וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכללות: נא להירגע עם ההספדים

15.2.2007 / 12:48

דיוק השתיקה את הדיבורים על האפשרות שתיעדר מטורניר המכללות עם ניצחון על בוסטון קולג'. צפון קרוליינה שוב הפסידה לוירג'יניה טק

שבוע אחרי המפגש הגדול בין שתי היריבות הגדולות של כדורסל המכללות – דיוק וצפון קרוליינה, נראה שהתחזיות שניתנו להמשך העונה של השתיים בעקבות אותו משחק היו מעט מוקדמות. הבלו דבילס הספיקו לרשום מאז את הפסדם הרביעי ברציפות למרילנד, אבל הלילה (בין רביעי לחמישי) הם חזרו להיראות כמו דיוק, עם ניצחון חוץ מרשים על מוליכת ה-ACC, בוסטון קולג'. הטאר הילס לעומת זאת, שוב חשפו את הפגיעות הרבה של הקבוצה הצעירה שלהם, שהביסה ללא תנאי את וויק פורסט בסוף השבוע, רק כדי להפסיד בבית לוירג'יניה טק, ולהעלות עוד סימני שאלה בקשר ליכולת של הילדים של רוי וויליאמס ללכת עד הסוף השנה.

איך שגלגל מסתובב לו

בוסטון קולג' (21) – דיוק 78:70

בכל עשרים ושבע שנותיו כמאמן דיוק לא רשם מייק ששבסקי חמישה הפסדים ברציפות, ולמרות שנאלצו לשחק מול קבוצה חזקה מאוד ובסביבה עוינת במיוחד, החניכים שלו דאגו שגם הפעם זה לא יקרה. עם גבם אל הקיר, ואחרי שנפלו אל מחוץ לדירוג בפעם הראשונה אחרי יותר מעשר שנים, התעלו הבלו דבילס במשחק שהיה יכול לגמור להם את העונה, והחזירו את הצבע לפנים של קואץ' K.

אחרי פתיחת משחק צמודה עלתה דיוק ליתרון של 11 נקודות בהפסקה, יתרון שנתן לה הרבה ביטחון לקראת המחצית השניה, אותה פתחה בריצה של 9:22, שהקפיצה את הפער ל-24 נקודות. בעשר הדקות האחרונות הנהיג ג'ארד דאדלי נסיון קאמבק של האיגלס, שנעצר במינוס שש, לפני שהאורחים מדורהאם הבטיחו את הניצחון. ג'וש מקרוברטס הוביל את המנצחים עם 18 נקודות, 11 ריבאונדים וחמישה אסיסטים, גרג פאולוס ודמרקוס נלסון הוסיפו 15 כל אחד. שון מרשל וטייריס רייס הובילו את בוסטון קולג' עם 23 ו-22 בהתאמה, דאדלי סיים עם 11 בלבד.

צפון קרוליינה (4) – וירג'יניה טק 81:80 (אחרי הארכה)

וירג'יניה טק ממשיכה לעשות לעשות שמות ב-ACC, ומשום מה היא תמיד מחכה לשניה האחרונה כדי לעשות את זה. אחרי שניצחו את דיוק ומרילנד במשחקים דרמטיים (שניהם לאחר הארכה), השלימו ההוקיס ניצחון כפול על הפייבורטית הגדולה מצפון קרוליינה. הטאר הילס לא הובילו לאורך מרבית המשחק בפערים קטנים, אבל פשוט לא הצליחו לברוח מהחבורה הנחושה של סת' גרינברג. ערב ענק של זביאן דאודל עזר לוירג'יניה טק להגיע לשוויון בשניות הסיום, והחטאת שלשה של טיי לאווסון שלחה את הקבוצות להארכה. ברגעים האחרונים של ההארכה, ביתרון של נקודה, עשה דרון וושינגטון את המהלך של המשחק עם חסימה גדולה על לאווסון. הכדור נהדף לידיו של ווין אלינגטון שקבר סל משוגע, אבל הזריקה הגיעה כמה מאיות שניה אחרי הבאזר, וההוקיס הוסיפו עוד סנסציה לרזומה שלהם. דאודל סיים עם שיא קריירה של 33 נקודות, טיילר הנסברו קלע 22 לטאר הילס.

טקסס איי.&.אם (6) – טקסס טק 77:75

אוי, כמה שבובי נייט היה צריך את הניצחון הזה. חמישה הפסדים רצופים איימו להרחיק את הרד ריידרס שלו מהריקוד הגדול במרץ, אבל למזלו ג'אריוס ג'קסון (שסיים עם 31 נקודות) היה שם כדי לקטוע את הרצף ועל הדרך להנחיל לטקסס A&M את הפסדה הביתי הראשון העונה. הקהל בקולג' סטיישן כבר היה בטוח שהקבוצה שלו שוב נחלצת בעור שינייה אחרי שלשה של הגיבור המקומי אייסי לאו, שהשוותה את התוצאה שש שניות לסיום, אבל לנייט היה עוד טריק אחרון בשרוול. במקום לקחת פסק זמן, כנהוג במצבים כאלה, איפשר הגנרל לג'קסון לצאת להתקפת יחיד בלי לאפשר להגנת האגיס להתארגן. ג'קסון ניצל את הבלבול כדי לקבור את סל הניצחון מחצי מרחק עם הבאזר, סל שפחות או יותר הבטיח את ההשתתפות של הרד ריידרס בטורניר.

מחצית אחת ודי

פלורידה (1) – אלבמה (25) 67:76

הגייטורס כנראה משתעממים מרצף הניצחונות שלהם (שעומד כרגע על 17), וכדי להכניס קצת עניין למשחקים שלהם הם מקפידים לתת ליריבה שלהם לפתח ציפיות, לפני שהם מתניעים ויוצאים לריצה שממנה אין ליריבה דרך חזרה. הפראיירית התורנית היתה אלבמה, שהובילה בפתיחה 4:22, וירדה לחדר ההלבשה ביתרון של 11 ועם ריח של הפתעה באוויר. החלום הזה נגנז תודות למחצית שניה דורסנית של האלופה, בראשותו של טוריאן גרין הנהדר שתפר 20 נקודות, וגבר בקרב הרכזים על רונלד סטיל, שסיים עוד ערב חלש עם חמש נקודות באחוזים רעים.

פן סטייט – אוהיו סטייט (2) 64:62

בעוד שנדמה שפלורידה פשוט משתעשעת ביריבות שלה, במקרה של אוהיו סטייט מדובר כנראה בחוסר יציבות נטו. אחרי שעלו ליתרון של 24 נקודות מול הניפטי ליונס החלשים (מדורגים אחרונים בביג 10), איבדו לפתע הבאקאייז את הריכוז, וכמעט איבדו גם את המשחק. אחרי שהפער קוזז לשתי נקודות בלבד, החטיא הסניור רון לואיס זריקת עונשין קריטית, 10 שניות לסיום, ונתן למייק ווקר הזדמנות לנצח את המשחק עם שלשה, אבל הכדור הלך החוצה, ות'אד מאטה יכול היה לשחרר סוף סוף אנחת רווחה. גרג אודן הוביל את אוהיו סטייט עם 15 ו-10, גארי קלקסטון קלע 19 למקומיים.

תוצאות נוספות:

בביג איסט, לואיוויל הגיעה לפיטסבורג וניצלה משחק חלש להחריד של הפנתרים (15 איבודים במחצית הראשונה בלבד!) כדי לנצח 53:66. ג'ורג'טאון לא התרשמה מהניצחון של ווסט וירג'יניה על UCLA, והביסה את המאונטנירס 53:71 (20 נקודות כולל 12 מ-13 מהקו לרוי היברט). מרקט לא הצליחה להתגבר על דה-פול, הפסידה 72:67, והתרחקה מפיטסבורג וג'ורג'טאון בצמרת החטיבה.

במערב, וושינגטון סטייט השלימה ניצחון כפול על יריבתה הגדולה וושינגטון עם 61:65, והכתירה את עצמה רשמית כקבוצה הבכירה של המדינה. גונזאגה, שהיתה מועמדת בכירה לתואר הזה בעצמה רק בעונה שעברה, לא התאוששה מהשעיתו של ג'וש הייטבלט והפסידה בבית 84:73 לסנטה קלרה, הפסד שקטע רצף מדהים של 50 ניצחונות ביתיים של הבולדוגס. השחזור של הקרב הגדול בין קווין דוראנט למריו בוגאן לא הפיק הפעם משחק צמוד, וטקסס שייטה לניצחון 54:83 על אוקלהומה סטייט, כשדוראנט (21 נקודות ו-12 קרשים) מנצח גם בקרב האישי מול בוגן (16 ו-3 בלבד).

בגזרת שידורי סוף השבוע, ESPN יפתחו עם בחירה קצת תמוהה של המשחק בין פורדהאם למסצ'וסטס (הלילה שבין חמישי לשישי, 4:00), וינסו לחפות על כך עם שלושה שידורים ישירים בזה אחר זה במוצ"ש – פיטסבורג נגד וושינגטון (21:00), מישיגן אינדיאנה (23:00) וגונזאגה נגד ממפיס (1:00). פוקס יתרמו שני שידורים דחויים ביום שישי (אריזונה סטייט נגד UCLA ב-6:00, וסטנפורד נגד אורגון סטייט ב-11:00) ושניים נוספים ביום ראשון (אלבמה נגד קנטאקי ב-9:00, וקליפורניה נגד אורגון סטייט ב-11:00).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully