וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם פטרסון שוחרר מאשקלון

שגיא ניר

14.2.2007 / 16:01

אחרי המילטון וג'יימס, גם הזר התורן הולך הביתה. היו"ר רפופורט: "קשה למצוא זר בשלב הזה, האחרות החליפו גרב בגרב"

אליצור אשקלון מתקשה להתגבר על פציעתו של אליס מיילס. אנדראה פטרסון, הזר האחרון שהגיע לאייש את התפקיד, שוחרר מהקבוצה אחרי 8 דקות ו-2 נקודות בהפסד לראשון לציון (76:74).

אחרי שניסו את טנג המילטון, טים ג'יימס ופטרסון ולא גילו הצלחה גדולה, באשקלון נשמעים מיואשים. "קשה למצוא זר בשלב כזה של העונה, וזה כבר לא עניין של כסף. אין מבחר בשוק בשלב הזה", אומר היו"ר ידידיה רפופורט. "אני רואה מה עשו קבוצות אחרות שהחליפו גרב בגרב – עובדה שמה-18 לדצמבר, שהתחילה הפגרה, אף גבוה חדש ולא מוכר לא הצטרף לליגה חוץ ממלצר של עפולה".

פגרת חג המולד האחרונה גבתה מחיר יקר מאשקלון, שהגיע האליה עם ארבעה ניצחונות רצופים. מאז, הפסידה הקבוצה של רוני בוסאני שלוש פעמים, בהם פעמיים לגליל עליון ומכבי ראשון לציון. במחזורים הקרובים מחכות לה מכבי תל אביב והפועל ירושלים.

"אין שום סיבה בעולם שבשלושת המשחקים האחרונים לא עשינו תוצאות יותר טובות, כי כל הקבוצות להן הפסדנו הן בליגה שלנו", אומר רפופורט, שמבהיר כי גם רצף ההפסדים לא מעורר מחשבות על שינויים בצוות המקצועי. "נעשה את אותם דברים שעשינו כשהקבוצה רצה יפה. ידענו לשחק יוצא מן הכלל לפני חודשיים, והשחקנים הרי לא שכחו איך לשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully