וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התותחנים העיפו את בולטון מהגביע האנגלי

15.2.2007 / 0:00

הוונדררס הישוו ל-1:1 בתוספת הזמן וקבעו הארכה, אבל שם נגמרו להם הכוחות וטל בן חיים הורחק. ארסנל ניצחה 1:3

בולטון וונדררס של טל בן חיים ועידן טל סיימה הערב (רביעי) את דרכה בגביע האנגלי אחרי שהפסידה לארסנל 3:1 אחרי הארכה במשחק חוזר במסגרת הסיבוב הרביעי. טל בן חיים פתח בהרכב אבל הורחק בהארכה, עידן טל נכנס כמחליף בדקה ה-84.

בדקה ה-90 התותחנים כבר ראו את עצמם בשמינית גמר הגביע האנגלי. אחרי שהמשחק הראשון בין ארסנל לבולטון הסתיים בתיקו 1:1, התותחנים הובילו 0:1 בגומלין באיצטדיון "ריבוק" משער של עמנואל אדבאיור בדקה ה-13. בדקה ה-63 ארסנל פיספסה הזדמנות פז לכבוש את השני. טל בן חיים, שפתח בהרכב, הכשיל את ז'ילברטו סילבה ברחבה, אלא שהברזילאי החמיץ מהנקודה הלבנה. בסופו של דבר, הבלם עבדולייה מייטה הישווה שתי דקות בתוך תוספת הזמן וגרר את המפגש הזה להארכה. כל זה קרה 8 דקות אחרי שעידן טל נכנס כמחליף בדקה ה-84.

ההארכה יצאה לדרך וארסנל החזירה לעצמה את השליטה במשחק. זה בא לידי ביטוי בשער מרהיב של פרדי ליונגברג בדקה ה-108, שסגר עניין. בצד הישראלי, טל בן חיים רשם ערב שחור והורחק 4 דקות לסיום אחרי עבירה על באפטיסטה. אדבאיור השלים צמד בתוספת הזמן של ההארכה, ארסנל ניצחה 1:3 ועלתה לשמינית הגמר, לא לפני שהחטיאה פנדל נוסף בדקה האחרונה של ההארכה (באפטיסטה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully