וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אטו או רונאלדיניו, מי יימכר?

15.2.2007 / 12:20

בשביל להשלים את רכישת כריסטיאנו רונאלדו, ברצלונה תיאלץ להיפטר מאחד הכוכבים. באיירן נאבקת בריאל על ריברי, דיארה מתרחק ממדריד

הנהלת ברצלונה החליטה כי אחד משני הכוכבים הגדולים של הקבוצה, אטו או רונאלדיניו, יימכר הקיץ. המטרה של האלופה הספרדית היא למצוא תקציב לרכישתו של הפורטוגלי של מנצ'סטר יונייטד, כריסטיאנו רונאלדו.

ההחלטה לשחרר את אחד מהשניים נלקחה בחשבון עוד לפני האמירות של החלוץ הקמרוני, אבל אחרי ההתפרצות התקשורתית של אטו - נראה כי הדרך של אחד מחוץ למועדון סלולה.

קפטן הקבוצה, קרלוס פויול, לא התרגש מההתבטאויות של אטו. "זו הייתה אי הבנה, רונאלדיניו לא התכוון לבקר את אטו", אמר פויול, "אבל העניין נפתר ברגע שהם ישבו יחד וליבנו את העניינים".

המאמן פרנק רייקארד, בכל אופן, זועם על הנשיא ז'ואן לפורטה על טיפולו בפרשת אטו. רייקארד כעס כשראה תמונה של לפורטה נפגש עם הקמרוני, ללא ידיעתו של המאמן. כל זה הגיע אחרי שהנשיא הגן על החלוץ, שהאשים את רייקארד ש"הוא איש רע".

ריברי קרוב לריאל

נשיא באיירן מינכן חשף עד כמה ריאל מדריד נחושה בניסיונה לרכוש את פרנק ריברי. לטענת פרנץ בקנבאואר, גם יכולת פיננסית של מועדון כמו באיירן אינה יכולה להשוות את הסכומים שהמדרידאים מוכנים להשקיע בקשר הצרפתי של מארסיי. "אנחנו מפגרים במירוץ אחריו, כי מבחינה כלכלית, אנחנו לא יכולים להתחרות בריאל", אמר הקייזר.

קשר ריאל, מחמודו דיארה, הודה כי הוא עשוי לחפש קבוצה אחרת. השחקן הצטרף למדריד מיליון תמורת 18.5 מיליון יורו, אך בינתיים רחוק מלעמוד בציפיות.

"אני גאה שעברתי לכאן, אבל חשוב לי שהקבוצה תשחק טוב", אמר דיארה, "חבל לי שאני לא משחק טוב כמו שציפו ממני, על אף שאני משקיע את כולי. בכדורגל אי אפשר לדעת מה יקרה. אם ריאל תמכור אותי, איאלץ לקבל את ההחלטה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully