וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילאן ואינטר יוכלו לשחק בסן סירו בצ'מפיונס

15.2.2007 / 15:59

אופ"א הודיעה כי המילאנזיות יוכלו לשחק באיצטדיונן הביתי, למרות התקנות המחמירות של ההתאחדות האיטלקית. ליפי מתמוגג מדירוג פיפ"א

אופ"א הודיעה היום (חמישי) כי אינטר ומילאן יוכלו לערוך את משחקיהן הביתיים במסגרת גביע האלופות באיצטדיונן המקומי סן סירו, על אף ההגבלות על כמות הקהל.

המשחקים באיצטדיון היו בספק, לאחר התקנות החדשות בנוגע למתקנים בכדורגל האיטלקי, אחרי מותו של השוטר בדרבי הסיציליאני.

אינטר תארח את ולנסיה ביום רביעי הקרוב, בעוד מילאן תארח את סלטיק ב-7 במארס.

אופ"א אישרה כי כמות הקהל המותרת באיצטדיון תהיה 36 אלף (מתוך מקסימום של 85 אלף), כש-1,800 מקומות יוקצו לקבוצה האורחת.

אישורה של אפו"א לאפשר כניסה של אוהדים אורחים עומדת בניגוד לתקנות של ההתאחדות האיטלקית, שמאפשרת רק לבעלי מינויים להיכנס לסן סירו כחלק מתקנות הביטחון החדשות.

ליפי זוכה להכרה רשמית

מרצ'לו ליפי שמח לשמוע אתמול (רביעי) על דירוג פיפ"א, שהציב את אלופת העולם איטליה במקום הראשון. "סוף סוף נעשה צדק", אמר המאמן שהוליך את האיטלקים לזכייה בגביע, "זה היה אבסורד לפני המונדיאל, כשארה"ב דורגה במקום השלישי וצ'כיה במקום הרביעי".

הפעם האחרונה שאיטליה דורגה במקום הראשון הייתה ב-1993, בתקופת אריגו סאקי. הנבחרת הזו הפסידה בגמר המונדיאל ב-1994 לברזיל. "זו הייתה נבחרת גדולה", החמיא ליפי לקולגה שלו, "אבל המטרה שלנו כרגע היא לשנות את הדימוי של הכדורגל האיטלקי בעולם, אחרי פרשות השחיתות בקיץ והאלימות בימים האחרונים".

ברלוסקוני מבטיח עתיד ורוד

נשיא מילאן סילביו ברלוסקוני סיפר על רצונו לראות את קאקה כקפטן של הקבוצה, אחרי פרישתו של פאולו מאלדיני הוותיק. "אשמח לראות את קאקה משתף פעולה במילאן עם רונאלדיניו", אמר ברלוסקוני, והוסיף: "אני אופטימי, כי גם רונאלדו הבטיח לי שבקרוב הוא ישחזר את יכולתו הטובה מהעבר גם במדים האדומים-שחורים".

ברלוסקוני התייחס למילאן של השנה: "אנחנו כמו מתאגרף, שלפעמים נראה שהוא לא יכול להכות יותר", אמר הנשיא, "אנחנו חייבים לשנות את צורת המשחק שלנו, אבל אני מאמין שעוד נבטיח את המקום בליגת האלופות לעונה הבאה ושנצליח גם במפעל גם בעונה הנוכחית".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

קטאניה: "גזר הדין גזעני"

קטאניה הבטיחה כי תתבע את ההתאחדות האיטלקית, שהחליטה שהקבוצה תשחק ללא קהל עד תום העונה. "זה גזר דין בוטה ונמהר, שנובע ממניעים גזענים", נמסר מהמועדון, "הקבוצות מצפון איטליה לא רוצות שקבוצות מהדרות יתבססו בסרייה A".

בינתיים, שרת הספורט ג'יובאנה מלאנדרי מתעקשת שלא ייעשו הנחות, ואיצטדיון שלא עומד בתקנות הביטחון - לא ייפתח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully