וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני שונא הומואים"

15.2.2007 / 13:25

טים הארדוויי, אקס מיאמי, הצהיר: "אני הומופוב. אסור שיהיו הומואים בעולם". שטרן הרחיקו מפעילויות הליגה, אמיצ'י ענה: "לפחות הוא כנה"

טים הארדוויי יצא מהארון. כוכב מיאמי לשעבר שמר את רגשותיו עמו במשך תקופה ארוכה, עד שהכל התפרץ. אתמול (רביעי) הוא חשף בגילוי נדיר את שנאתו להומואים והכריז בריש גלי: "אני הומופוב".

"אני שונא הומואים", אמר הארדוויי, "אין מה לעשות. אני לא אוהב הומואים ואני לא רוצה להיות בחברתם. אני פשוט לא אוהב אותם. לא אמור להיות דבר כזה בעולם או בארה"ב".

הדיון, כזכור, הועלה בעקבות יציאתו מהארון של שחקן ה-NBA לשעבר ג'ון אמיצ'י, שחשף את נטיותיו המיניות באוטוביוגרפיה שהוציא, והפך לשחקן הראשון בתולדות הליגה שיוצא מהארון.

"לא הייתי רוצה אותו בקבוצה שלי", אמר הארדוויי, "וחוץ מזה, אם בכל זאת הוא היה בקבוצה שלי, הייתי שומר ממנו מרחק. אני לא חושב שזה בסדר שהוא יהיה איתנו בחדר ההלבשה".

והארדוויי לא עוצר. "אם יש לך בחדר ההלבשה 12 שחקנים, קשה לך להתרכז עם דבר כזה", אמר האולסטאר לשעבר, "יהיה קשה לנצח משחקים בסיטואציה הזאת".

הקומישינר דייויד שטרן הודיע מיד על הרחקתו של הארדווי מכל פעילות שקשורה לליגה. "זה לא מתאים שהוא ייצג אותנו, בהתחשב בפער העצום בין דעותיו לדעותינו", הסביר הקומיש.

התגובה של אמיצ'י הייתה מעניינת. "סוף סוף מישהו שמדבר בכנות", אמר. "זה מגוחך, אבסורדי, גזעני ומראה על חוסר אמפתיה כביר ובלתי נתפס. אבל לפחות הוא מדבר בכנות, וזה מציג את הבעיה בצורה טובה יותר מאשר המילים המעורפלות שאמרו אחרים".

מסתבר שהארדווי נתן השראה ללא מעט אמריקאים להביע את דעתם האמיתית על השחקן האנגלי לשעבר. "הדברים שלו נגועים בשנאה, ופתאום התחלתי לקבל המון אימיילים שכנראה יצטרכו לבדוק אותם בדקדקנות אם ימצאו אותי מת איפושהו", אמר. "אלו הערות שמזהמות את האוויר".

מאוחר יותר התנצל השחקן. "כן, אני מצטער ומתחרט על הדברים", חזר בו הארדווי, "לא הייתי צריך להגיד שאני שונא הומואים או משהו כזה". מישהו מאמין לו?

גאסול שווה הכל?

* מנכ"ל הבולס, ג'ון פקסון, טרם קיבל החלטה אם לשחרר את לואל דנג או בן גורדון תמורת עסקה שתביא לשיקגו את פאו גאסול.

"הסיבה שעוד לא החלטתי לשחרר את אחד מהצעירים המוכשרים שלנו, היא כי אני לא רוצה לפגוע יותר מדי בכימיה של הקבוצה", הסביר פקסון, "מדאיג אותי לקחת את אחד מהגורמים שהביאו אותנו לאן שהגענו, ולהוציא אותו מהקבוצה".

* דווין ג'ורג' מדאלאס נפגע בברכו במהלך הניצחון מול מילווקי ביום שלישי, ויחמיץ את משחקה הקרוב של המאבריקס מול יוסטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully