וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להרוג טורקי ולנוח? לא אצל פאו

15.2.2007 / 23:36

היוונים לא ריחמו על אפס פילזן וניצחו 57:84. דינמו ניצחה בסלוניקי 74:86. דיוויד בלאט וטרוויזו חטפו הפסד במלאגה 75:61

מלבד משחקה של מכבי ת"א מול טאו ויטוריה, נערכו הערב (חמישי) ארבעה משחקים נוספים במסגרת המחזור הראשון בטופ-16 ביורוליג.

בהתמודדות מסקרנת בין שתי קבוצות ששואפות למקום בפיינל פור ניצחה מלאגה את בנטון 61:75, והנחיתה את דיוויד בלאט ושחקניו אל קרקע המציאות, אחרי חגיגות הזכיה בגביע האיטלקי. פנאתינאייקוס הצליחה להתאושש משלושה הפסדים רצופים, כשהביסה בביתה את פילזן 57:84. ברצלונה לא התקשתה בביתה מול סופוט וניצחה 73:92. אריס סלוניקי ודינמו מוסקבה נפגשו ביוון לשיחזור גמר גביע יול"ב מהשנה שעברה והרוסים, כמו אשתקד, שוב ניצחו, 74:86.

בית ז': בלאט עוד נשאר עם זכרונות הגביע

מלאגה - בנטון טרוויזו 61:75

במשחק שככל הנראה עיקר חשיבותו תהיה במאבק על המקום השני בבית, האנדלוסים פתחו בסערה ועלו ליתרון 10:27 כבר אחרי 10 דקות. דיוויד בלאט לא מצא תשובה להגנה המצוינת של הספרדים ובנטון שלו קלעה רק 43 נקודות אחרי שלושה רבעים. קרלוס חימנס הוביל את מלאגה עם 14 נקודות ודניאל סנטיאגו הוסיף 13 (ו-7 ריבאונדים). מרקוס גורי היה היחיד שנצץ בשורות האיטלקים עם 24 נקודות ו-7 כדורים חוזרים.

אריס סלוניקי - דינמו מוסקבה 86:74

בשיחזור של גמר היול"ב שנערך ביוון, ביקשו האוהדים היוונים לנקום על ההפסד בגמר מהעונה שעברה, אבל במקום זאת קיבלו הפסד ביתי מבית היוצר של דושאן איבקוביץ'. אחרי שלושה רבעים צמודים מאוד, ריצת 2:13 של האורחים בתחילת הרבע הרביעי סתמה את הגולל על שאיפות היוונים לנצח. ה-MVP של היורוליג בחודש ינואר, לזארוס פאפאדופולוס קלע 18 נקודות עבור דינמו ואנטוניס פוטסיס הוסיף 16 משלו. אלכס סקיילס עם 20 נקודות ומייקל ווילקינסון עם 15 בלטו בשורות אריס.

בית ו': פנאתינייקוס לא ריחמה על פילזן

פנאתינאייקוס - אפס פילזן 57:84

שתי אימפריות במושגים אירופאיים נפגשו ביוון, אבל רק אחת, פאו, הצדיקה את המוניטין. אחרי שלושה הפסדים ברציפות במסגרת האירופית, קבוצתו של ז'ליקו אוברדוביץ', ידעה להתעלות על עצמה ופתחה ברגל ימין את שלב הטופ 16. 8 איבודי כדור של הטורקים לעומת 2 של היוונים, וריצת 0:13 בשלוש הדקות האחרונות של המחצית הראשונה, פתחו יתרון 22:40 והיוונים לא הסתכלו יותר לאחור.

20 נקודות של דימוס דיקודיס ו-12 של טוני דלק הוליכו את קלעי פאו. מייק באטיסט חזר אחרי היעדרות וקלע 2 נקודות בשמונה דקות משחק. הוראס ג'נקינס עם 21 נקודות היה היחיד שהגיע למשחק משורות פילזן.

ברצלונה - פרוקום סופוט 73:92

ברצלונה שבונה על אחד משני המקומות הראשונים בבית, לא לקחה שבויים מול הפולנים. הקטאלונים פתחו הפרש קטן למן הפתיחה והגדילו אותו בעקביות תוך שהם נעזרים בשליטה מתחת לסלים (יתרון 24:33 בריבאונד) ו-18 נקודות של ג'יאנלוקה באסילה. פרנסיסקו ואזקואז וג'ורדי טריאס הוסיפו 15 כל אחד. בשורות סופוט בלטו ראשיד אטקינס עם 19 נקודות וחוסיין בשוק תרם 16.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully