וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים מסתערת על הטרבל

14.2.2007 / 17:44

חניכיו של מזרחי ניצחו את כפ”ס 1:2 ועלו לחצי הגמר גביע הטוטו. בן שושן ושוונקי כבשו, ישראלביץ’ צימק. אפק ינותח וייעדר כחודשיים וחצי

הפועל כפר סבא נוצחה היום (רביעי) על ידי בית"ר ירושלים 2:1 במסגרת בית ב' של גביע הטוטו. חניכיו של אלי אוחנה כבר הבטיחו מקומם בחצי גמר המפעל. הקבוצה מהבירה, שעשתה תיקו מאופס ביום ראשון בליגה נגד מכבי פ"ת, הייתה צריכה ניצחון כדי להבטיח גם היא את העפלתה לארבע הגדולות ועשתה זאת.

המשחק התקיים בצל הסאגה שהתרחשה יום קודם לכן עם הכבאית. בסופו של דבר הושג סיכום בין הצדדים, שאיפשר רק ל-1,000 צופים להיכנס לאיצטדיון 'לויטה'.

עמית בן שושן, הסקורר המצוין של יוסי מזרחי, שלא רואה הרבה דשא בליגה, פרע את השטרות, אחרי שפתח בהרכב הראשון, כשכבש בדקה ה-15. קלבר שוונקי, שהובא בחלון ההעברות לקבוצה, כבש את שער הבכורה שלו במועדון. החלוץ הברזילאי הכפיל את התוצאה ארבע דקות לפני תום המחצית הראשונה, אחרי הכנה של טוטו הברזילאי. גיז'רמו ישראלביץ' הצליח לצמק בדקה ה-86.

עם עלייתה של בית"ר לארבע האחרונות במפעל, הושלמה תמונת חצי הגמר, כשמכבי הרצליה והכח עמידר ר"ג עלו אמש (שלישי) מבית א'.

עומרי אפק, שנבדק בבלגיה, יזדקק לניתוח במפשעה וייעדר כחודשיים וחצי מהמגרשים. גל אלברמן, שנבדק גם הוא, לא יעבור ניתוח ויחזור לארץ לסדרת שיקום וטיפולים החל מיום שישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully