הוא סובל מקרע בשריר הארבע ראשי ובספק למשחק המעניין של המחזור בין קבוצתו למכבי חיפה בקרית אליעזר ביום ראשון. שפונגין, שקיבל הבוקר זריקה במקום, עדיין סובל מכאבים ולא יתאמן ביומיים הקרובים.

ביום ראשון בבוקר יעבור המגן בדיקה נוספת שתקבע בדיוק מהו זמן ההחלמה הדרוש, אך כפי שזה נראה כרגע שפונגין לא יטול חלק במשחק מול האלופה היוצאת מתוך כוונה שלא להחמיר את מצבו. במידה ולא ישחק, עשוי קובי מוסא, להחליף את מגן הנבחרת הצעירה באגף.

שלושה ימים למשחק בקרית אליעזר ובמכבי משתדלים לשדר עסקים כרגיל. בקבוצה מנסים להישאר אדישים לפרסומים על כל מיני לחצים בקבוצה בתקופה האחרונה, אך על מנת להרגיע מעט את העניינים החליטו הצהובים לסגור את אימון הערב היום (חמישי) לתקשורת ולאוהדים.

למרות חוסר השקט מסביב, בקרב השחקנים, שיפקדו הערב בפעם ה-16 את מסעדתו של אבי נמני, ניכרת הדריכות לקראת המשחק. "לא יהיה לנו קל", הסביר אחד השחקנים, "אך ניצחון ביום ראשון יהווה הצהרת כוונות רצינית".

אמש הביאו הצהובים מרצה ממכון וינגייט, שהעביר לשחקנים הרצאה בנושא מנטאליות והכנה למשחקים. במועדון הבהירו כי מדיניות ההרצאות נמשכת באופן רציף במהלך העונה וכי במהלך השבועות הקרובים יגיעו מרצים נוספים בנושאים מגוונים.

מכבי ת"א מנהלת עם רשת המסעדות "בורגוס" מו"מ מתקדם, וכבר ביום ראשון תהיה זו הספונסורית החדשה של הצהובים. ההסכם יהיה לשנה וחצי, ויכניס לקופת המועדון 200 אלף דולר.

"לוני רודף את אוהדי מכבי ת"א"

בעלי מכבי ת"א, לוני הרציקוביץ', הצליח שוב להתסיס את אוהדי הקבוצה, זאת לאחר שבימים האחרונים פנה להתאחדות לכדורגל והתריע על הכנסת אמל"ח לקרית אליעזר ביום ראשון. יחד עם העובדה שבשבועות האחרונים משתף הרציקוביץ' פעולה עם המשטרה, שמעמידה בכניסות ליציעים שוטרים עם רשימות שמיות של אוהדים שלא מורשים להכנס למשחקים, נוצרה בקרב האוהדים תחושה גוברת של התרסה.

"אנחנו יודעים שביום ראשון תגיע יחידה מיוחדת מת"א במיוחד בשביל לחפש אותנו", סיפר אחד האוהדים הצהובים לוואלה! ספורט. "הם יחפשו אותנו על כל דבר קטן ויתפרו לנו תיקים, מדובר במשהו מכור. לוני עושה בלאגן עם המשטרה ובסוף מי שמשלם על זה הם האוהדים".

"לוני צריך להבין שהפעולות האלה מצטיירות כרדיפה של האוהדים. הוא זה שאחראי לכל ילד שנפתח לו תיק במשטרה כי הוא סימן את הקהל ולא איכפת לו שהאוהדים שלו יפגעו".

מני רונן ודוד בר שדה, שניים מהאוהדים הותיקים של מכבי ת"א, הוסיפו: "אין ספק שההתנהלות של הרציקוביץ' בשבועות האחרונים מושפעת ממצבו הכללי של המועדון. אנו כאוהדים חשים חוסר ביטחון לגבי עתיד המועדון בשנים הבאות. אנו מצרים על כפיות הטובה הנגזרת מהתנהגותו של לוני כלפי אוהדי הקבוצה שעוד נשארו ועדיין מגיעים לתמוך בה מהלב גם בתקופה הכלכלית הקשה".

"אנו רואים את לוני נלחם ומשקיע אנרגיות אדירות שטרם ראינו במאבקים לשינוי פני הכדורגל הישראלי, ההתאחדות ורק דבר אחד קטן וחשוב הוא שכח לעשות וזה לדאוג לעתידה של מכבי ת"א ולקהל האוהדים על ידי פעולות קטנות כמו הסברה, חינוך ומחירי כרטיסים".

לוואלה! ספורט נודע כי בקרב האוהדים יש קולות הקוראים לפתוח במחאה מיידית, אך כרגע הנטייה היא לא לפגוע בקבוצה ולהמשיך לתמוך בה בכל דרך אפשרית כפי שהוחלט בתחילת העונה.

האחריות היא לא של מכבי ת"א

ואכן, מכבי ת"א העבירה היום (חמישי) מסמך להתאחדות לכדורגל, למשטרת חיפה ולמנהל אצטדיון קריית אליעזר, לקראת המשחק מול חיפה, שנכתב על ידי עו"ד אפרים ברק.

המכתב נפתח כך: "רבותיי המכובדים, הנדון: התראה על אפשרות ברמת סבירות גבוהה של התנהגות אלימה ושימוש ברימונים ואמצעים נוספים". לאחר שהמכתב מתריעה על כוונת אוהדים צהובים לבצע מעשי אלימות ולהביא עמם אמצעים אסורים על פי חוק : "הננו פונים אליכם בזה, כמי שאחראים - כל אחד בתחומו - לסדר הציבורי ולשלום הציבור, מתריעים על המידע הזה, מעבירים אותו לידיעתכם ומבקשים, מתוך חשש לשלום הציבור, השחקנים והאוהדים שתפעלו על פי האחריות והסמכויות והכוחות הנתונים לכן על פי דין, כדי להבטיח שארועים אלה לא יתרחשו חו"ח".

הלשון המשפטית ממשיכה, כמו גם ציון האחריות של ההתאחדות לכדורגל והמשטרה לנושא.

עדכון ראשון: 15.2, שעה 16:37
עדכון אחרון: 15.2, שעה 19:35

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully