וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רדיוס ללא קהל לקטאניה עד תום העונה

14.2.2007 / 17:11

הקבוצה הסיציליאנית, שאוהדיה התפרעו ורצחו שוטר במשחק נגד פאלרמו, ספגה עונש כבד. מנהל המועדון: "העונש יוריד את העיר על ברכיה"

עונשה של קטאניה, בעקבות אירועי הדרבי, נגזר היום והוא יגרום להרבה כאבי ראש לקברניטי המועדון. הקבוצה הסיצילאנית תיאלץ לנדוד וכל משחקיה הביתיים ייערכו כמשחקי רדיוס ללא קהל עד תום העונה. כמו כן נקנסה הקבוצה ב-50,000 יורו.

כזכור, בתחילת החודש נערך הדרבי הסיצילאני החם בין קטאניה ופאלרמו. אוהדי הקבוצה הביתית, שניצחה 1:2, התפרעו בתום המשחק, רצחו שוטר ופצעו באורח קשה אחד נוסף. הממשלה וההתאחדות לכדורגל באיטליה החליטו לבטל את משחקי המחזור וביקשו לקדם רפורמה. כחלק מזה, מגרשים רבים בארץ המגף נסגרו כתוצאה מהיותם לא בטוחים וכשירים למשחק.

העונש החמור הוטל על קטאניה מכיוון שעונשים קודמים לא הרתיעו את הקבוצה ואוהדיה לחדול ממעשיהם הנלוזים.

מנהל המועדון, פייטרו לה מונאקו, תקף את ההחלטה ואמר: "העונש הזה יוריד את העיר על ברכיה". המנהל ניסה גם להתנער מאחריות למעשה: "זה הרי ברור שהאחריות שלנו מוגבלת בעקבות העובדה שהאלימות התרחשה מחוץ למגרש".

את העונש תחל הקבוצה לרצות לאלתר. קטאניה, שהצליחה העונה מעל למצופה ומדורגת במקום השישי בסרייה A, 'תארח' את משחקיה נגד פיורנטינה ואינטר מחוץ לביתה. מיקום המשחקים טרם נקבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully