וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת-בית"ר: מירוסביץ' בפנים, בן שושן בחוץ

הקשר הצ'יליאני חוזר להרכב של מזרחי, אלברמן בספק. המלאבסים יחסרו חמישה שחקנים, בנוסף לויסוקר וסרור המורחקים

התיקו של בית"ר ירושלים במחזור הקודם מול מכבי פ"ת עצר במעט את המומנטום שנוצר לאחר הניצחון על מכבי חיפה, אך כעת יודע יוסי מזרחי כי ניצחון באורווה על הפועל פ"ת יכול להחזיר את הקבוצה למסלול הניצחונות ולהבטיח כמעט בוודאות את המקום הראשון בתום הסיבוב הראשון.

את המשחק האחרון של בית"ר באורווה יעדיפו לשכוח בקבוצה, אז זה נגמר בניצחון של מכבי פ"ת 1:3, אך כעת מול נועלת הטבלה בבית"ר לא מגיעים שאננים מידי למשחק, אך גם יודעים שכל תוצאה מלבד ניצחון תהיה אכזבה גדולה.

אחת המטרות של יוסי מזרחי תהיה לגרום לכך שהקבוצה תכבוש גם במחצית השנייה, דבר שעשתה רק פעם אחת מאז הגיע לקבוצה (שער של טוטו תמוז מול בני יהודה), אך כעת לאור היריבה היחסית נוחה על הנייר, מצפים בבית"ר לשבור את המנחוס שדבק בקבוצה.

גל אלברמן, שביקר אצל ד"ר מרטנס בבלגיה, שב להתאמן באופן מלא ביום שישי והוא יכלל בסגל, אך לא יפתח ב-11 של מזרחי וזאת משום שהחסיר אימונים ועקב אי כשירות במאת האחוזים. דוד אמסלם ועומרי אפק הפצועים יעדרו מהסגל.

שינוי אחד בלבד יבצע מזרחי בהרכב כשמילובאן מירוסביץ' הצ'ילאני יחזור לאחר שריצה עונש השעיה ואילו עמית בן שושן ישלם את המחיר וירד לספסל. תומר בן יוסף, שהצטיין בשני משחקי הליגה האחרונים, ימשיך לזכות לקרדיט בהרכב על חשבון אריק בנאדו.

הרכב משוער: איציק קורנפיין, שמעון גרשון, תומר בן יוסף, יואב זיו, רוני גפני, דרק בואטנג, זוזה רמאלו, מילובאן מירוסביץ' , מיכאל זנדברג, טוטו תמוז, קלאבר שוונק

"משרד הפנים לא נהג באחריות" (דוד רוזנטל)

ארקדי גאידמק שוב עצבני. הפעם הבעלים של בית"ר ירושלים מנצל את הבמה התקשורתית כדי לתקוף את משרד הפנים, שהודיע השבוע על סירובו להעניק לטוטו תמוז תעודת זהות ישראלית.

"אני חושב שזה נעשה על רקע אישי, וטוטו לא מקבל תעודת זהות רק בגללי", אמר היום (חמישי) גאידמק, "יש הרבה אנשים וספורטאים שקיבלו תעודות זהות בלי בעיות, ורק טוטו, שהוא ישראלי אמיתי, לא מקבל. לדעתי מתנכלים לו רק בגללי. אולי זה בגלל שבית"ר ירושלים שייכת לי".

"טוטו הגיע לישראל כילד, והוא מכיר רק את התרבות הזאת", המשיך גאידמק, "עברית היא השפה היחידה שלו ואין שום מדינה אחרת בעולם שהוא יכול לקרוא לה הבית מלבד ישראל. לא מובן לי מדוע לא נתנו לו אזרחות. לא מדובר על גיור, אלא על אזרחות. אנשי משרד הפנים לא נהגו באחריות כאשר לא הגנו על האינטרסים של מדינת ישראל".

גורם בהנהלה: "שהשחקנים ירימו פעם אחת את הראש בעצמם"

השבוע האחרון היה אחד הרעים שידעה הפועל פ"ת העונה, ודומה שההפסד הביתי (2:0) למכבי חיפה במחזור הקודם, יחד עם התבוסה 4:1 להכח עמידר ר"ג בגביע הטוטו, הוציאו את רוח הקרב מהמפרשים הכחולים. אם כל זה לא הספיק, סוגרת הטבלה פוגשת בשבת (19:30) את המוליכת בית"ר ירושלים, למפגש קצוות. 17 שנים לא ניצחה בית"ר ירושלים באורווה, עד שבעונת 2004/5 התהפך הגלגל והירושלמים ניצחו מאז בכל ארבעת משחקיהם במלאבס. לפי יחסי הכוחות כיום, לא יהיה זה מופרך להמר שהמגמה תימשך.

קבוצתו של המאמן אייל לחמן סובלת ממכת פציעות ותעלה בהרכב חסר מול חניכיו של יוסי מזרחי. סעיד מקאסי שנפגע בקרסולו במשחק ההפסד לחיפה בספק למשחק, ויחד איתו במצבת הפצועים אפשר למצוא את מעוז סמיה, יניב לוזון, הרצל לוי ואברימה סילה.

השוער ברק ויסוקר, שנפגע בכף רגלו במהלך ההפסד להכח בגביע הטוטו, ייעדר כשבועיים, ותוך כדי גם יירצה את עונש ההרחקה שספג באותו משחק. הקשר עידן סרור, שקיבל אף הוא כרטיס אדום בוינטר, יעמוד לועדת משמעת בקבוצה ובהתאחדות בגלל דברים שפלט לכיוונו של השופט שי שטרית באותו משחק.

גורם בכיר בהנהלת הפועל פ"ת התייחס לרוח השפופה של המועדון, ואמר: "שהשחקנים ירימו פעם אחת את הראש בעצמם, לא כל פעם הצוות המקצועי צריך לעשות זאת בשבילם". האם יצליחו שחקני אם המושבות למצוא את הכוחות אחרי השבוע האחרון ולחולל הפתעה, כפי שעשתה מכבי הרצליה לפני קצת פחות מחודש? אפילו באתרי האוהדים של הקבוצה סקפטים, ודומה שביציעי האורווה יחגגו אם יחלצו נקודת ליגה יקרה מול האורחת מהבירה.

הרכב משוער: רפי כהן; עומרי קנדה, זאב חיימוביץ', הרצל לוי (צ'קה גאידאגה) מהרן אבו ריא; רמי עמאר, מיקל מרסגיליה, מאור בוזגלו, קונסטנט קיפרה, תום מנשרוב (אברימה סילה); שמעון אבו חצירא (סעיד מקאסי).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully