וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון פנטסיל רוצה לעזוב את ווסטהאם

14.2.2007 / 10:49

"קרבישלי משתמש בשחקני הרכש, כדי להצדיק את הקנייה". אלרדייס: "ונגר מלחיץ את השופטים". רדנאפ חושב שהסיטי רודפת את מנדס

מגן ווסטהאם ג'ון פנטסיל רוצה לעזוב את ווסטהאם בסוף העונה. הגנאי לא חסך שבטו ואמש (שלישי) שטח ב"דיילי גרפיק" את כל הדברים שמפריעים לו מתחילת העונה: "אני כדורגלן מקצועי וצריך לשחק בתדירות גבוהה, אבל אם איני יכול לקבל דקות משחק בקבוצה, אז הכי טוב שאני אעזוב. אחרי שהחלמתי מהפציעה, עשיתי מאמצים מטורפים כדי לחזור לעמדה שלי, אבל אחרי שאלן פארדיו פוטר, דברים הפכו להיות קשים עבורי".

אם מישהו חשב שפנטסיל יסתפק ברמיזה זו, הרי שהמגן דיבר גלויות והבהיר בדיוק מה מפריע לו אצל מאמנו אלן קרבישלי: "כל הבעיה נובעת מכך שהמאמן החדש הביא הרבה שחקנים חדשים ורוצה להצדיק את הרכש החדש שלו, ולכן הוא נותן להם הזדמנות, מה שהופך אותי ליותר ויותר משני בקבוצה".

אלרדייס VS ונגר

מאמן בולטון וונדררס, סם אלרדייס, יוצא למלחמה פסיכולוגית מול מאמן ארסנל, ארסן וונגר, לפני משחק הגומלין היום (רביעי, 22:05) במסגרת הסיבוב הרביעי של הגביע האנגלי בין שתי הקבוצות.

אחרי הניצחון של התותחנים על וויגאן (1:2) ביום ראשון אמר אלרדייס שוונגר מפעיל לחץ על השופטים, כדי להטות את המשחק לטובתו. מאמן הוונדררס התייחס לתלונותיו של וונגר כלפי בזבוז הזמן של האורחים בעת שהובילו, והתנהגותו של תיירי הנרי כלפי שוער האתלטיק אחרי שער השוויון של התותחנים. "זה מאוד מחוכם להשתמש כביכול ב"בזבוז הזמן" של האורחים, כדי להתסיס את הקהל ובכך להלחיץ את השופטים", אמר אלרדייס והוסיף, "והוא משתמש בזה כבר שנים. הוא גם נהג כך נגדנו בעונה שעברה".

לפני יותר משבועיים סיימו הקבוצות בתיקו 1:1 את משחק הגביע שנערך באיצדיון האמירויות, וכעת לקראת הגומלין באיצטדיון ריבוק, אלרדייס, אולי בצורה הפוכה, מנסה לרמוז לאוהדיו לנהוג באותה צורה ולהפעיל לחץ על השיפוט. השאלה היא האם דבריו של מאמן הוונדררס ישפיעו על אוהדי בולטון וצוות השופטים במשחק.

רדנאפ VS ברטון

משחק הליגה האחרון, בו אירחה פורטסמות את מנצ'סטר סיטי (וניצחה 1:2), יצר דם רע בין המועדונים. הכל החל בכך שמאמן פומפי, הארי רדנאפ האשים את קשר הסיטי ג'ואי ברטון, בנסיון לפגוע בכוונה בשחקנו פדרו מנדס: "הוא בהחלט התכוון לפגוע בשחקן, הכדור היה רחוק מהאיזור. מי שטוען כי זה לא נעשה במתכוון צריך לעבור בדיקה. הגיע לו כרטיס אדום".

מאמן הסיטי והנבחרת הצעירה של אנגליה, סטיוארט פירס, גיבה בתגובתו את ברטון בן ה-24. "זהו ציד מכשפות. רדנאפ ראה הכל מזווית מסויימת ואני לא מסכים עם דבריו. נכון, עקבו פגע בגבו של מנדס, אך לא בכוונה".

כבר באוגוסט הגיעו שני המועדונים לכדי עימות גלוי, לאחר ששחקן הסיטי בן תאצ'ר תיקל בצורה חריפה את אותו מנדס והורחק לשמונה משחקים. עתה, רומז רדנאפ, כי בשני המקרים "פומפי ניסתה לפגוע בכוונה במנדס".

סטיוארט פירס כינה את מה שעולל לג'ואי ברטון כ"ציד מכשפות". הסיטי תגיש היום (רביעי) תלונה על התנהגותה של פומפי והידידות בין פירס למאמן פומפי, הארי רדנאפ בסכנה. סיטי דוחה את האשמותיו של רדנאפ מכל וכל, ובמידה שפומפי תגיש תלונה, המועדון ממנצ'סטר מתכוון לגבות את שחקנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully