וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלן, אוקור וג'ו ג'ונסון ישחקו באולסטאר

14.2.2007 / 22:11

הגארדים של סיאטל ואטלנטה, הפורוורד של יוטה יחליפו את אייברסון, נאש וקיד הפצועים. קיד בספק. טריידים מינוריים פתחו את התקופה החמה

ברכות למהמט אוקור, הטורקי הראשון שישתתף באולסטאר. אוקור, הפורוורד המצוין של יוטה, ריי אלן, הגארד של סיאטל, וג'ו ג'ונסון, הכוכב של אטלנטה, נכנסו ברגע האחרון לסגל המערב בגלל היעדרויותיהם של אלן אייברסון, סטיב נאש וג'ייסון קיד הפצועים. "כשחקן אני תמיד גאה להיות באולסטאר ולייצג את עצמי ואת הקבוצה על הצד הטוב ביותר", אמר אלן.

כזכור, גם יאו מינג וקרלוס בוזר לא יהיו בלאס וגאס, מה שהכניס את כרמלו אנתוני וג'וש הווארד לסגל המערב. תקנון הליגה קובע שמחליפים בגלל פציעות נבחרים אך ורק על ידי הקומישינר דייויד שטרן.

איליי לסן אנטוניו, צקאלידיס ליוסטון

המרוץ אחרי פאו גאסול עדיין נמשך, ולקראת הדדליין לסיום הטריידים, קבוצות מנסות להתחמש, אבל כל מה שהן שולות הם כמה דגי רקק. כמו למשל הטרייד שהעביר את מלווין איליי (פורוורד, 2.08 מטר) משארלוט, תמורת אריק וויליאמס ובחירת דראפט שניה ב-2009.

אבל הטרייד שזעזע באמת את עולם ה-NBA וגרם לרעידות אדמה מסן פרנסיסקו עד דמשק הוא זה שבו העבירה יוסטון לממפיס את הפורוורד סקוט פאדג'ט (2.06 מטר) תמורת הסנטר ג'ייק צקאלידיס (2.15). כולנו בתדהמה.

דרק פישר לנשיאות

אולי זה בגלל שאוהבים אותו בליגה, אולי בזכות העונה הטובה שעוברת על יוטה ואולי לזכר ימיו הגדולים בלייקרס. בכל מקרה, דרק פישר הוא הנשיא הבא של אירגון השחקנים של הליגה, והוא יירש בתפקיד את אנטוניו דייויס שפרש. מהנשיאות, כלומר. כדורסל הוא עדיין משחק, לפחות על הנייר, בטורונטו עם אנטוני פארקר. פישר יוכתר לנשיאות במהלך סוף השבוע של האולסטאר בלאס וגאס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully