וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סביליה עם רגל וחצי בשמינית הגמר

15.2.2007 / 23:10

מחזיקת גביע אופ"א גברה בחוץ על סטיאווה בוקרשט 0:2. פאו זקוקה לשום. הפסידה 3:1 ללאנס. ניוקאסל ניצחה בתוצאה זהה את וארגם

לאחר שאתמול (רביעי) נערכו עשרה משחקים בשלב 1/16 של גביע אופ"א וטוטנהאם עלתה אוטומטית לשלב הבא בעקבות השעיית פיינורד, הושלם הערב המחזור עם חמישה משחקים נוספים.

במוקד עמדה ההתמודדות שנערכה ברומניה בין מחזיקת הגביע, סביליה, לסטיאווה בוקרשט. הספרדים יצאו לבסוף כשידם על העליונה אחרי ניצחון חוץ משכנע 0:2.

פנאתנייקוס, שהעפילה מהבית של הפועל ת"א, פגשה את לאנס, חטפה שער בדקה ה-90 ונוצחה 3:1. ניוקאסל שיצאה לבלגיה למשחק נגד וארגם גברה עליה בתוצאה זהה. במשחק מוקדם נפרדו ספרטק מוסקבה וסלטה ויגו בתיקו 1:1. בראגה ניצחה 0:1 את פארמה.

סטיאווה בוקרשט - סביליה 2:0

שתי הקבוצות מעולם לא נפגשו ביניהן בעבר והיום הספרדים היו גדולים על המקומיים. מחזיקת גביע אופ"א יצאה להתארח אצל קבוצתו של קלמי סבן, שלא נכלל בסגל.

42 דקות חלפו עד שכריסטיאן פאולסן הבקיע את שער סטיאווה בבעיטה חופשית. בדקה ה-68 נכנס פרדי קאנוטה כמחליף ו-8 דקות לאחר מכן כבש את השני לזכות הקבוצה מאנדלוסיה בפנדל, אחרי שקרזאקוב הוכשל על ידי גויאן ברחבת ה-16.

החניכים של חואנדה ראמוס התקרבו אל שמינית הגמר ועשו צעד נוסף בדרך להגנה על התואר.


ספרטק מוסקבה - סלטה ויגו 1:1

ספק אם הראש של הספרדים היה במשחק היום, לאחר שירדו השבוע מתחת לקו האדום ב'לה ליגה'. זה לא מנע בדקה ה-41 מאנטוניו נונייז לכבוש את הראשון. גוסטבו לופז העביר רוחב ונונייז, שהשתלט על הכדור, הרשית ארבע דקות לפני סוף המחצית. הרוסים לא ויתרו ובדקה ה-64 השיגו את השיוויון. בעיטה של מקסים קליניצ'נקו פגעה באחד השחקנים, הוסטה וחדרה לרשתו של אסטבן, שוער סלטה. הספרדים חוזרים ממוסקבה עם שער חוץ חשוב.

לאנס - פנאתנייקוס 3:1

הקבוצה היוונית, שהעפילה מהמקום הראשון מהבית של הפועל ת"א, יצאה להתארח במשחק הראשון בצרפת אצל סגנית המוליכה. ז'מה כבש צמד לזכות המקומיים. הראשון הגיע בדקה ה-49 מוולה נהדר. השני הגיע בדקה ה-71. סלפינגידיס מפאו גם רצה להרשים ושלח וולה אדיר בדקה ה-66, שהישווה זמנית את התוצאה. ארונה דינדאן הוכשל ברחבה בתוספת הזמן של המשחק ולקח את הפנדל בעצמו כדי להבקיע את השלישי של לאנס, שיכול להיות קריטי לגומלין.


בראגה - פארמה 0:1

האיטלקים, שמינו בימים האחרונים את קלאודיו ראניירי למאמן, יצאו לפורטוגל. בדקה ה-81 הבקיע זה קרלוס שער חשוב לזכות המקומיים שעשה את ההבדל. ראניירי פתח את הופעותיו ברגל שמאל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

זוולט וארגם - ניוקאסל 3:1

המגאפייז, שידועים ביכולת הגבוהה שלהם לפשל, פגשו קבוצה חסרת ניסיון במפעלים האירופיים. עד ההפסקה נשמרה התוצאה מאופסת.

שער עצמי של דינדלו שלוש דקות בתוך המחצית השנייה שבר את הקרח. אובפמי מרטינס כבש את השני בפנדל בדקה ה-59. ד'הין צימק בדקה ה-69 כשנגח אחרי הרמת קרן.

חמש דקות אחר כך הוכשל מרטינס על סף הרחבה. השופט פסק בעיטה חופשית לזכות האנגלים ואנטואן סיביירסקי הערמומי לקח את הבעיטה עוד לפני שהבלגים התארגנו, כדי לחתום את התוצאה ולקבוע ניצחון גדול לניוקאסל, שמבטיח להם כמעט באופן סופי את ההעפלה לשלב הבא.

  • עוד באותו נושא:
  • ניוקאסל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully