וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה היה ערב קריר ונעים בבירת ישראל"

15.2.2007 / 9:01

בסקוטלנד לא התרגשו מהפסד ריינג'רס להפועל ת"א, והפכו את יפו לבירתנו. מקויסט: "אני קצת מאוכזב. לא הגיע לנו יותר מתיקו"

בתקשורת הבריטית התעסקו אחרי ההפסד של גלאזגו ריינג'רס להפועל ת"א 2:1 בבלומפילד בעיקר בקטיעת הרצף שנמשך שנתיים, שבמהלכו לא הפסידה הקבוצה הסקוטית במשך 12 משחקים רצופים בכל המסגרות האירופיות. "עכשיו הספירה של ריינג'רס מתחילה מחדש". כלי התקשורת ציינו כי השער של נאצ'ו נובו היה חשוב ביותר, ואלמלא השער הזה היה מצב הקבוצה בכי רע לקראת הגומלין באייברוקס בעוד שבוע.

רוב העיתונים התמקדו בכעסו של ניר לוין על כך שבארי פרגוסון לא נענש על האגרוף ששלח לפרצופו של טל חן. "ראו את זה בטלוויזיה, הטלוויזיה מראה את המכה בבירור", צוטט המאמן ב"דיילי טלגרף".

ה"סקוטסמן" הסתכל על חצי הכוס המלאה: "ריינג'רס איבדו את המאזן הבלתי מנוצח שלהם באירופה, אבל השער של נובו השאיר סיכוי ריאלי ביותר להעפיל. אחרי השער המבריק של סלים טועמה איזן נובו, אבל ברוך דגו הרס את המאזן המושלם של ריינג'רס. הפועל שאבה עידוד מהחזרה של ג'וזף אבוקסיס. בסך הכל זה היה ערב קריר אבל נעים בבירת ישראל".

אלי מקויסט, מאמן ריינג'רס, ניסה לשמור על אופטימיות: "אני קצת מאוכזב מהתוצאה, אבל הרגענו את הסערה עם השער המשווה, ככה שיש לנו סיכוי טוב. הבקענו שער חוץ, ככה שלא קרה אסון". מקויסט ציין את היכולת החלשה של שחקניו: "לא הגיע לנו יותר מתיקו. יש קצת תסכול בצד שלנו. אני חושב שתיקו היה משקף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully