וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אטו ורונלדיניו התפייסו, אבל רייקארד יעניש

14.2.2007 / 16:50

השניים השלימו, אך מאמן ברצלונה יעניש את החלוץ, שהמשיך לתקוף. בריאל מדריד שמחים לאיד. רוביניו תקף את קאפלו: "הוא לא סומך עליי"

הטלנובלה של ברצלונה קיבלה היום (רביעי) תפנית מסוימת, לאחר שרונאלדיניו וסמואל אטו התפייסו באימון הקבוצה. מי שגישר בין הצדדים היה טיאגו מוטה, אשר במהלך האימון דיבר על ליבם של השניים, שלבסוף התחבקו. האם המשקעים שנוצרו בעקבות חילופי הדברים בין השניים בימים האחרונים ישכחו? על פניו הסכסוך מאחוריהם, אבל החלוץ הקמרוני צריך לדאוג לעוד סולחה, הפעם עם מאמנו פרנק רייקארד.

היום צפויים המאמן ההולנדי, מאמן ברצלונה, והמנהל המקצועי צ'יקי בגיריסטיין להחליט באלו צעדים לנקוט כלפי החלוץ סמואל אטו, שסירב להיכנס כמחליף חמש דקות לסיום המשחק עם ראסינג סנטאנדר ביום ראשון. העיתוי מבחינת בארסה לתאקלים במועדון, שבוע לפני המשחק עם ליברפול בליגת האלופות, לא מושלם במיוחד. ייתכן כי אטו יושעה ויחמיץ את המשחק הראשון מול הקבוצה האנגלית.

כזכור, אטו סירב להיכנס חמש דקות לסיום המשחק מול סנטאנדר ותקף את רונאלדיניו על ביקורת שהשמיע נגדו ואת רייקארד (ראו לינק מצורף). אטו לא נרגע אחרי ההתקפה והזאת ונשאל כעבור כמה שעות האם הוא מתחרט על האמירות הבוטות, אך הוא המשיך בשלו: "לא התפוצצתי על אף אחד, רק השבתי לשאלות. הרי זה מה שאתם רוצים, שאנשים יגידו לכם את מה שהם חושבים. אני לא אתן שאף אחד יגיד לי שאני פוגע בקבוצה. אנחנו לא חייבים להיות כולנו חברים, אבל אסור שחברים שלך לקבוצה יזרקו עליך חרא".

אטו נשאל אם הוא מתחרט על האמירות כלפי רייקארד ואמר: "לא. אין שום דבר רע בינו וביני. כל מה שאמרתי הוא שאם מישהו אמר עליך משהו לא נכון, הוא עושה את זה מרוע לב". הוא גם הוסיף על תקרית רונאלדיניו: "אם יש למישהו משהו להגיד, שיגיד בחדר ההלבשה, לא בחוץ".

היום (רביעי), כאמור, אטו הגיע לאימון ברצלונה, התחבק עם רונאלדיניו, וצפוי בקרוב להיענש על-ידי רייקארד.

"קצה הקרחון של מלחמות האגו"

בריאל מדריד לא יודעים נפשם מרוב אושר בעקבות הבלאגן שקורה בחבל קטאלוניה בימים האחרונים. בבירה הספרדית מקווים שהטרוניות של סמואל אטו יהפכו לכדור שלג שיגרום לקבוצה לאבד נקודות. "זה רק קצה הקרחון של מלחמות האגו" כך אמר מאמן קבוצת המילואים של הלבנים, מיצ'ל. עוד הוסיף המאמן, ששיחק שנים רבות במועדון: "ברצלונה מראה סימנים של חוסר יציבות וקבוצות אחרות, כולל ריאל, צריכות להכות בברזל כל עוד הוא חם. הבעיות רק יגדלו".

מאמדו דיארה, קשר הקבוצה, גם היה שבע רצון נוכח ההקנטות אצל אלופת אירופה: "בכל המועדונים, כאשר לשחקן יש בעיות, זה משפיע על היכולת של הקבוצה".

גם בלונסיה, שתארח את ברצלונה במסטאייה במשחק הליגה הקרוב, ינסו לתפוס טרמפ על העגלה השוקעת: "כמובן שאנחנו מקווים שזה ישפיע עליהם", אמר הבלם רוברטו אז'אלה "אני מקווה שזה כל כך ישפיע עליהם שנוכל להבקיע נגדם שלושה שערים".

"אני מתייבש על הספסל"

כל העולם ואשתו כבר תקפו את פאביו קאפלו, ועכשיו עושה את זה גם רוביניו, הברזילאי של ריאל מדריד. "אי אפשר לבטוח בו", אומר הקשר הצעיר.

"כרגע אני לא שמח בריאל מדריד. אני לא נראה כמו השחקן שהייתי רוצה להיות. אני מתייבש על הספסל ולא מוציא מעצמי את המקסימום. אני מרגיש כמו מישהו שלא בוטחים בו ובכדורגל שלו וזה פוגע בי. אם אצטרך לחפש קבוצה אחרת, זה מה שאעשה".

רוביניו רמז על חוסר היושר של קאפלו איתו: "אני תמיד אומר את האמת, אני לא מפחד מאף אחד. אבל הוא לא נותן לי את ההזדמנות". הוא התייחס גם לחברו לנבחרת, רונאלדו: "קאפלו לא נתן לו לשחק אז הוא הלך. אני עדיין צעיר, יש לי הרבה כדורגל. אני רוצה להמשיך בריאל הרבה שנים, אבל כרגע אני מאוד לא מרוצה".

עדכון ראשון: 11:17, 14/02/07
עדכון אחרון: 19:25, 14/02/07

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully