וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרטינוביץ' ומרדקוביץ' נקנסו על ידי מכבי ת"א

לי בוץ

14.2.2007 / 13:57

שני הזרים, שהשתכרו והחליפו מהלומות בעת בילוי משותף לפני כשבוע, ייאלצו לשלם 4,000 דולר כל אחד, ואף קיבלו עונש על תנאי

שני שחקני החיזוק הזרים של מכבי ת"א, מילאן מרטינוביץ' ומיליאן מרדקוביץ' עמדו היום (רביעי) לוועדת משמעת פנימית בעקבות הארועים אשר פורסמו בשבוע שעבר, ונקנסו בסכום של 4,000 דולר בפועל ו-6,000 דולר על תנאי.

כזכור, ביום שלישי שעבר נחקרו השניים במשטרה לאחר שתלונה נגדם הוגשה למשטרת גלילות, בעקבות קטטה בה היו מעורבים השניים במסעדת 'מוזס' בשבוע שעבר. עדים שהיו במקום סיפרו כי מרטינוביץ' ומרדקוביץ' הגיעו למסעדה אחרי חצות, שתו עשרות קוקטיילים ולאחר ויכוח על מקום עם בחורה שהיתה מלווה בשני חברים, התפתחה במקום קטטה במהלכה התנפצו מספר כוסות ומראה.

למרות שהשחקנים הכחישו את האירוע, המאמן אלי כהן הבהיר כי השניים יועמדו לדין במידה שיתגלה חוסר התאמה בין הגירסה שלהם לזאת של המשטרה, ואכן כך היה.

יובל שפונגין נעדר מהאימון בשל פציעה ברגלו הימנית. המגן הימני של הקבוצה יעבור מחר (חמישי) בדיקת אולטראסאונד על מנת לוודא ממה הוא סובל ולהחליט על המשך טיפול ועל זמן ההחלמה. לעומתו, אבי נמני ומיליאן מרדקוביץ' ערכו אימון מלא והם צפויים להיות כשירים למפגש מול מכבי חיפה ביום ראשון.

עוזר המאמן ויקי פרץ דיבר בסיום האימון על המשחק בקרית אליעזר: "זה משחק קשה מאוד, מה עוד שחיפה ניצחו את המשחק האחרון ותמיד לשחק בקרית אליעזר זה קשה. אנו באים אחרי ניצחון, וכל משחק אנו רוצים לנצח. כשמכבי ת"א באה לשחק בכל מקום היא רוצה לנצח אבל חיפה מהווה יריב קשה וצפוי לנו משחק קשה".

יוסי שבחון הוסיף: "המשחק בחיפה יהיה קשה מאוד. תמיד המשחקים בין שתי הקבוצות היו אטרקטיביים. זה שאנחנו מעליהם בטבלה לא אומר שאנו פייבוריטיים. הם קבוצה מעולה ואנו מכבדים אותה. אני לא חושב שהמשחק מול הרוסים יעייף אותם. גם בפעם שעברה קיבלנו אותם אחרי משחק באירופה וראינו איך הם נראו. ביום ראשון הם משחקים בבית, וכולנו יודעים שהם טובים יותר בבית".

"הצלחנו להיצמד לצמרת הגבוהה", סיכם שבחון, "אבל אנחנו לא חושבים על איך לעקוף את המקום הראשון, אלא רוצים להמשיך באותו קו, לאסוף נקודות ובאפריל נדבר הלאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully